התקשרו עכשיו!
בלוג - מאמרים, חדשות ועדכונים

הנך כאן:

פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום הזמן עכשיו!

תן לעסק שלך את הדחיפה שהוא זקוק לה. היועצים שלנו יגיעו אליך לפגישת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. לאחר הפגישה נבנה עבורך תוכנית עבודה מעשית לקידום העסק, כולל הצעת מחיר ולוח זמנים לביצוע.

לתאום פגישה :

המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית

ללא תשלום וללא התחייבות!

למה הלקוח קונה מוצר – בחנות קמעונאית?

פסיכולוגיה של הקניה – צרכן

התנהגות צרכנים – שבע שאלות לגבי הרגלי צריכה של לקוחות – מי הלקוח (המחליט, הקונה, הצרכן, המשפיע, המשלם)? מה קונים? כמה קונים? מתי

קונים? למה קונים? איך קונים? איפה קונים?

למה הלקוח קונה מוצר?

הלקוח אינו קונה מוצר הוא קונה תועלת. המוצר הוא התועלת הנתפסת על ידי הלקוח.

מוצר "טוב" הוא מוצר שנמכר, נקודה.

פריט מוכר קוו, קוו מוכר פריט.

הלקוח תופס מוצר ב- 3 מרכיביו הבלתי ניתנים להפרדה: מוצר, שרות ותקשורת.

לכל מוצר יש תוחלת חיים מוגבלת-אין יוצא מן הכלל והסוף הוא בלתי נמנע! 

אפשר להאריך את חיי המוצר אך לא ניתן להבטיח לו חיי נצח.

המותג הוא הפעמון המצלצל וקורא ללקוח.

בניית תמהיל נכון משול להכנת קוקטייל האמור לערוב לחיכו של הלקוח.

התנהגות צרכנים – לעולם אל תמכור ללקוח מה שהוא רוצה או מבקש, מכור לו מה שהוא צריך!

על המשווק להקל על הלקוח את 5 מרכיבי הקנייה: שפור המידע והחלופות, שיפור תהליך קבלת ההחלטה, שיפור הנשיאה / הובלה של המוצר לבית

הלקוח, שיפור השימוש במוצר, והקלת תהליך התשלום.

האיכות בשווק מושגת כאשר המוצר, תואם בדיוק את ציפיות הלקוח, לא פחות ולא יותר…

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

מערכי מכירות – הקמה ושדרוג מערכי מכירות

עקרונות לטיפול בהתנגדויות, שיפור שירות לקוחות והפיכתו לאיכותי יותר


סקרים ארגוניים

איך יוצרים נאמנות לקוח?

איך להיות מוכר טוב יותר – שיפור מכירות והשרות בחנויות קמעונאיות

שתפו את הפוסט

Call Now Button