ליווי עסקי | שטרן יועצי ניהול

ליווי עסקי הוא פתרון אידיאלי עבור עסק שרוצה לנהל את עצמו ולא להיות מנוהל ע"י המציאות (העתיד בידיים שלנו המנהלים ובעלי העסקים, עדיף להוביל מאשר להיות מובל).

אבחון ארגוני

מהות השירות הינו ניתוח יסודי ומעמיק של המצב הקיים בעסק וגיבוש אסטרטגיה מנצחת הכוללת, מגוון פתרונות למצבים ומענה לצרכים שונים להשבחת אופן ההתנהלות השוטפת בכל התחומים הרלוונטיים בעסק: ניהול כללי, כספים והנהלת חשבונות, ייבוא-ייצוא, הנדסה ומו"פ, הבטחת איכות ובקרת איכות, משאבי אנוש כולל אימון מנהלים ועובדים, תדמית, פרסום, יחסי ציבור, שיווק, מכירות, שירות לקוחות, תפעול ולוגיסטיקה-ניהול שרשרת האספקה, אחזקה, מחשוב וכו'.

יישום אבחון ארגוני

הכנת דוח מפורט אשר מסכם את כל העבודה שנעשתה, כולל מסקנות, המלצות לשינויים ודרכים להשגת היעדים. כמו כן כולל הליווי מעקב אחרי הטמעת השינויים ובקרה שוטפת עד להשלמת המהלך בהצלחה.

מודל עסקי

פעולה חשובה במיוחד במסגרת ליווי עסקי עשויה להיות גיבוש מודל חדש לעסק. מודל עסקי הכולל התייחסות מקיפה ומעמיקה לסוגיות כגון אסטרטגיית תמחור, העסקת עובדים קבועים או לפי פרויקטים, שיטת שכר (גלובלי או לפי שעה), חלוקת תפקידים ותחומי אחריות בין העובדים, יצירת חבילות מוצרים או שירות עם ערך מוסף, מידת ההשקעה בפרסום ובשיווק, זיהוי היתרונות היחסיים של העסק וניצולם, אבחון חולשות, מציאת דרכים לנטרל אותן ועוד.

ליווי עסקי הוא שירות יקר ערך. הידע והניסיון של אנשי מקצוע שמומחיותם היא שדרוג ההתנהלות העסקית תורמים לכל סוגי העסקים, במצבים שונים ובמגוון רחב של דרכים.

באילו מקרים מומלץ במיוחד שירות ליווי עסקי?

עסקים, ובפרט אלה הקטנים והבינוניים, נתקלים בשלושה מכשולים עיקריים בדרך להצלחה: ניהול לא מיומן, קשיי מימון ומחסור במידע. במקרים אלה ליווי עסקי איכותי משפר במידה משמעותית את התנהלות העסק, הן בהווה והן במגוון רחב של מצבים שעשויים להתרחש בעתיד.

business_processes_containing_repeated_errors_hire_a_six_sigma_professional_right_now

ניהול לא מיומן

עסק גדול, במרבית המקרים, יכול להרשות לעצמו העסקת מומחים בתחומים השונים המחייבים מיומנות ספציפית: שיווק, כספים, משאבי אנוש, מידע, תפעול ועוד. במקרים אחרים ניתן למצוא בעסקים הגדולים יועצים חיצוניים שמבטיחים שיווק אפקטיבי, מיצוי מקסימלי של ההון האנושי, תפעול יעיל במיוחד ובאופן כללי התנהלות מיטבית בכל ההיבטים. בעסקים קטנים ובינוניים, לעומת זאת, במקרים רבים הניהול כולו מבוצע על-ידי אדם אחד שמטבע הדברים לא יכול להיות מומחה בכל התחומים הנ"ל. גם כשיישנם מנהלים נוספים, בדרך כלל הם יהיו בעלי ניסיון מועט יחסית – וכתוצאה מכך סיכוייו של העסק להיכשל גדולים.

