האם השירות שלכם שירות איכותי או נופל על הפנים?

סקר לקוחות שנעשה ע"י ארגון צרכנות גדול ניסה לברר כיצד מגדיר עצמו ה "לקוח החדש" שלך. להלן ציטוטי המשפטים הנפוצים שנאספו:

  • אני מתוחכם, בקיא ובעל ניסיון… הרבה יותר ממה שהייתי בשנים האחרונות.
  • הורגלתי לדברים טובים, אינני מוכן להתפשר יותר על בינוניות.
  • יש לי כסף, אבל אני מבזבז אותו ביתר זהירות.
  • אני לקוח שדואג לצרכיו. אני לקוח רגיש וגאה. ה"אגו" שלי זקוק למנות גדולות של ידידות, אמפטיה ויחס אישי. חשוב לי כי תעריכו אותי כאדם.
  • אני פרפקציוניסט ושואף לשלמות – אני רוצה את הטוב ביותר למורת הכסף שאני מוציא.
  • כשאני מותח ביקורת על העסק שלך, יש לי סיבות טובות לכך. כשאני לא שבע רצון – כשמשהו נפגם בשירות או במוצר שנתת לי. מצא את הפגם ותקן אותו אחרת תאבד אותי.
  • אני נתון להשפעות, ער להצעות ולא מקובע. המתחרים שלך מאותתים לי ללא הרף, הם מציעים לי הצעות מפתות. כדי לשמור עלי הצע הצעות אטרקטיביות יותר.
  • אני הלקוח שלך ורוצה להישאר כזה, אך כדי שכך יקרה הוכח לי שוב ושוב כי אני עושה את הדבר הנכון כשאני בוחר בך, במוצריך ובשרותיך. הדרך היעילה ביותר לשמור עלי היא להשביע את רצוני, להעריך אותי, ליצור מערכת יחסים עימי.

מכירים את המטבע שמתגלגל ומתגלגל ואנו צופים בו במתח, מחכים לראות על איזה צד ייפול? במקרה של לקוחות, הם יכריעו את הכף עוד לפני ההטלה. המטבע שלך צריך ליפול עם הכתובית "שירות איכותי" כלפי מעלה, אחרת הוא ייפול על הפנים… !