שיחה מכירות – אנשי מכירות חושבים, שככל שידברו יותר – ימכרו יותר. האמת היא, שככל שהקונה מדבר יותר – כך גדלים הסיכויים שתבינו את צרכיו,
תתאימו לו מוצר או שירות ותמכרו לו יותר. כדי להקשיב, אם כן, צריך ללמוד לשתוק. כיצד?
פשוט מאוד : קחו הפסקה. שאלו שאלה, ואז המתינו בשקט לתשובה. אל תיתנו לשקט לאיים עליכם, ולאלץ אתכם לענות על השאלה שלכם בעצמכם.
הלקוח ענה?
קחו עוד הפסקה. על תשיבו מייד אחרי תשובה או הצהרה של הלקוח. תנו לו לדבר, לסיים את דבריו, ותנו לו גם הזדמנות להוסיף עוד משהו, אם ברצונך
בכך. זה הזמן שבו יתכן שתקבלו את האינפורמציה הטובה ביותר.
שיחה מכירות / "תסריט שיחה" / "תשריט שיחה" – חז"ל כבר אמרו ש"שתיקה שווה זהב". הם צדקו !
אולי יעניין אותם גם :