שרות לקוחות אשראי לקוחות וגביה

שירות לקוחות

שרות לקוחות – אנו מתמחים בפתרונות ל שיפור מערכי השירות ללקוח והפיכת ארגון ל- "ממוקד שירות", ע"י: בניית מערכי שירות והתמקדות בלקוחות, כאסטרטגיה להשגת מצוינות בשירות ושיפור תדמית מול לקוחות.

  • המרצת אנשי השירות, הכשרתם וחיבורם למטרות הארגון.
  • כתיבת מתודולוגיה מתעדכנת לנוהלי שירות ושימור לקוחות בארגון ("תחזוקת לקוחות").
  • מערך שרות לקוחות מבצע סקרים תקופתיים המספקים משוב על התנהלות המערכת, שביעות רצון וצרכים, ויישום המסקנות כ"ארגון לומד".
  • בחינת עלות מול תועלת בבניית מערך השירות ותחזוקתו.
  • טיפוח ושיפור השירות ע"י מתן מענה אנושי המשקף ארגון איכותי קשוב וזמין, מחויבות לפקח על הרגלי העובדים, מדים ועיצוב נקודות השירות.
  • באמצעות מערך CRM ניתן באופן ממוחשב לבצע תהליכי בקרה ומשוב לשיפור השירות כמו גם להקים ולתפעל מועדוני לקוחות.
  • מערך זה מנהל את המידע על הלקוחות, ממנו נבנה פרופיל לקוח, המאפשר טיפול אישי ותורם לשימור לקוחות והתמקדות בלקוחות שמביאים מקסימום רווח לעסק.
  • גידול בהכנסות וצמיחה שנתית הם יעדי חברה, ולשם כך עליה להכיר את לקוחותיה, לחזות את דרישותיהם, לספקן בזמן ולהפיק לקחים מיידים.

מצוינות בשירות

"מצוינות בשירות" – אינה עוד קלישאה, התפיסה הרווחת הינה כי השירות הופך להיות הגורם המבחין בין חברות מתחרות בשוק מצומצם ותחרותי. המטרה הסופית היא ליצור עבור הלקוח של הארגון שירות "WOW", כלומר ליצור חווית שירות מעל לציפיות הלקוח. מערך השירות בארגון טומן בחובו פוטנציאל רחב של אופציות למכירת מוצרים ושירותים, על פי תחום העיסוק של הארגון. בד בבד, נותני השירות מהווים שגרירים ומשמשים ככוח מכירה לא מבוטל. היכרותם את המוצר / שירות ויכולתם לאתר רצון הלקוח לרכישה, יכולים להגדיל את נפח המכירות בארגון ובכך לתרום להשגת היעדים העסקיים של הארגון. הקמת מערך ניהול קשרי לקוחות (C.R.M).

גבייה ואשראי

גבייה ואשראי – קביעת מדיניות וכללים להענקת אשראי ללקוחות העסק. הקטנת הסיכון במתן אשראי ללקוחות, ובלקיחת אשראי מהמערכת הבנקאית והחוץ – בנקאית. שיפור ביצועי מערך האשראי בעסק, בקרה על תזרים המזומנים, ניתוח מאזני בוחן, שיפור תהליכי הגבייה והקטנת הסיכון לחובות אבודים. ניתוח פרטני למצב לקוח וקבלת החלטות על התנהלות עסקית מולו במישור החשבונאי, השיווקי והתפעולי. קביעת נהלי עבודה ברורים בנושא הענקת אשראי – גובה, אופן וכו'.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

סקרים ארגוניים

מצוינות בשירות ומכירות – זה לא סנדוויץ' . . . זו מצה!

שימור לקוחות – לקוחות למה אנחנו מאבדים אותם?

איכות שירות – האם השירות שלכם שירות איכותי או נופל על הפנים?

למה צריך אמנת שירות?

איך יוצרים נאמנות לקוח?

בניה נכונה של ציפיות לקוח על מנת להשיג שביעות רצון

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.