לקוחות למה אנחנו מאבדים אותם?

לפניכם 6 סיבות עיקריות בגללן מפנים לנו לקוחות עורף:

1% נפטרים – ונגד זה אין עדיין מה לעשות.

3% עוברים מקום מגורים חדש – ואם אין לכם רשת סניפים או אינכם פועלים במקום המגורים החדש, הסיכוי לשמר אותם כלקוחות הוא קלוש.

5% עוזבים על בסיס הכרות אישית – הם מכירים או הכירו מישהו בעסק מתחרה (כך קורה למשך בעסקי הביטוח, כשחבר, גיס, או מכר לשעבר מהצבא פותחים סוכנות ביטוח חדשה, מי אם לא אנחנו עושים להם את הספתח..?).

9% עוזבים לעסק אחר בעקבות התחרות בשוק – עסק אחר הציע להם דיל טוב יותר (ריבית נמוכה יותר בבנק, מבצע נקודות עשיר יותר בכרטיס אשראי, 2 מתנות במקום אחת, על כל חבילת חטיפים).

14% מאוכזבים – המוצר או השירות שנתתם להם לא "סיפק את הסחורה". הבטחתם הר ונתתם עכבר.

68% הרגישו שהם פשוט אינם חשובים מספיק – הם הרגישו חוסר אכפתיות וחוסר תשומת לב לצורכיהם.

68% הם 68 לקוחות מתוך 100, הם 680 מתוך 1,000, הם 6,800 מתוך 10,000, … הרבה מדי מכדי שנוכל לוותר עליהם.