אימון עסק משפחה

אימון עסקים משפחתיים

אימון משפחה – אימון עסקים משפחתיים נמצא על קו התפר בין אימון עסקי לאימון אישי. שכן, לרוב על פני השטח נגלית בעיה עסקית, ומתחת לפני השטח נחשפות בעיות שורשיות – משפחתיות. לפיכך אימון שכזה הינו רגיש פי כמה וכמה מאימון עסקי בבית או בעסק קונבנציונאלי.

אימון משפחתי

אימון משפחה – עסקי כולל אם כן, שיטות טיפול שונות במקצת. הטיפול יתמקד בבית העסק, תפקוד הצוות, מטרותיו ורווחיו בדגש על היחסים וההיררכיות בין הנפשות הפועלות ו"יגלוש" אף לרובדים אישיים. אף על פי כן, חשוב לומר ולהדגיש כאן כי בעוד אימון אישי נועד לסייע למתאמנים להתגבר על חסמים ועכבות בתחומי העסק והמעגלים החברתיים המשפיעים עליו, אין להתייחס אליו בשום צורה כטיפול פסיכולוגי. אין בו בכדי לשנות את אופיו של המתאמן אלא את התנהלותו הפוגמת בטובת העסק ו/או המשפחה. כמו כן, אימון עסקי מציב לעצמו יעדים קצרים באופן יחסי – כחצי שנה.

מאמן עסקים

לסיכום, אימון עסקי הוא שיטה נפוצה ומקובלת בשוק העסקי כיום. עסקים רבים נתמכים בעזרת מאמנים עסקיים על – מנת "לצאת מהבוץ", "לשמור את הראש מעל המים" ואף "לפרוש כנף" ולמקסם את ההצלחה הקיימת וההזדמנויות העומדות בדרכם. בכל מצב, אימון עסקי ומשפחתי כיום הוא טיפול מוכח ויעיל שהציל ומינף עסקים ואינספור משפחות.

ניהול כלכלת המשפחה

הצורך ב ניהול פיננסי מושכל רלוונטי כמעט לכל משפחה, בכל שלב של חייה: החל מהקמת המשפחה, דרך גידול הילדים והשאיפה לחסוך להגשמת תכניות שונות, ועד היערכות לגיל השלישי ולמצבי סיכון. הדבר נכון שבעתיים לגבי משפחות שבהן אחד מבני הזוג או שניהם מנהלים עסק עצמאי, שבו ההכנסות אינן קבועות, ובעיקר כאשר אין הפרדה בין תקציב המשפחה לתקציב העסק.

יועץ לניהול כלכלת המשפחה

מטעמנו יבצע מיפוי של הצרכים, המגבלות התקציביות והסיכונים האפשריים, ויספק לכם כלים ושיטות לניהול התקציב המשפחתי והפרדתו מתקציב העסק, הגשמת מטרות כלכליות, חסכון בהוצאות המשפחה, יציאה ממצבי סיכון והגעה לעצמאות כלכלית.

אולי מעניין אותך גם :

אימון אישי

4 סיבות לפנות לאימון אישי

קאוצ'ינג למנהלים

אימון לעסקים משפחתיים

ייעוץ לעסקים משפחתיים

איך לנהל נכון את כלכלת המשפחה?

מהו עסק משפחתי?

הכל נשאר במשפחה?

הפרדה בין העסק והמשפחה

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.