אימון מכירה – גם המוצרים הכי משובחים והשירותים האיכותיים ביותר זקוקים לאנשי מכירות מיומנים. על-מנת לשדרג את כל היכולות והמיומנויות החיוניות של אנשי המכירות בכל הדרגים, כולל המנהלים, מומלץ להשקיע בתהליך אימון – אימון עם אנשי המקצוע של שטרן יועצי ניהול יוביל להגדלת היקפי המכירות של העסק שלך ויבטיח לו הצלחה ארוכת טווח.

Business teamwork with a group of people with hands together

מה כולל אימון לאנשי מכירות?

אימון מכירה – אימון אנשי המכירות של העסק כולל מספר מרכיבים משמעותיים:

פיתוח מנהלים

* פיתוח מנהלים – אימון אישי למנהלי צוותי מכירות או לבכירים שעומדים בראש מערך השיווק של העסק מקנה להם כלים מתקדמים ויכולות גבוהות במיוחד. כל אלה באים לידי ביטוי בניהול היומיומי של מערכי המכירות השונים ובפיתוח אסטרטגיות שיווק ומכירה יעילות במיוחד.

ליווי פעיל מכירות שטח

* ליווי אנשי מכירות בשטח – אימון מכירות כולל גם ליווי מעשי של אנשי הצוות כשהם מקיימים פגישות, הן עם לקוחות חדשים והן עם לקוחות קיימים. באמצעות הליווי הצמוד יכולים המאמנים המיומנים של שטרן יועצי ניהול לזהות אצל כל איש מכירות את החוזקות כמו גם את החולשות, ולספק משובים מפורטים ומעצימים שיעזרו לעובדים של העסק שלך למצות את היכולות ולנטרל את נקודות התורפה. היישום המלא בשטח, של הידע ו"המשובים על חי" לאנשי המכירות מבטיח למקסם את פוטנציאל ההכנסות מכל לקוח ולקוח, וגרף רווח במגמת עלייה מתמשכת.

הקמה מערך מכירות

* הקמת מערך מכירות – במידת הצורך יכלול האימון גם סיוע מעשי בהקמה של מערך מכירות מכל סוג שהוא: מכירות פרונטליות בחנות, D.T.D (מכירה מדלת לדלת), מכירות שטח, יועצי מכירה, מכירה ברשתות שיווק ועוד. במסגרת הקמת מערכי מכירות או שדרוגם אנחנו מקנים לעובדים הרלוונטיים טכניקות מכירה מתקדמות ומגוונות עפ"י סוג העסק, המוצרים ושירותים שלו, אזור גאוגרפי בארץ, סקטורים שונים של אוכלוסיה וכלים לשימוש בכל שלבי המכירה (הכנה של פגישת מכירות, יצירת פרזנטציות, מינוף התנגדויות ועוד).

ראיון עבודה

הנעת צוותי מכירות

** הנעת צוותי מכירות – מרכיב נוסף הוא סיוע בגיבוש מערכות תגמול לאנשי המכירות והנעתם לפעולה. מערכות התגמול מבוססות על קביעת יעדים ומדידת ההישגים באופן שוטף ומדויק.

הקמת מערך קשרי לקוחות

** הקמת מערך קשרי לקוחות – חלק בלתי נפרד ממערך המכירות בכל עסק הוא ניהול קשרי לקוחות (CRM). בין השאר עורך מערך יקר ערך זה סקרי שביעות רצון, בוחן משובים שמתקבלים מהלקוחות באפיקים השונים, מבצע מבדקי לקוחות סמויים (פיזית וטלפונית) ומבטיח שירות שוטף מיטבי לטובת שימור הלקוחות.

במידת הצורך, לצד האימון נסייע לך גם לגייס אנשי מכירות מוכשרים שמתאימים במיוחד לעסק שלך, וכן לקלוט אותם כך שניתן יהיה להפיק מהם מקסימום תועלת.

bases-para-ser-un-lider-positivo-1236x865

מה ההבדל בין אימון לבין ייעוץ?

אימון אישי או עסקי, ובכלל זה "אימון מכירות", נועד לסייע לאדם להבין מהן היכולות שטמונות בו ואיך לעשות בהן שימוש מיטבי. לעומת זאת ייעוץ מספק ידע חדש וכלים רלוונטיים. ניתן לומר שייעוץ עונה על שאלת ה "מה נכון לעשות?" בעוד האימון מספק תשובה לשאלה "איך אפשר לעשות זאת הכי טוב?". בחלק מהמקרים כדאי לשלב בין אימון לבין ייעוץ. שטרן יועצי ניהול מציעה גם שירותי ייעוץ בתחום של הדרכה ומכירות – ובאופן כללי לכל עסק ישנה אפשרות לבחירה רחבה לגבי השירות האופטימלי עבורו.

אולי יעניין אותך גם :

ניהול שיווק ומכירות

ייעוץ שיווקי לעסקים

הקמה ושיפור מערכי מכירה

מערכים טלפונים למכירה ושירות

ש.י.א – שיפור יכולות אישיות

תוכנית שיווקית

אימון עסקי

ייעוץ עסקי

רוצה לבצע אימון מכירות לעובדים שלך? המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית
ללא תשלום וללא התחייבות!

* שדה חובה