הקמת חנות – רשת חנויות קמעונאיות

מרעיון להקמת עסק

חנות – מרעיון להקמת עסק – אנו מלווים הקמת עסק משלב הרעיון ועד ההגשמה. הייעוץ והליווי כוללים הגדרת המטרות והיעדים ופירוט השיטות להשגתם. ביצוע בדיקת היתכנות ראשונית, הבוחנת אם קיים בסיס עסקי ליוזמה, ומקנה ליזם הבנה לגבי ההשקעה והמחויבות הנדרשת לאורך זמן.

בדיקת כדאיות כלכלית

בדיקת כדאיות כלכלית –  מאפשרת להעריך את מידת כדאיות פתיחת העסק או הרחבתו ע"י הערכת ההשקעה הנדרשת, ניתוח ההוצאות וההכנסות הצפויות ומציאת נקודת האיזון של העסק. בתום הבדיקה יקבל הלקוח הערכה על התנאים הדרושים להצלחת הרעיון העסקי שלו והפיכתו לעסק, תוך בחינת ההיגיון בקיומם של תנאים אלו.

מיפוי גיאוגרפי להקמת חנות נוספת – סניף נוסף (איתור מיקום מנצח של הנקודה המבטיחים פעילות רווחית עבור העסק, מיפוי פוטנציאל שיווקי) – איתור מגמות נדל"ניות שמשמעותן מיקומים בעלי פוטנציאל צמיחה גדול. למיקום לקוחות הארגון משמעות רבה בחינת הפוטנציאל שלהם לייצר הכנסות ורווחים, תכנון טריטוריית מכירה, מיפוי מתחרים ועוד). הצלבה של מידע חיצוני עם נתוני הארגון והשלכתו על גבי המפה מאפשרת למנהל השיווק לקבל תמונת מצב ברורה במגוון יישומים.

מיפוי התחרות

מיפוי התחרות – המודיעין העסקי של הארגון. המיפוי העסקי משתלב במסגרת מערך המודיעין העסקי של הארגון ומספק למנהלים כלים חדשניים ומקוריים להתמודדות מול המתחרים (היכן נמצאים המתחרים שלנו? היכן הבטן הרכה של המתחרה שלי? האם המתחרה שלי ממוקד מאמצים באזור מסוים? מהם נתחי השוק שלנו בכל אזור? כיצד להתמודד מול מתחרים שלנו בשטח? ועוד). הגדרת מרחב המחיה – לסניף / סניפי הרשת.

זכיין / זכיינות / מזכה

זכיין / זכיינות / מזכה – בניית מודל זכיינות כמודל לגיוס הון, התרחבות ופיתוח עסקי עבור הבעלים "המזכה". פעילותנו כוללת :

לימוד ואבחון מצב קיים, לימוד דוחות כספיים, סקירת מתחרים וסביבה תחרותית. הכנת המלצות כהכנה לתהליך גיוס זכיינים והקמת רשת חנויות, בניית מתווה עקרונות לעסקה (בניית מודל לזכיינות).

  • הכנת פרופיל עסקי.
  • הכנת תוכנית עסקית לרשת חנויות ולחנות בודדת.
  • גיבוש והכנת הצעה "תיק זכיין" והצגתה לזכיינים פוטנציאליים. ליווי פעיל ומקצועי בתהליכי איתור, בחינה, סינון וגיוס זכיינים מתאימים. ניהול מו"מ עד שלב הסכם.
  • מתן פתרונות מימון.
  • בניית אמון בין הצדדים.
  • ניהול התהליך והגעה / השגת הסכם עקרונות.
  • תיחום לוחות זמנים ומעקב אחרי " אבני הדרך" שנקבעו תוך הקפדה על הנעת התהליך קדימה עד להשגת הסכם וסגירת עסקה.
  • גיבוש סינרגיה משותפת, כולל אפשרות לליווי בתקופת " הרצה עסקית" ראשונית משותפת.
  • יישום והטמעת שיטת הזכיינות .
  • ייעוץ וליווי ניהולי, כספי, שיווקי ותפעולי להנהלת הרשת "המזכה". שיפור התפעול של הרשת.

