מדוע כדאי להשתתף בתערוכה מקצועית?
exhibition – יצירה או שימור ושיפור תדמית, חיזוק המותג, ביצוע מכירות, הצגת מוצר חדש, איתור סוכנים, בדיקת שוק, שיתופי פעולה עם מציגים
אחרים, פגישות במרוכז עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים חדשים – מקבלי החלטות, למשוך קהל יעד שבתוכו עשויים להיות לקוחות עתידיים או ליצור
מצב "שידברו עלינו" ותעורר סקרנות אצל חברים שיכולים להיות לקוחות עתידיים. מעוניינים לתת דחיפה שיווקית לעסק שלכם?
פגישה עם יועץ שיווק – ללא תשלום וללא התחייבות!
הכנות לתערוכה – Exhibitions
הגדרת הקונספט בהתאם למטרה. לדוגמה, אם הקונספט מוטה תדמית, הדבר ישפיע על גודל הביתן, מיקומו, עיצובו (בחירת צבעים, תאורה וחומר
פרסומי מודפס), בחירת צוות לאיוש הביתן, אירועים נלווים. כניסה ל"מרחב הראייה" של מבקרי התערוכה – מחקרים מלמדים שהמבקרים מבצעים
תהליך סריקה, המקשר בין אלמנטים חזותיים בתערוכה לבין מה שהם מחפשים ומה שמדבר אליהם. לפיכך, ניתן לזכות בתשומת לבם ע"י שימוש
בויז'ואל ובגרפיקה (זיהוי מחלקות בתצוגה, צילומים שמקשרים מהר יותר ממילים, צבעים שמגדילים את האפקט הגרפי וכו'). תקצוב ההשתתפות
בתערוכה.
תערוכה מקצועית
תערוכה נכונה יש בכלל דבר כזה? יש לוודא שאכן התערוכה תייצג אותך. קהל יעד כמות או איכות? וודא מי הקהל שמגיע, האם מקצועי ומתאים למוצר
שלך או הציבור הרחב.
מיקום הביתן בתערוכה – שכנים בתערוכה. יש לבדוק היכן הביתן שלך ממוקם ולוודא כי המיקום טוב.
תקציב – יש קשר בין הצלחה לכסף? וודא שבתקציבך התייחסת לכל הגורמים הקשורים להקמת התערוכה וקידומה.
קונספט – מה קודם למה? האם הקונספט שלך הינו ברור, מכירתי או תדמיתי.
מעצב – מי עומד בראש? החלט באם הינך לוקח מעצב לתכנון או שיפתור עבורך את נושא הקונספט העיצוב וההפקה.
הדמיות – מציאות או דמיון … הדמיות יספקו לך מבט מלא וזהה למציאות.
בינוי התערוכה – שימוש חד פעמי או מודולארי שניתן לפירוק ושימוש חוזר? החלט האם שווה לך לייצר ביתן מודולרי אשר ישמש אותך גם
בעתיד.
לוחות זמנים – הערכות מוקדמות. בנה לו"ז מדויק והשאר לך את היום שלפני התערוכה לתיקונים.
כוח אדם בתערוכה – אסוף לך כוח אדם איכותי אשר ייצג אותך נאמנה.
מולטימדיה בתערוכה – להכין רק במידה והקונספט מתאים ויש תוכן מתאים.
גימיקים וקדם בתערוכה – הכן תערוכה שלא ישכחו.
חומר גרפי – החומר הנ"ל יישאר אצל המבקר זמן ארוך, לכן כדאי להשקיע בהכנה.
exhibition – רשימת מבקרים / מסד נתוני מבקרים בתערוכה – חשוב מאוד לאסוף נתונים זהו הנכס שיישאר לך אחרי התערוכה.
אולי מעניין אותך גם :
ייעוץ שיווקי, מכירות וקשרי לקוחות