כל עסק מבצע בכל נקודת זמן מגוון רחב של פעולות שכולן מכוונות לרגע אחד: מכירה של מוצר או שירות ללקוח. באופן טבעי מערך המכירות הוא נדבך מרכזי בייצור הכנסות לעסק, ובכדי שהוא יתנהל באופן מיטבי כדאי להשקיע בהשבחת כל העובדים בו. בהתאם הדרכות מכירות היא הדרך היעילה ביותר שמובילה למקסימום מכירות ומקסימום הכנסות, ובפרט אם היא מופקדת בידי אנשי מקצוע מנוסים שכבר העצימו עובדים בעסקים רבים אחרים.

הדרכת מכירות

איך הדרכת מכירות מייצרת הגדלת הכנסות ממכירות בהיקף נרחב במיוחד?

הדרכת מכירות משדרגת לא "רק" את היכולות של אנשי המערך עצמו, אלא גם את אלה של גורמים חשובים נוספים בעסק. בפרט כדאי להקנות גם לאנשי השירות הטלפוני, לטכנאים ולנציגי מחלקת הגבייה יכולות רלוונטיות כדי לנצל את העובדה שממילא יש להם אינטראקציות שונות עם לקוחות.

מרכיב מהותי אחר במיצוי פוטנציאל המכירות של העסק הוא ניהול מיטבי של "מערך מכירה". בהתאם ההדרכה מקנה לדרגים הניהוליים השונים טכניקות ניהול אפקטיביות עם דגש על הנעת עובדים ותגמול נכון של מכירות, עוסקת בנושאים בעלי ערך מוסף משמעותי כמו פיתוח צרכי לקוח, פילוח שוק, מודיעין עסקי וזיהוי הזדמנויות, גיוס עובדים מתאימים, ניהול זמן ועוד.

three-best-skills-an-employee-trainer-need-to-have2

איך שטרן יועצי ניהול מספקת הדרכה איכותית במיוחד?

כל עסק שמחפש הדרכה ומכירות רבות במיוחד נתקל מן הסתם בלא מעט אנשי מקצוע בתחום. חשוב להדגיש שכשהמטרה היא מקסום ההכנסות, נדרש ידע מקצועי רחב היקף לגבי מכירות, ניסיון מגוון מאוד בהדרכה, היכרות עמוקה עם שווקים שונים וכל סוגי הלקוחות, ולא פחות חשוב, יצירתיות.

בשטרן יועצי ניהול אנשי מקצוע בעלי יכולות אימון וחניכה גבוהות, שמבוססות על ליווי פעיל לאינספור עסקים ובפרט אלה הקטנים והבינוניים (שמטבע הדברים זקוקים עד מאוד להדרכות שמשביחות את תפקוד אנשי המכירות). הידע הרב שצברנו, ושאנחנו ממשיכים לצבור כל העת בזכות הלמידה המתמדת, תורם רבות לכל סוגי העסקים, כולל רשתות. ההדרכות מותאמות למאפייני קהל היעד שלכם והצרכים הרלוונטיים של הלקוחות, כולל נישות ספציפיות. אנחנו אמונים על חשיבה מחוץ לקופסה כך שכל תהליך העצמה יהיה האפקטיבי ביותר האפשרי, ובעזרתנו גם אנשי המכירות שלכם יהפכו ל "לוחמי גרילה" מיומנים שיודעים לנצל כל הזדמנות בדרך למקסימום מכירות והכנסות.

הדרכת מכירות

אולי יעניין אותך גם :

ניהול שיווק ומכירות

ש.י.א – שיפור יכולת אישית

אל תמכור בכוח

תועלת… תועלת… תועלת…

שיטות מכירה – שיטת המכירה של משה רבנו

כיצד מתבצע אימון מכירות ואיך הוא תורם לרווחיות העסק?

מדוע נכשלים אנשי המכירות שלך?

השבחת מערכי שיווק ומכירות גבוהות במיוחד – כך עושים זאת נכון

הקמה ושיפור מערכי מכירות

מערכי מכירות – הקמה ושדרוג מערכי מכירות

ייעוץ בתחום מערכות מידע

ייעוץ עסקי

מעוניין בהדרכת מכירות לצוות שלך?המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית
ללא תשלום וללא התחייבות!

* שדה חובה