טופס משוב למה הוא מיועד?

לקוח נכבד,

על מנת להבין את צורכי הלקוחות שלנו, על מנת להמשיך לשרת אותם ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו ב…. בע"מ, רוצים לשמוע אותך. דעתך חשובה לנו כדי שנוכל להמשיך ולשפר את השרות, למענך. אנחנו מזמינים אותך כדי לכתוב לנו על כל הצעה, תלונה, בקשה ואפילו רעיונות לשיפור.

שאלה – לדוגמא: דרג/י את רמת השרות, האדיבות, המקצועיות, של איש/ת המכירה / מתפעל האירוע / הדי ג'י / הצלם.

שאלה…

שאלה….

שאלה….

תלונות / רעיונות לשיפור….

אנחנו מבטיחים הקשבה מלאה ותשובה מהירה. תוך מקסימום חמישה ימים, אנחנו מתחייבים לתת תשובה על הנושא שהעלתה. התשובה תינתן ע"י מנהל השירות.

אנחנו לא רק מקשיבים – אנחנו גם עושים! תודה מקרב לב על שיתוף הפעולה!