מותג – במידה ואת /ה חברה קטנה או בינונית אשר תקציב המו"פ (מחקר והפיתוח), ההשקעה בחדשנות טכנולוגית, הקמה ותפעול מערך הבטחת
איכות ובטיחות השימוש במוצר, הגדלת מצבת כוח האדם, מחשוב ובקרת תהליכי הליבה בעסק, הקמה ותפעול מערך שיווק והפצה בפריסה רחבה
לכל נקודות המכירה בארץ ובמיוחד לחו"ל הינם מוגבלים, אז ההמלצה הינה לעבוד במקביל ולממן את בנית המותג העצמאי של העסק בעזרת
מכירות במותג פרטי.
השלב הבא הינו גיבוש והגדרת הבידול של המותג הפרטי ממותגים אחרים. לאחר מכן השקעה גדולה בבניית המותג והמודעות של הצרכנים. כאשר
המוצר מוחדר לשוק בצורה טובה אז התמורה למהלך הינה גדולה מאוד. במהלך שכזה חייבים כל הזמן להקפיד על חדשנות יצירתית על מנת להיות
משווק-מפיץ המוביל דעה ושוק, עם זרם הכנסות וקצב גידול טובים ויציבים מצד אחד ומצד שני במידה ותהליך המכירה יתבצע בשווקים ובמדינות
שונות אז אנחנו גם מקטינים את הסיכונים של מצב אי-מכירה או רווחיות נמוכה.
Private Label
היתרונות הינם:
- הגעה בזמן קצר, בכמויות גדולות ובמחיר נמוך יחסית לשוק המטרה.
- כיצרן אין צורך לפתח מערך מכירות והפצה גדולים ומושקעים.
- ההוצאה שמשלמים כדי לזכות ביתרון ובזרם ההכנסות ובגידול הפעילות הינה קטנה יחסית.
אולי יעניין אותך גם :
ייעוץ לחנויות קמעונאיות ובזכיינות
ניתוח מוצרים – האם תמהיל המוצרים והשירותים שלכם רלוונטי?