יועץ שיווק מכירות

מערך שיווק ומכירות

ייעוץ שיווק – שיווק ומכירות הן המילים השגורות ביותר בעולם העסקים. ולא סתם הדבר – אם מוצר או שירות של עסק הם הלב אזי השיווק והמכירות הם מערכת העצבים. בכדי ששם העסק שלך או שמך יהיו גם הם שגורים בפי קהל רחב דרושה הערכה והבנה עמוקה של קהל היעד, חדשנות בלתי פוסקת ומיתוג מזהיר ע"י מערך השיווק ומערך המכירות. משתמע מכך כי עבודת מערכי השיווק והמכירות אינה פשוטה כלל!

יועץ שיווק

מערך השיווק מהווה גוף התכנון ועליו להתייחס לפרמטרים שונים רבים בעת בחינת יעילות השיווק (בחינת מערך השיווק הקיים ויעילותו והצעות לשיפור נדרשות במידת הצורך) או הרכבת תוכנית (תדמית המוצר, קהלי יעד – בחלוקה דמוגרפית, גילאית, סוציו אקונומית, צרכי קהל הלקוחות והתאמת המוצר לקהל היעד המתאים, מתחרים, מיתוג ועוד) ויחד עם זאת לענות על מניעי הפרסום (חשיפת קהל היעד למסר הפרסומי, לזכור את המסר הפרסומי ולהבין אותו, אהדת המוצר או השירות, הנעה לפעולה או רכישה וחיזוק מיתוג המוצר או שירות המפורסם).

מערך השיווק עוסק בטווח הקצר, אך יחד עם זאת גם בטווח הבינוני והארוך.

יועץ מכירות

מערך המכירות, לעומת זאת, מהווה אחד מהגופים המבצעים העיקריים (לצד פרסום), כאשר מיישם את תוכניות מערך השיווק לטווח הקצר. עבודתו ידועה כשוחקת ודורשת כוח-אדם מקצועי בעל כישורי התנסחות, שכנוע ושירותיות גבוהה.

עסקים רבים "טובעים" בין מדפי הצרכנים ונשכחים בצד בשל מבצעים משתלמים יותר ומחירים נמוכים יותר, איכויות גבוהות יותר, חוסר חשיפה ומוניטין לא מבוסס דיו (מתייחס למיתוג). על מנת ל"עלות על הסוס" יש צורך בהרכבת צוות מנצח, קידום רעיונות חדשניים ותקציב על מנת לבצע את התכנון.

יועצי שיווק ומכירות

ייעוץ שיווק – יועצי שיווק ומכירות הם אנשים עתירי ניסיון במגוון תחומים אשר אומנו ולמדו להביט משני צידי המתרס – מעיניו של בעל העסק ומעיניו של הצרכן הסופי. יועצים אלו נכנסים לעסקים ומרימים פרוייקטים ששמים את העסק על המפה – פיתוח מוצרים ושירותים, תמחור והמחרה, הפצה, קידום מכירות, הכנת חומר תדמיתי והפקות דפוס, חידוש וחיזוק כוח אדם (איתור וגיוס כוח אדם מתאים לשיווק ולמכירות), הכשרת עובדים / הדרכת עובדים, ליווי פעיל של צוות המכירה בביצוע עבודת השטח, יצירת שיתופי פעולה אסטרטגים, פיתוח אפיקי חשיבה יצירתית ותכנון אסטרטגיות מכירה, סיוע במיתוג, בידול עסקי יחסי מיתר העסקים המתחרים בענף, הרחבת העסק, הפקת לקחים, הגדלת הרווחים תוך מקסום יעילות העסק, הגדלת מעגל הלקוחות וביקורת עד הגעתו של המוצר לאחוזי מכירה וביקוש גבוהים יותר.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

ניהול שיווק ומכירות

ניהול יצירתיות וצמיחה – הגדלת מכירות ורווחיות באמצעות חדשנות

תוכנית שיווקית – ייעוץ עסקי שיווקי

הקמה ושיפור מערכי מכירה

ייעוץ אסטרטגי – קידום אסטרטגיה שיווקית

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.