ייעוץ עסקי מותאם ליקבי בוטיק ומבשלות בירה (מרכזי מבקרים, חנויות יין)

יועץ עסקי

אם אתם נמצאים בצומת דרכים עסקית, של התפתחות, התייעלות והמשך צמיחה וגידול, חבילת שירות זו מותאמת עבורכם. השרות ניתן ליקבי בוטיק, מבשלות בירה, חנויות יין בכל שלב בחיי העסק – יזמות ופתיחת עסק חדש, התרחבות ושדרוג עסק קיים, שינויים ארגוניים או הבראה ושיקום של עסקים במשבר.

חשיבה וגיבוש משותף של החזון והמטרות בעסק לטווח המיידי, הקצר, הבינוני והארוך. אסטרטגיה –  תרגום המטרות העסקיות למשימות שיווקיות ותפעוליות וכספיות, עיצוב ותדמית. עיצוב מדיניות שיווקית ותדמיתית והכנת התקציב לביצוען.

הכנת תוכנית עבודה – לטווח המיידי, הקצר והבינוני (עד 12 חודשים קדימה). התוכנית תכלול מטרות, סל שירותים ומוצרים, קהלי יעד, יעדים כספיים, דרכי פעולה, בקרה על הביצוע ועלויות למימושן.

פיתוח ארגוני

בחינת יכולות הארגון והעסק במטרה להציב מטרות ויעדים לשיפור. ליווי השינויים הארגוניים, שיפור המבנה הארגוני, הגדרות תפקידים ועבודת צוות. ניהול משימות וזמן (כולל שיפור תהליכים ושיטות עבודה, כתיבה והטמעת נוהלי עבודה, מיסוד ישיבות ניהול, סיעור מוחות והנחיית תהליכי חשיבה אינטנסיביים ויצירתיים להתמודדות עם המשימות).

שינויים ארגוניים

ליווי התמורה הארגונית והאסטרטגית. מטרת השינוי ליצור התחדשות וצמיחה ארגונית, לשפר התאמת הארגון לסביבתו ולמנוע את התפתחותם של תהליכי התפוררות ובליה. אימון הצוות הניהולי תוך כדי ביצוע עבודה (Training On The Job) והשתתפות פעילה בייזום ובחשיבה ניהולית או יעוץ אישי למנהלים. מטרתו של תהליך יעוץ אישי למנהלים הוא לסייע למנהל לתפקד באופן אפקטיבי יותר, במסגרת יעדיו, תפקידו ולמול האתגרים העומדים בפניו.

משאבי אנוש – איתור וגיוס, אבחון, השמה וקליטה, הדרכה ואימון של כוח אדם בהתאם לצורכי העסק, פיתוח מנהלים, יחסי עבודה, תקשורת, שירותים לעובדים, בקרה והערכה, הטמעת שיטות הנעה, גאוות יחידה, שיפור אקלים ותרבות הארגונית, תגמול ובונוסים.

מסחור חזותי

מסחור חזותי נועד להפוך את המרחב הקמעונאי לחוויית קנייה, המעבירה את המסר לצרכן הסופי בכל נקודת שהייה בחנות – Visual Merchandising. פרסום בנקודת המכירה אינו דומה לפרסום במדיה המונית כמו עיתונות או טלוויזיה. זוהי נישה ייחודית, הדורשת התמחות והיכרות מעמיקה עם התנהגות הצרכן במרחב הקמעונאי. במסגרת זו אנו אחראים על בניית הקונספט למסחור בנקודת מכירה בהתאם להיקף הפעילות, עיצוב פנים ואדריכלות למרחב הקמעונאי – חנויות וחלונות ראווה, תכנון מידוף, עמדות וחללי תצוגה, עמדות קד"מ (Indoors & Outdoors).

בניה / שדרוג מערך שיווק ומכירות – בכלל זה ליווי והתמקדות בעבודת השטח או מכירה פרונטאלית, אקטיבית או דפנסיבית. הדרכה והטמעת טכניקות מכירה, קביעת יעדים, תכנון מערכות תגמול והנעה לעמידה ביעדים. שיפור קשרי לקוחות והשירות השוטף, הקמת מערך ניהול קשרי לקוחות (C.R.M) במסגרת מועדון לקוחות.

טלמרקטינג / טלמיטינג / טלקולקטינג – מכירה טלפונית (משיכת הזמנות), תיאום פגישות וגבייה טלפונית, קידום מכירות, בדיקת שביעות רצון וצורכי לקוחות.

שיפור השירות ללקוח: שיפור תהליכים, קיצור זמני פעולה ותגובה, הגברת היעילות והאפקטיביות של תהליכים (ניהול קשרי לקוחות – מתן שירות איכותי, תקשורת אפקטיבית והתמודדות עם מצבי שירות מורכבים).

ביצוע הדרכה לעובדים – ליווי והדרכה של נקודות המכירה / אנשי מכירה וצוות קד"מ,  "אימון תוך כדי עבודה" לשיטות העבודה, מחשוב וביצוע תפקידם.

תדמית אסטרטגיה תדמיתית – הגדרת חזון, קהלים ושווקים, תכנית חדירה לשווקים ותכנית מיתוג.

