מהו תהליך השירות בקמעונאות?

לקוח הגיע לעסק – קבלת הלקוח ע"י מוכרן עם חיוך + מבט עין + יצירת תקשורת ראשונית – "מה אפשר להציע" / "במה מתעניין" (מקסימום זה יצליח) או לחילופין נכנסים לתהליך המכירה – בירור צרכים – הקשבה ובירור לעומק – התאמת פתרונות ופתיחת אפשרויות – 2 אפשרויות למענה לצרכי הלקוח (להציע) – סגירת עסקה והרחבת המכירה (להציע) – כרטיס מועדון (להציע) – קופה – שיחת חולין חברית / אנושית בתהליך האריזה-החשבון-התשלום – לקוח יוצא עם שקית ובה מוצרים בשווי של… ₪ לפחות ובארנק יש כרטיס חבר מועדון.