קשרי העבודה שלנו עם מאות חברות ובתי עסק בישראל הופכים אותנו לנקודת מפגש בין מעסיקים לעובדים פוטנציאליים.
מעסיק, מגייס עובדים חדשים? מה שאתה מחפש נמצא כאן!
דרוש מנהל פרויקטים – לחברה מובילה בתחום החשמל במרכז, דרוש /ה מנהל /ת פרויקטים מנוסה בתחום מערכות חשמל.
התפקיד כולל :
יכולת ניהול פרויקטים משלב סיור מקדים וסקר אתר, דרך תכנון וביצוע הפרויקט ועד שלב המסירה. תוך שמירה על בקרה, רציפות, שלמות, איכות ועמידה בזמנים ותקציב של הפעילויות והגורמים בפרויקט, כולל חישוב והגשת חשבונות ואישורם לתשלום – גביה (תכנון, חישוב כמויות, תכנון שלבי ושיטת התקנה, רכש, מלאי, לוגיסטיקה, קבלני משנה, מתקינים, בדיקות, חריגים, קשרי לקוחות ועוד…).
מיקום העבודה בעיקר באזור המרכז. עבודה במשרה מלאה (ימים א' – ה', שעות 18:00 – 8:00). סביבת עבודה מעניינת ומאתגרת. שכר ותנאים טובים למתאים /ה, המשרה מלווה ברכב!
דרישות :
- השכלה הנדסאי /ת חשמל – חובה.
- עדיפות לבעל /ת ניסיון מעשי בניהול פרויקטים (עבודות חשמל בפרויקטים).
- ניסיון קודם מוכח בניהול פרויקטים בתחום החשמל.
- ראיה מערכתית טובה, והבנה עסקית רחבה.
- יכולת ניהול מוכחת והובלת צוות עובדים גדול / קבלני משנה (עבודה עצמאית ובצוות).
- בעל /ת ניסיון עשיר בשיפור תהליכים ושיטות עבודה.
- שליטה סביבה ממוחשבת (פריורטי, אופיס מלא, אינטרנט ודוא"ל).
- נכונות לעבודה מאומצת בהתאם לצורך (ריבוי משימות).
- יכולת מתן פתרונות בשטח, מאורגן /ת מטבעו /ה, אסרטיביות לצד יחסי אנוש טובים.
- רישיון נהיגה בתוקף.
- מגורים : במרכז.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים בכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
לחברה מובילה בתחום הבניין והחשמל בירושלים, דרוש /ה הנדסאי /ת חשמל (חשמלאי /ת מעשי /ת מוסמך /ת – ראשי /ת).
התפקיד כולל :
מכרזים / הצעות מחיר, תמחור וניהול מכרזים ועבודות נוספות וחריגים, ניהול רכש, אפיון חומרי גמר, מענה לבנייה ירוקה, הגשת תיקי מתקן, פיקוח-בקרה ומחשוב. בעל /ת ראש גדול ויכולת עבודה רב-תחומית.
עבודה במשרה מלאה (א' – ה' משעה 8:00 – 17:00). סביבת עבודה מעניינת ומאתגרת. שכר ותנאים טובים למתאים /ה!
דרישות :
- השכלה הנדסאי /ת חשמל (אפשרי גם לאחר סיום לימודים) – חובה.
- חשמלאי /ת מעשי /ת, מוסמך /ת – ראשי /ת – יתרון.
- עדיפות לבעל /ת ניסיון מעשי בפרויקטים (עבודות חשמל בפרויקטים).
- ניסיון בתפקיד דומה של 2 עד 3 שנים.
- יכולת למידה גבוהה וקליטה מהירה.
- שליטה ב Zoom פריורטי, אופיס, אינטרנט ודוא"ל.
- בעל /ת יכולת עבודה עצמאית ובצוות, תוך כדי עמידה בלוחות זמנים.
- אחריות ויסודיות, שירותיות ויחסי אנוש טובים.
- מגורים : בירושלים (יכולת הגעה עצמאית).
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים בכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
לחברה מובילה בתחום הבניין והחשמל בירושלים, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות סוג 2 – 3 מנוסה. בעל /ת ראש גדול ויכולת עבודה רב-תחומית.