פרסום ויחסי ציבור – כתיבת מסרים שיווקיים ונוכחות בתקשורת, ייעוץ מקצועי בנושא מיתוג  וקידומו, מיצוב ותדמית, הפקת אירועים בליווי מלא, קידום מכירות ועוד.

קשרי לקוחות – הטמעת שיטות ממוחשבות ותהליכי בקרה ומשוב לשיפור השירות. פיתוח קשרי לקוחות ע"י מערך CRM, הבונה פרופיל לקוח, מאפשר לתת טיפול אישי לכל לקוח, ותורם לשימור לקוחות והתמקדות בלקוחות רווחיים לעסק.

שימור לקוחות והגדלת נאמנות לקוח.

הפקות דפוס – מבניית הקונספט השיווקי, איסוף וגיבוש חומרים, ועד להנחיית בית הדפוס.

בניית אתר אינטרנט – ליווי וייעוץ מקצועי לכל אורך תהליך הקמת אתר אינטרנט וקידומו (חנות יין מקוונת).

מיתוג וזהות ארגונית – תכנון ועיצוב מרכיבי העסק עפ"י תכנית יעדי מיתוג וזהות ארגונית.

הקמה ותפעול מועדון לקוחות

בניית מאגר נתונים ממוחשב (D.B) על פי נתונים קיימים: החל מטופס הצטרפות למועדון הלקוחות שיהיה בחנות דרך הענקת כרטיס חבר מועדון. ניהול פעילויות המועדון: יעוץ וחשיבה קריאטיבית ביצירת מבצעים, פעילויות ותכנים לחברי המועדון, עיצוב ושליחת כרטיסי ברכה לימי הולדת, חגים ואירועים משמחים אחרים וכד' (על פי תוכנית פעולה מתוכננת). עיצוב ניוזלטר אינטרנטי ושליחתו אחת לשבועיים. תפעול שוטף של מועדון לקוחות בסיוע מקדמת מכירות קיימת בחברה (עדכון מחשב, טלפונים, דיוורים, SMS, רישומים, אירוח חברי מועדון, טיפול בטופסי רישום ועוד).

אירועים ומבצעים – ייזום והפקת מבצעים שיווקיים, אירועי מכירה ותדמית ללקוחות (מועדון, I.P ובכלל).

קידום מכירות

פתרונות מקוריים וחדשניים, יוצאי דופן לאירועי הקד"מ ליצירת חווית קניה. הגברת מכירות מוצרים ושירותים (כולל: טעימות יין ומשלוחי יין, הדרכות יין וסיפורי יין, מפגשי בישול חוויתי, שוברי מתנה וערכות מתנה, תצוגה ומכירה של אביזרים, קידום אירועי חברה וללקוחות פרטיים ואיכותיים במקום, יצירת שיתופי פעולה מקצועיים, שיווק ללקוחות חו"ל, הקרנת סרטים בתחום, "החדרת מוצרים" חדשים, קידום מוצרים ועוד…….).

ניהול ותכנון פיננסי – הכנת תוכניות עסקיות ופיננסיות. אבחון מצב העסק והמלצות לשינוי. סיוע בהכנה וניהול תזרים מזומנים לעסק בהתאמה לפעילות השוטפת (תכנון ובקרה או תכנון ובקרת תקציב). הכנת תוכניות עבודה שנתיות ורב – שנתיות (תכנון ובקרת תקציב). קביעת קריטריונים לקבלת החלטות השקעה והכנת תקציבים אופרטיביים. הפקה וניתוח דוחות כספיים וניהוליים ככלי עבודה לתכנון ובקרה שיטתיים בארגון. בניית פרמטרים מדידים לבחינת פעילות הארגון. בחינה וקביעה של מדיניות אשראי וגבייה. אפיון והטמעת מערכות מידע. ניהול מלאי, גבייה ותשלומים. הקמת עצי מוצר ותחזוקתם, תמחיר והמחרת מוצרים ושירותים (בניית מחירונים). ביצוע ניתוחי מוצרים – לרמות מלאי, מכירות, רווחיות ועוד.

ניהול המידע ומחשוב העסק – בדיקה, תכנון והקמת מערך ממוחשב או שיפור מערך קיים והטמעת נוהלי איסוף ועיבוד מידע והפיכתם לכלי ניהול וידע: החל משלב איתור לקוחות פוטנציאליים, תהליכי מכירה, תהליכי הלוגיסטיקה, בקרת השירות, כספים והגבייה.

פיתוח עסקי – כניסה לתחומי פעילות חדשים או נוספים (כולל קהלי יעד חדשים), הקמת מועדון לקוחות ותפעולו, יצירת שת"פ, רעיונות לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים, ייבוא מוצרים חדשים (הגדלת מגוון "סל מוצרים ושירותים"), הקמת סניפי בעלות או זכיינות נוספים ברשת ועוד.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים

ייעוץ ופיתוח עסקי

ייעוץ לעסקים משפחתיים וניהול כלכלת המשפחה

ייעוץ שיווקי לעסקים

ייעוץ לחנויות קמעונאיות וזכיינות