גיוס כוח אדם

אנחנו חיים בעידן שבו הציפיות של העובדים ממקום העבודה גבוהות, ואפילו מאוד. בפרט כך הדבר כשמדובר באנשי מקצוע איכותיים שפרושות בפניהם אפשרויות רבות. בהתאם כל ארגון שרוצה ליהנות מהון האנושי משמעותי מחויב לפעול הן למען גיוס כוח אדם מתאים והן כדי לשמר ולטפח את העובדים שמייצרים עבורו ערך אמיתי – ולא רק באמצעות תמריצים כספיים.

חברת כוח אדם

איך להבטיח מקסימום שביעות רצון של עובדים?

עובד שבע רצון הוא עובד שמוכן לתרום את כל מרצו וכישוריו לעסק. עובד שבע רצון הוא עובד שמוכן להשקיע גם מעבר למה שמצפים ממנו. עובד שבע רצון הוא עובד שלא מחפש מקומות עבודה אחרים – והמסקנה המתבקשת היא שכדאי להבטיח מקסימום שביעות רצון בקרב כל עובד ועובדת, שכן זוהי אחת ההשקעות המשתלמות ביותר עבור כל ארגון או עסק.

באופן טבעי, השלב הראשון הוא להבין מה מספק לעובדים נחת. באופן מפתיע (ואולי בעצם לא מפתיע) לרמת השכר ישנה השפעה מועטה יחסית על מידת האושר שחווה העובד. המרכיבים שכן מובילים לשביעות רצון ואפילו אושר, כך על-פי מחקרים עדכניים, הם :

תשוקה

עובד שמועסק בתחום שיש לו לגביו תשוקה הוא עובד מאושר, ובאופן טבעי המחויבות שלו לתפקיד (ולארגון) והרצון שלו להצליח גבוהים במיוחד.

הכרה

פידבקים חיוביים מצד המנהלים (הן אלה הישירים והן אלה הבכירים יותר) משפיעים במידה רבה על שביעות הרצון של העובדים. הכרה בתרומת העובד לארגון וביכולותיו, מתן אחריות ולמעשה גם ביקורת – כל עוד היא עניינית, מנומקת ונאמרת במטרה לסייע לעובד להביא לידי ביטוי את יכולותיו – הם דרכים אפקטיביות מאוד לשמור על העובדים מרוצים ובמקביל לשפר את ביצועיהם.

השפעה חיובית על העולם

חברה שנחשבת למובילה בתחומה, ועוד יותר מכך חברה שנתפשת ככזו שהשפעתה על העולם חיובית, מהוות מקום עבודה נחשק, בעיקר בזכות היותה מקור לגאווה.

איזון בין תעסוקה לפנאי

בארגונים ובעסקים שמקפידים להשאיר לעובדים זמן פנוי ועוזרים להם למצוא את האיזון הנכון עבורם בין עבודה לבין חיים פרטיים רמת השחיקה נמוכה במידה משמעותית, ושביעות הרצון של העובדים נשמרת ברמה גבוהה לאורך זמן.

חברות כוח אדם

אנחנו ב שטרן יועצי ניהול אמונים הן על גיוס עובדים בעלי תשוקה ורצון להיות חלק משמעותי מהעסק, והן על טיפוח עובדים בכל התפקידים והפיכתם למאושרים. השירות מתאים לכל סוגי החברות: בחברות שאין בהן מחלקת כוח אדם העברת האחריות למיקור חוץ חוסכת משאבים יקרים ומבטיחה שיגויסו המועמדים המתאימים ביותר לכל משרה, וגם כשישנה מחלקת כוח אדם תוכלו להיעזר בידע העדכני והמקיף שלנו ובניסיון הרב שהצטבר בחברה כדי לשדרג את תהליכי האיתור, המיון וההשמה.

צוות עובדים שמח

איך חברת כוח אדם במיקור חוץ עוזרת לארגון?

במציאות שבה להון האנושי תשואה גבוהה במיוחד והשפעה עצומה על הביצועים של כל עסק וכל ארגון, בכל תחום פעילות, חובה להפקיד את ניהול כוח האדם בידיים מקצועיות, ולמעשה בידי טובי אנשי המקצוע בתחום – ואם אין כאלה בתוך העסק או הארגון, חברת כוח אדם במיקור חוץ היא הפתרון הנכון.