התפקיד כולל :
ניהול מערך הלקוחות וגביה, ספקים וקבלני משנה, חשבות שכר. עריכת דוחות כספיים שנתיים ואחריות להגשתם לרואה חשבון. סיוע בניתוח הנתונים הכספיים. עמידה מול מוסדות ממשלתיים-כלכליים.
עבודה במשרה מלאה (א' – ה' משעה 8:00 – 17:00). סביבת עבודה מעניינת ומאתגרת. שכר ותנאים טובים למתאים /ה!
דרישות :
- מנהל /ת חשבונות בעל /ת סוג 2 – 3 – חובה.
- ניסיון בתפקיד דומה של 2 עד 3 שנים.
- ראיה וחשיבה כמותית, הבנה מסחרית.
- יכולת למידה גבוהה וקליטה מהירה.
- שליטה ב Zoom פריורטי, שכר, אופיס מלא במיוחד אקסל, אינטרנט ודוא"ל.
- בעל /ת יכולת עבודה עצמאית ובצוות, תוך כדי עמידה בלוחות זמנים.
- אחריות ויסודיות, שירותיות ויחסי אנוש טובים.
- מגורים : בירושלים (יכולת הגעה עצמאית).
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים בכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
מפעיל CNC – לחברה ותיקה ואיכותית לייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב באזור התעשייה פארק אפק – ראש העין, דרוש /ה עובד /ת ייצור (חרוץ /ה, יסודי /ת ויצירתי /ת) לעבודות ייצור מגוונות כולל הפעלת מכונת CNC.
בוא/י ללמוד מקצוע מאתגר ומעניין ולעבוד בסביבת עבודה כיפית (ניסיון קודם לא הכרחי, מועמדים מתאימים יעברו הכשרה מקצועית ללא עלות)!
משרה מלאה (ימים א' – ה' משעה 8:00 – 17:00). עבודה מיידית. שכר ותנאים טובים למתאים /ה!
דרישות :
* ללא צורך בניסיון קודם, ההכשרה תינתן במקום
* יחסי אנוש טובים, חריצות, רצון ללמוד מקצוע, חיוך.
* ידע וניסיון קודם של עבודה בבית דפוס / שילוט / מפעיל CNC – יתרון.
* שליטה בסביבה ממוחשבת ותוכנות גרפיות.
* אנגלית ברמה בסיסית.
* בעל /ת רכב (יכולת הגעה עצמאית לעבודה).
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים בכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
מנהל שיווק פיתוח עסקי – לחברה קבלנית בענף הבניה, בתחום התקנת של חיפוי חזיתות ומעטפת מבנים מחומרים דקורטיביים מתקדמים וירוקים בכפר סבא, דרוש /ה מנהל /ת שיווק וקשרי לקוחות מנוסה לארגון ומינוף הפעילות הקיימת.
אנו מציעים לך :
*שכר ותנאים מעולים + עמלות על עמידה ביעדי מכירה.
*רכב צמוד למתאים /ה.
*תחילת עבודה מיידית ולטווח הארוך.
* העבודה במשרה מלאה.
במסגרת תפקיד מנהל שיווק פיתוח עסקי :
- ניהול השיווק על כל היביטו : תוכנית שיווק, מיתוג-בידול-בניית תדמית, פרסום, דיגיטל, פיתוח עסקי, קידום מכירות ומכירות.
- הבאה ושיפור חדשנות עסקית.
- בנייה והטמעה של כלי ניהול ובקרה.
- שימור והגדלת הפעילות בלקוחות הקיימים.
- יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים חדשים ותיאום פגישות מכירה וניהול תהליכי מכירה, סגירת הזמנות וגביה.
- הכנת הצעות מחיר ומילוי מכרזים (תמחירן), הגשה ומעקב למימוש.
- ניהול תחום משאבי אנוש / כוח אדם ומחשוב בחברה (רכש יתרון).
דרישות :
- השכלה הנדסאי /ת בניין /תעשייה וניהול ו/או תואר בשיווק – חובה!
- ידע וניסיון מוכח בשיווק וקשרי לקוחות – פתרונות טכניים בבניין ותעשייה.
