הנך כאן:

ייעוץ אסטרטגי – קידום אסטרטגיה שיווקית – MANAGEMENT COACHING

פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום הזמן עכשיו!

תן לעסק שלך את הדחיפה שהוא זקוק לה. היועצים שלנו יגיעו אליך לפגישת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. לאחר הפגישה נבנה עבורך תוכנית עבודה מעשית לקידום העסק, כולל הצעת מחיר ולוח זמנים לביצוע.

לתאום פגישה :

אסטרטגיה תדמיתית

הגדרת החזון והשליחות של העסק, אפיון קהלי היעד והשוק, הכנת תוכנית חדירה לשווקים שהוגדרו ותוכנית למיתוג ומיצוב. אסטרטגיה תדמיתית בוחנת את העסק מבחינת תדמית, מיתוג ומיצוב העסק ומוצריו. האסטרטגיה מתמקדת בקריאייטיב – פעילות יצירתית המכוונות למיצוב וביסוס התדמית והמותג תוך אפיון רכיבי הזהות הארגונית. שטרן יועצי ניהול ייצרו איתכם אסטרטגיה המציעה דרכים ופעילויות יצירתיות לייחוד העסק והמוצר כך שיזכה לחשיפה חיובית מול קהל המטרה וייצור תעודת זהות עסקית נכונה המבדלת את העסק שלכם ממתחריו! בעזרת מתן כלים להתנהלות עסקית נכנונה ובונה ויצירת קונספט קבוע ומנחה שיעביר את מהות העסק והמוצר, העסק שלכם יהפוך למותג ויבליט את יתרונכם בשוק.

אסטרטגיה שיווקית

מתמקדת ביחסים בין העסק לחוץ: לקוחות ומתחרים, ספקים, רגולטורים ושוק ההון. התכנון מתחיל עם הבנת הצרכנים: צרכיהם, החלטותיהם, שיקולים המשפיעים על בחירתם, וגורמי שביעות רצון ונאמנות. השאלות המרכזיות: מהו תמהיל הפעילויות האופטימלי לחברה, מיהם קהלי היעד שלה ומהן הדרכים הטובות ביותר להגיע אליהם. אחת המשימות העיקריות של האסטרטגיה השיווקית – ליצור בידול ולבנות יתרון תחרותי דרך הכנסת חידושים לשוק.

ייעוץ אסטרטגי - קידום אסטרטגיה שיווקית

קידום אסטרטגיה זו פועל במספר מישורים מרכזיים :

  • גיבוש התדמית, המיתוג והמיצוב – יצירת זהות עסקית, עיצוב תדמית לעסק הקובעת את זהותו החזותית והמילולית, לבידולו ממתחריו. בחירת שם לעסק, סלוגן מוביל, עיצוב לוגו, בחירת צבעי זיהוי ייחודיים מתוך תפיסה כי עסק בעל זהות חזותית אחידה משדר אמינות ומקצועיות, קביעת כללי פרסום ושילוט שימשכו את קהל היעד המתאים לפעילויות העסק.
  • בניית מותג – ניהול מוצר / מותג ומלאים, ייזום פעילויות לחיזוק המותג, מבצעים ושיתופי פעולה. קביעת אסטרטגיית השיווק והפיתוח. ניתוחי דוחות מכירה, מבצעים, מוצרים, מלאי וכדומה.
  • תוכנית מכירות – קביעת מדיניות ואסטרטגיה שיווקית ותקשורתית, ניהול יחסי לקוחות CRM, מיתוג, התנהגות צרכנים ושיווק קמעונאי, המחרת מוצרים בנקודות המכירה ומבצעי קידום מכירות (מבצעים).

אולי יעניין אותכם גם :

ניהול שיווק ומכירות במיקור חוץ

מהות העבודה של מנהל שיווק (מה עושה מנהל השיווק)?

הגדרת תפקיד מנהל שיווק ומכירות

למה צריך "לוחמת גרילה" שיווקית? יותר נכון מתי צריך לוחמת גרילה?

השוואה בין אסטרטגיית אוקיינוס כחול לאוקיינוס אדום

ניתוח SWOT  – חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים

הכנת תוכנית עסקית – תוכנית עבודה מעשית – גיבוש והכנת אסטרטגיה עסקית

מהו בעצם פיתוח עסקי לעסקים קיימים?

ניהול ויישום אסטרטגיה, ניהול ישיר או ניהול ממוקד

המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית

ללא תשלום וללא התחייבות!

ייעוץ עסקי
Call Now Button