תחומי האחריות שניתן להפקיד בידי מומחים בנושא רבים ומגוונים. העיקריים שבהם הם:

חקר ותכנון

הגדרת צרכי העסק או הארגון מבחינת כוח אדם, גיבוש המבנה הארגוני המיטבי והגדרת התפקידים והסמכויות. בניית הצוות ועבודת צוות נכונה. שיפור ממשקי העבודה בין בעלי תפקידים בארגון כפועל יוצא מכך משתפר הקשר וההתנהלות בין מחלקות ותחומי הארגון ברבדיו השונים. התוצאה שיפור משמעותי בשורה התחתונה של ביצועי הארגון.

גיוס כוח אדם

אחריות כוללת על כל ההיבטים של גיוס כוח אדם, כולל הגדרות מדויקות לכל תפקיד ותפקיד, יצירת פרופיל מועמד אופטימלי למשרות הפנויות, פרסום מודעות דרושים באפיקים הרלוונטיים ובניסוחים המדויקים ביותר, מיון כל הפניות המתקבלות, עריכת ראיונות עבודה, המלצות לגבי המועמדים המתאימים, ליווי העובדים החדשים, סיוע בשילוב מוצלח וקליטה קלה ומהירה בארגון.

יחסי עבודה

ניסוח הסכמי עבודה ברורים ומפורטים, טיפול בנושא ועדי עובדים, קשרים עם ארגוני מעסיקים, טיפול בסכסוכי עבודה, בדיקת תלונות של עובדים בכל נושא שהוא והבטחת אקלים ארגוני בריא.

תקבולים ומשכורות

גיבוש שיטת שכר, הטבות סוציאליות, תנאי העסקה כלליים, תנאי פרישה, שיתוף העובדים ברווחים ועוד.

רווחת עובדים

כאמור השכר עצמו הוא לאו דווקא הגורם המשפיע ביותר על רמת האושר של העובדים ובהתאם על תרומתם לחברה. לעתים התחושה שלארגון אכפת מהם ובהתאם הוא פועל עבורם חשובה יותר. בהתאם חברת כוח אדם במיקור חוץ מארגנת גם פעילויות רווחה וגיבוש שונות לעובדים, מעניקה הטבות מגוונות ומנהלת קרנות סיוע לעובדים  ולבני משפחותיהם.

הערכה ובקרה

אחד הנושאים החשובים ביותר במסגרת ניהול כוח אדם. הוא כולל את ניהול תיקי העובדים, ניתוח הביצועים שלהם, דוחות תקופתיים (כולל נוכחות והיעדרויות), נתונים לגבי הישגים, מתן פידבקים מפורטים לכל עובד, הטמעת שיטות הערכה ותגמול וגיבוש דרכים שונות להעלאת המוטיבציה.

התחדשות ושינוי

ליווי של תהליכי ארגון מחדש, הטמעת שינויים ולאפשר התחדשות, כל זאת תוך הבטחת תקשורת חיובית ושיתוף פעולה מצד כל העובדים בעסק.

Business teamwork with a group of people with hands together

העצמת עובדים ופיתוח היכולות האישיות

מנגנון חשוב מאוד ליצירת עובדים מאושרים. בין הדרכים שבהן חברת כוח אדם במיקור חוץ מעצימה עובדים ומפתחת את יכולותיהם: הדרכות, סדנאות, ימי עיון, קורסים מקצועיים, אימון עסקי ו/או אישי (כולל אימון מנהלים), חניכה מקצועית-ניהולית מצד בעלי תפקידים מתאימים, טיפוח מנהיגות, שיתוף עובדים בתהליכי ניהול ובקבלת החלטות, ועוד.

המומחיות של שטרן יועצי ניהול בכל התחומים הנ"ל בשילוב היכולת הספציפית להבטיח עובדים מאושרים הן נכס יקר ערך עבור כל ארגון או עסק – מוזמנים להיעזר בנו כדי לספק לעובדים שלכם מקסימום נחת ולקבל בתמורה הון אנושי בעל ערך מרבי.

%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%97%d7%94-%d7%95%d7%94%d7%92%d7%a9%d7%9e%d7%94-%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%93%d7%94

אולי יעניין אותך גם :

השמה – גיוס עובדים שבאמת יענו לצרכים של העסק שלך

בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים ובכירים / סמנכ"לים / מנכ"לים – מחפשים עבודה?

צומת גיוס והעסקת עובדים ומנהלים

ניהול משאבי אנוש

ייעוץ משאבי אנוש

ייעוץ תעסוקתי ותכנון קריירה

חשיבות תפקיד מנהל משאבי אנוש בארגון

ייעוץ עסקי

מעוניין בגיוס כוח אדם איכות לצוות שלך?המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית
ללא תשלום וללא התחייבות!

* שדה חובה