- אוריינטציה שיווקית חזקה ויכולת מכירה ועמידה ביעדים.
- כושר שכנוע, ניהול מו"מ וסגירת עסקאות ברמה גבוהה.
- שליטה בסביבה ממוחשבת: ERP,CRM , אופיס, דוא"ל ואינטרנט.
- ידע בסיסי בשרטוט טכני, התמצאות בקטלוגים מקצועיים.
- שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- סדר וארגון, הישגיות ויכולת תפקוד גבוהה בלחץ.
- תודעת שירות ותקשורת בינאישית גבוהה.
- מגורים – באזור השרון והמרכז.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים בכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
לנגריה ותיקה, איכותית הנמצאת בצמיחה והתפתחות, הממוקמת ב א.ת צפני נתניה, דרוש /ה נגר /ית מקצועי /ת, טוב /ה ומסור /ה עם אהבה למקצוע שיצמחו איתנו.
נגר /ית עם ידע וניסיון בתחום עבודות נגרות ב "התאמה אישית" לכל הבית – ללקוח הפרטי והעסקי במשרה מלאה.
אנו מבטיחים אפשרויות לקידום, סביבת עבודה נעימה, מעניינת, מאתגרת, יצירתית ועבודה מיידית לטווח ארוך. שכר ותנאים מעולים למתאים /ה!
דרישות :
- ניסיון בתחום ריהוט בהתאמה אישית ללקוח הפרטי והעסקי – יתרון משמעותי.
- ידע וקריאת תוכניות / שרטוטים – חובה.
- בעל /ת חוש טכני מפותח וידיים טובות (נדרשת דייקנות).
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות. יחסי אנוש טובים.
- חריצות, אמינות, נכונות ללמוד.
- תודעת שירות גבוהה.
- רישיון נהיגה בתוקף.
- נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות לפי צורך.
- מגורים : חדרה, כפר יונה, נתניה, קדימה, אבן יהודה, הרצליה, רמת השרון, כ"ס, רעננה, הוד השרון.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים בכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
לנגריה ותיקה, איכותית הנמצאת בצמיחה והתפתחות, הממוקמת ב א.ת צפני נתניה, דרוש /ה עוזר /ת נגר /ית מקצועי /ת, טוב /ה ומסור /ה עם אהבה למקצוע שיצמחו איתנו.
עוזר /ת נגר /ית עם ידע וניסיון בתחום עבודות נגרות ב "התאמה אישית" לכל הבית – ללקוח הפרטי והעסקי במשרה מלאה.
אנו מבטיחים אפשרויות לקידום, סביבת עבודה נעימה, מעניינת, מאתגרת, יצירתית ועבודה מיידית לטווח ארוך. שכר ותנאים טובים למתאים /ה!
דרישות :
- ניסיון בתחום ריהוט בהתאמה אישית ללקוח הפרטי והעסקי.
- בעל /ת חוש טכני מפותח וידיים טובות (נדרשת דייקנות).
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות. יחסי אנוש טובים.
- חריצות, אמינות, נכונות ללמוד.
- תודעת שירות גבוהה.
- רישיון נהיגה בתוקף.
- נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות לפי צורך.
- מגורים : חדרה, כפר יונה, נתניה, קדימה, אבן יהודה, הרצליה, רמת השרון, כ"ס, רעננה, הוד השרון.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים בכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
דרוש /ה ביצועיסט /ית לחברה לייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב באזור התעשייה כפר קאסם-ראש העין (חרוץ /ה, יסודי /ת ויצירתי /ת) לעבודות ייצור מגוונות.
משרה מלאה. עבודה מיידית. שכר ותנאים טובים למתאים /ה !
* שליטה בתוכנות : indesign, photoshop, illustrator, flexi.
* בעל /ת רכב (יכולת הגעה עצמאית לעבודה).
* יכולת עבודה עצמאית תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
מנהל תפעול – לחברה מובילה בתחומה בתעשיית הבנייה דרוש /ה מנהל /ת תפעול. מסגרת התפקיד כוללת ניהול כולל ותקין של כל המשימות השוטפות במסגרת מערך הייצור והמשלוחים במפעל.
