הגדלת פעילות עסקית – באמצעות טלמרקטינג

מה אנחנו מציעים ? אנו מציעים שירות מקצועי מקיף בתחום – הטלמרקטינג, טלמיטינג וטלקולקטינג. שיפור תהליכי העבודה והגדלת היקף המכירה, בניה והטמעה של שיטות תגמול והנעה.

טלמרקטינג  – מכירת מוצרים ושירותים ללקוחות קיימים ("משיכת הזמנות" / "דחיפת סחורה" / "צרוף לקוחות להסכם שירות שנתי") ומכירה ללקוחות פוטנציאלים חדשים.

טלמיטינג – תיאום פגישות טלפונית.

טלקולקטינג – גבייה טלפונית ועבודה עפ"י מדיניות האשראי וגביה מלקוחות הארגון. בניית הגבייה כמכשיר לטיפוח קשרי לקוחות – בירור הסיבות לאי תשלום, מניעת פיגורי תשלום עתידיים, למידה על שביעות רצון הלקוח מההתקשרות, וזיהוי הזדמנות למכירה נוספת.

מה כולל השרות ?

השירות כולל הכוונה והכנת פילוח שוק ורשימות פניה מפולחות וממוקדות. הכנת תסריט שיחה כולל טיפול בהתנגדויות ומענה להתנגדויות. ביצוע הדרכה והכשרה לדרכי פניה לקהלי יעד שונים + ביצוע סימולציות (בהדמיית מצבי אמת). עלייה לאוויר ושיפור ניהול השיחות תוך כדי ביצוע / עבודה. עבודה "אחד על אחד" ומתן ייעוץ והכוונה פרטני / אישי (ליווי ואימון אנשי טלמרקטינג – בעת הביצוע לשיפור המכירה, תאום פגישות וגביה טלפונית). תכנון וביצוע תהליכי טלמרקטינג, טלמיטינג וטלקולקטינג.

למי ולמה מיועד השרות ?

ליווי ואימון פעיל בעסקים קטנים ובינוניים ומיועד לעסקים הרוצים להשיג אחת או יותר מהמטרות הבאות :  מיון וסיווג לקוחות או קהלי יעד פוטנציאליים (סקרי שוק).  תאום פגישות.  מכירת מוצרים ושירותים (שיחות נכנסות / יוצאות).  שימור / תחזוקה וצרוף מנויים (לדוגמא: לתאטרון, למגזין) / צרוף חברים למועדוני לקוחות.  סקרי שוק / סקר לשביעות רצון / סקר צרכים. תמיכה בדיוור ישיר.  גביית חובות.  תמיכה טלפונית בפרסום ובאירועים ו/או מבצעים ו/או בפעילויות לקידום מכירות.  שרות לקוחות : מתן שרות טלפוני וטיפול בתלונות לקוחות.

שרותיי ניהול חיצוני לעסקים   שיפור תהליכי העבודה והגדלת היקף המכירה + בניה והטמעה לשיטות תגמול והנעה.  הכנת נוהלי עבודה פנים ארגוניים ("ספר נהלי הפעלה" למוקד / למערך טלמרקטינג).  גיוס מיון והשמת עובדי טלמרקטינג / טלמיטינג / טלקולקטינג / אחמ"שים / מנהלי מוקד / מנהלי שיווק ומכירות.  חונכות מעשית ושילוב עובדים ומנהלים חדשים בתפקיד / בארגון. הקמת ו/או שדרוג מוקדים טלפוניים (גם מוקדים קטנים מ – 1 עד 5 עובדים).  קורסים / סדנאות העשרה וריענון.  הדרכה והכשרת מעשית / ליווי ואימון פעיל לאנשי הטלמרקטינג.  הכשרת מנהלי מוקד ואחמ"שים.  מספקים שירותי ניהול חיצוני / ניהול ב-  Outsourcing   להקמה ותפעול מוקדי שרות ומכירה טלפונים  Call Center   .

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.