קשיי מימון

הבנקים מתעדפים עסקים גדולים, הן מבחינת המוכנות להעניק להם אשראי והן מבחינת התנאים בהם ניתנת הלוואה. עסק קטן ששואף להתרחב או שזקוק לכסף עקב קושי נקודתי לממן את הפעילות השוטפת יתקשה לקבל את מבוקשו, וגם כשהוא זוכה להלוואה, הריבית הגבוהה יותר, תקופת ההחזר הקצרה יותר והיעדר הגמישות ביחס לפיגורים יכבידו על תזרים המזומנים שלו במידה משמעותית. על-פי מחקר שנעשה לאחרונה כשליש מהעסקים הקטנים והבינוניים סובלים מחסמי מימון משמעותיים.

מחסור במידע

התקופה הנוכחית מוגדרת כעידן המידע, ואכן אינפורמציה היא כלי חשוב לניהול תהליכי ליבה בכל עסק, לניתוח מיידעים, לבקרות ניהוליות – כספיות -שיווקיות – תפעוליות ולהסקת מסקנות וקבלת החלטות חשובות ונכונות בכל עסק. יחד עם זאת ישנם לא מעט עסקים, ובעיקר קטנים ובינוניים, שפועלים על בסיס מידע חלקי-מצומצם ולא ממצים את אפשרויות איסוף האינפורמציה הרבות הקיימות כיום.

ליווי עסקי כקרש קפיצה לצמיחה משמעותית

ליווי עסקי על-ידי מומחים מנוסים מומלץ גם כקרש קפיצה לצמיחה משמעותית. לשירות פוטנציאל להעלות את היקף המכירות, להרחיב את הפריסה של העסק, לשדרג את מערך ההפצה, להגדיל את יכולות הייצור ולשפר את הרווחיות.

במיוחד כדאי להיעזר ביועצים עסקיים מיומנים לקראת כניסה לתחומי פעילות חדשים, במסגרת תהליכי מיזוג ורכישה שעשויים להוביל לגידול של ממש בהיקף הפעילות העסקית, וכשישנו רצון למכור את העסק, שכן השבחתו תעלה במידה ניכרת את ערכו.

האיכויות העיקריות של ליווי על-ידי שטרן יועצי ניהול

לליווי עסקי יכולת לשדרג במידה משמעותית כל עסק, במגוון דרכים: גישור על מחסור במידע, הסרת חסמי מימון, השבחת הניהול, התרחבות באופן מושכל ומיצוי הפוטנציאל. על-מנת שכך יהיה חשוב לבחור יועצים בעלי ניסיון רב, ידע מקצועי עדכני ורחב היקף ואיכויות חשובות נוספות – "שטרן יועצי ניהול" מצטיינת באבחון מדויק וחד של המצב הנוכחי הקיים והמצב הרצוי לכל סוג של עסק ומציאת הפתרונות הטובים ביותר לכל תחום פעילות, וזאת תוך התבוננות על כלל הצרכים של העסק.

איכות משמעותית נוספת של ליווי עסקי עם "שטרן יועצי ניהול" היא הגמישות המרבית – לבחירתכם, ובהתאם לצורכי העסק שלכם, ליווי נקודתי או מתמשך, אצלכם בעסק או באמצעות מיקור חוץ, ליווי הנהלות ומנהלים, הוצאה לפועל של פרויקטים ספציפיים בשיטת Turn Key ועוד אפשרויות נוספות רבות אחרות.

בנוסף לכל אלה, אמונים אנשי המקצוע של "שטרן" על רתימת כל העובדים בעסק בכל הדרגים לתהליך. גם לכך תרומה של ממש להשבחה המשמעותית של ההתנהלות, להגדלת שורת הרווח ולהגעה מהירה לכל מטרה שתרצו.

מעוניינים לתת דחיפה לעסק שלכם?

פגישה עם יועץ עסקי ללא תשלום !

ייעוץ עסקי

ייעוץ ארגוני

יועץ ארגוני

ייעוץ ניהול

אימון אישי למנהלים

אימון מנהלים

אימון עסקי

ייעוץ עסקי

המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית
ללא תשלום וללא התחייבות!

Send us mail

* שדה חובה

Click here to add your own text