מסחר קמעונאי

מסחר קמעונאי – הקמה ושדרוג של חנויות (נקודות מכירה), לרבות העתקת פעילות עסקית ממקום למקום. השירות ניתן ברמת  Turn Key Project או ייעוץ נקודתי, על פי צורכי הלקוח. ניהול פרויקטים משלב הרעיון ועד היישום: חקר שוק, יזמות עסקית וניהול ביצוע בפועל. השירות כולל: בדיקת היתכנות וכדאיות עסקית (בדיקת כדאיות להשקעה, ניתוחים פיננסים), בניית תוכניות עסקיות, תחזיות, תכנון פריסת חנויות, איתור שטחי מסחר פוטנציאלים, בחירת מיקומים (איתור מיקומים), ניהול מו"מ מול בעלי נכסים, סגירת הסכמי שכירות וביצוע התייעלות בשטחי מסחר קיימים. רכישת זיכיון מסחרי, תכנון, הקמה, הרצה וניהול חנויות, ליבות מכר  Shop In Shop   – הגדלת המכירות ע"י פתיחת חנויות בתוך חנויות למותגים מובילים.

מסחר חזותי

מסחור חזותי – מסחור חזותי נועד להפוך את המרחב הקמעונאי לחוויית קנייה, המעבירה את המסר לצרכן הסופי בכל נקודת שהייה בחנות Visual Merchandising – פרסום בנקודת המכירה אינו דומה לפרסום במדיה המונית כמו עיתונות או טלוויזיה. זוהי נישה ייחודית, הדורשת התמחות והיכרות מעמיקה עם התנהגות הצרכן במרחב הקמעונאי. במסגרת זו אנו אחראים על בניית הקונספט למסחור בנקודת מכירה בהתאם להיקף הפעילות, עיצוב פנים ואדריכלות למרחב הקמעונאי – אולמות תצוגה, חנויות וחלונות ראווה, תכנון מידוף, עמדות וחללי תצוגה, עמדות קד"מ Indoors & Outdoors  וליבות מכר Shop In Shop , מרכזי שירות עצמי, משרדים ופינות המתנה.

תכנון מערכי הפצה

תכנון מערכי הפצה – מציאת המיקום האופטימאלי לסניפי הפצה. תכנון מסלולי הפצה קבועים ומשתנים למערכי Presale .

ייזום, הקמה, ניהול והפעלת פרויקטים

ייזום עסקי – הכנת תוכנית עסקית וקונספט הפעלה (שיווק קמעונאי – אסטרטגיות וטקטיקות), גיוס משקיעים / זכיינים, בדיקת היתכנות פיזית של נקודות המכירה, עיצוב חזון ומטרות העסק.

בניית מותג – ניהול מוצר / מותג ומלאים, ייזום פעילויות לחיזוק המותג, מבצעים ושיתופי פעולה. קביעת אסטרטגיית השיווק והפיתוח. ניתוחי דוחות מכירה, מבצעים, מוצרים, מלאי וכדומה.

תוכנית מכירות – קביעת מדיניות ואסטרטגיה שיווקית ותקשורתית, ניהול יחסי לקוחות CRM , מיתוג, התנהגות צרכנים ושיווק קמעונאי, המחרת מוצרים בנקודות המכירה ומבצעי קידום מכירות (מבצעים).

משאבי אנוש – קביעת מצבת כ"א, גיוס עובדים מקצועיים וסיוע בהשתלבות בארגון (גיוס מנהלי סניפים, עתודה ניהולית, דיילות מכירה קליטה והכשרה), הגדרת יעדים ובניית שיטות תמריץ, קביעת שיטת שכר ותגמול, קביעת שיטת הדרכה.

תוכנית עיצוב – הקמת חנויות חדשות וניהול מיצוב חזותי, ניהול פרויקט שינויים ובינוי, תכנון פונקציונאלי, הצטיידות, קליטת מלאי, קביעת סל המוצרים ומיקומם בחנות, רישוי עסק.

ניהול התפעול –  כ"א, רכש, ניהול מלאי ועיתודו, שרשרת האספקה, שירות ומחשוב, ניהול חנות / רשת קמעונאית.

אולי יעניין אותך גם :

פגישת ייעוץ – ראשונית ללא תשלום, הזמן עכשיו!

ייעוץ שיווקי לעסקים

ייעוץ לחנויות קמעונאיות וזכיינות

יועץ עסקי שיווקי ליקבים – תעשייתים, בוטיק ומבשלות בירה (מרכזי מבקרים, חנויות יין ואלכוהול)

בדיקת היתכנות כלכלית

ייעוץ ליזמים מתחילים – ייעוץ עסקי להקמת עסק

תוכנת ניהול קמעונאי – קופה רושמת חכמה לחנות מהי?

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.