הקמה ותפעול – מועדון לקוחות

כמה כרטיסי מועדון לקוחות יש לך או לבן / בת זוגך בארנק? בבית? בכמה מתוכם אתם משתמשים? באיזו תדירות? כמה מהם הם כרטיסי הנחה ובכמה יש הרגשה אמיתית של מועדון?

הייתה תקופה שבה כל עסק המכבד את עצמו הקים מועדון לקוחות. מרבית המועדונים לא נתנו יותר מאשר הנחה לבעל הכרטיס, כך שהמונח מועדון קיבל תדמית של כרטיס הנחה בלבד, כרטיס שקל מאוד לקבל אותו. ולכן, אל תמהרו לבנות לכם מועדון לקוחות אם אינכם יכולים לנהל אותו. צרכן המצטרף למועדון לקוחות מצפה לפעילות, למבצעים, לדיוור ישיר, לפעילויות מיוחדות, ליחס מיוחד.

שימו לב לשרשרת ההיגיון שלכם כבעלי חנויות, מסעדות או עסקי מזון אחרים אתם רוצים להיטיב עם הלקוחות הקונים הרבה ובאים הרבה, יצרתם מועדון הכולל כרטיס המקנה הנחה ואולי עוד הטבה, אין לכם שום בטחון שאמנם הלקוח יקנה הרבה ויבוא הרבה, אז למי כן נותנים כרטיס?

והרי לכם מתכונת אחרת

אין צורך במועדון אלא אם יש חבילה של הטבות. "בנו לכם גרופי / קבוצה". צרו רשימת לקוחות טובים שאפשר לדוור אליהם ולשמור איתם על קשר אינטימי וקבוע. אפשר לתת להם כותרת של מועדון, או לקוחות נבחרים, או אפשר גם ללא תארים.

דוורו אליהם באופן קבוע – בדוא"ל או במכתב אישי. הציעו להם מבצעים, מתנות, הנחות, כל דבר שהייתם מציעים במועדון, ועל בסיס פעילות זמנית מתחלפת. בתחתית על מכתב מדוור יש ספח או תלוש שהם צריכים להביא.

בשיטה זו אתם מעניקים הרבה פעילות וחיים למנויי הרשימה – הדיוור התקופתי.

צרפו לקוחות למועדון, דוורו אליהם באופן קבוע, השתמשו בדמיון כדי לתת חיים ואקשן לאותם לקוחות המקבלים את הדיוור, עודדו אותם להביא חברים וצרף עוד אנשים לרשימה. בהצלחה !!

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.