הקמה ותפעול – מועדון לקוחות

חבר במועדון לקוחות?

כמה כרטיסי מועדון לקוחות יש לך או לבן / בת זוגך בארנק ו/או בבית? בכמה מתוכם אתם משתמשים ובאיזו תדירות? כמה מהם הם כרטיסי הנחה ובכמה יש הרגשה אמיתית של מועדון?

הייתה תקופה שבה כל עסק המכבד את עצמו הקים מועדון. מרבית המועדונים לא נתנו יותר מאשר הנחה לבעל הכרטיס, כך שהמונח מועדון קיבל תדמית של כרטיס הנחה בלבד, כרטיס שקל מאוד לקבל אותו. ולכן, אל

תמהרו לבנות לכם מועדון אם אינכם יכולים לנהל אותו. צרכן המצטרף למועדון מצפה לפעילות, למבצעים, לדיוור ישיר, לפעילויות מיוחדות, ליחס מיוחד.

שימו לב לשרשרת ההיגיון שלכם כבעלי חנויות, מסעדות או עסקי מזון אחרים אתם רוצים להיטיב עם הלקוחות הקונים הרבה ובאים הרבה, יצרתם מועדון הכולל כרטיס המקנה הנחה ואולי עוד הטבה, אין לכם שום בטחון

שאמנם הלקוח יקנה הרבה ויבוא הרבה, אז למי כן נותנים כרטיס?

מערכת ניהול מועדון לקוחות

והרי לכם מתכונת אחרת – אין צורך במועדון אלא אם יש חבילה של הטבות. "בנו לכם קבוצה". צרו רשימת לקוחות טובים שאפשר לדוור אליהם ולשמור איתם על "קשר אינטימי" וקבוע. אפשר לתת להם כותרת של מועדון,

או לקוחות נבחרים, או אפשר גם ללא תארים. דוורו אליהם באופן קבוע – בדוא"ל או במכתב אישי. הציעו להם מבצעים, מתנות, הנחות, כל דבר שהייתם מציעים במועדון, ועל בסיס פעילות זמנית מתחלפת. בתחתית על מכתב

מדוור יש ספח או תלוש שהם צריכים להביא. בשיטה זו אתם מעניקים הרבה פעילות וחיים למנויי הרשימה – הדיוור התקופתי.

צרפו לקוחות והגדילו כל הזמן את המועדון, דוורו אליהם באופן קבוע, השתמשו בדמיון כדי לתת חיים ואקשן לאותם לקוחות המקבלים את הדיוור, עודדו אותם להביא חברים וצרף עוד אנשים לרשימה. בהצלחה !!

מטרות הקמה של המועדון

הבטחת נאמנות לקוחות ויצירת פניות אישיות מותאמות לטעם ולצורכי כל לקוח ולקוח, פניה זו כוללת הטבות ושיתוף במבצעים או פעילויות.

התהליך של צירוף החברים כולל מספר שלבים : הפיכת הלקוח לחבר. איסוף, עיבוד וניתוח המידע על החבר וצרכיו. יצירת תקשורת אפקטיבית עם החברים. איזון בין הטבות-הנחה להטבות-אירועים. מתן שירות ייחודי. יצירת

שותפות בעלת ערך מוסף גבוהה עבור החבר. ניהול, מעקב ולוגיסטיקה – ניהול הפעילות.

מועדון יכול להפוך ליחידת רווח משמעותי בארגון במידה ומתופעל היטב בשיטות ניהול חדשניות ויצירתיות.

מועדון צרכנים

"מועדון צרכנים" הינו התאגדות של קבוצת לקוחות במטרה לקבל הנחות והטבות בפעילות צרכנית קולקטיבית. ב "מועדון לקוחות" היוזמה להקמת המועדון הינה של המשווק, היוזמה של הקמת מועדון צרכנים היא של הצרכנים,

ללא מחויבות לספק ו/או נותן שירות מסוים. חברות במועדון צרכנים מלווה לרוב בכרטיס מזהה. הכרטיס משמש ככרטיס אשראי ולחברות במועדון הצרכנים.

אולי מעניין אותכם גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

ייעוץ לחנויות קמעונאיות וזכיינות

מתלבטים איזו חנות לפתוח – פנו אל המומחים בקמעונאות

ייעוץ שיווקי, מכירות וקשרי לקוחות

הגדרת תפקיד מנהל שיווק ומכירות

ניהול שיווק ומכירות

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.