תכולת התפקיד
- אחריות ניהולית ומקצועית על כלל עובדי המפעל (כוח אדם) בדגש על סביבה בטוחה (קליטה, הכשרה ופיתוח עובדים ומנהלים. הדרכות והשבחות ההון האנושי).
- סנכרון בין כלל התחומים שתחת אחריותו.
- תיאום וסנכרון פעילות המפעל אל מול גורמים רוחביים בארגון (כספים, רכש, הבטחת איכות, הנדסה, אחזקה, מכירות, מחשוב).
- הטמעה יישום ואכיפה של תהליכי עבודה תקינים (שיפור תהליכי ייצור ושיטות עבודה).
- כתיבה וריענון של נהלים טכניים ושיטות עבודה.
- תכנון והקפדה על שרשרת אספקה תקינה.
- הטמעת מדיניות הנהלה במחלקות השונות.
- עמידה ביעדי תכנית העבודה במפעל – פריון עבודה, לוחות זמנים, רווחיות ואיכות (מלאי חומר גלם, טכנולוגיה / ציוד תקין, צמצום הבזבוזים ופחתים). בקרת תהליכים ובקרה תקציבית של המשאבים.
- קיום ישיבות שוטפות (צוותים ואישיות) לבקרה, תיאום וקבלת החלטות לביצוע.
- שימור ושמירה על נכסי המפעל.
העבודה באזור השרון.
משרה מלאה (ימים א' – ה' שעות 8:00 – 18:00, ו' על פי צורך (המשרה גלובלית).
שכר ותנאים מעולים למתאים /ה, המשרה מלווה ברכב !
דרישות מנהל תפעול
- הנדסאי /ת ו/או מהנדס /ת – תעשייה וניהול / מכונות / הנדסה אזרחית.
- ניסיון קודם מוכח בניהול פעילות תעשייתית יצרנית – חובה.
- ניסיון טכני והבנה הנדסית-טכנולוגית תהליכית.
- בעל /ת ניסיון בשיפור תהליכים ושיטות עבודה.
- יכולת ניהול מוכחת והובלת צוות עובדים גדול (עבודה עצמאית ובצוות).
- ראיה מערכתית טובה, והבנה עסקית רחבה.
- שליטה בסביבה ממוחשבת – תוכנת Priority, אופיס, דוא"ל ואינטרנט.
- נכונות לעבודה מאומצת בהתאם לצורך (ריבוי משימות).
- יכולת לימוד עצמי, יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות. יוזמה, דינמיות וגישה פרואקטיבית.
- הכרות עם חוקי עבודה ובטיחות בעבודה (כיבוי אש, איכות הסביבה, בריאות).
- שפות : עברית וכל שפה נוספת (אנגלית / רוסית / ערבית).
- מגורים : הוד השרון, רעננה, כפר סבא, רמת השרון, הרצליה, נתניה, כפר יונה, עמק חפר, חדרה, פרדס חנה כרכור, בנימינה, אור עקיבא, קיסריה, יוקנעם, נשר, זיכרון יעקב, יישובי חוף הכרמל, טירת הכרמל, חיפה.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים בכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
עובד, מחפש עבודה? מה שאתה מחפש נמצא כאן!
מנכ"ל רשתות קמעונאיות
ניסיון תעסוקתי
5 שנים – מנכ"ל בארכה בע"מ (מנכ"ל רשתות קמעונאיות)
- חברה ליבוא שיווק והפצה של כבלי וחומרי חשמל. מחזור שנתי של 470 מיליון ₪.
- "מנכ"ל" – ניהול של צוות הנהלה בכלל זה 20 מנהלי סניפים , סה"כ 400 עובדים.
- רשת קמעונאית של 20 חניות בפריסה ארצית.
- תכנון והקמה של מרכז לוגיסטי תוך שינוי כל תפיסת השרות ללקוחות – השקעה 60M ש"ח.
- תיכנון והקמה של 5 חנויות חדשות.
- ניהול תהליכי סחר ורכש של המוצרים והשירותים .
- ניהול מערך יבוא ושילוח של מוצרים ומותג פרטי מחו"ל.
- בניית צוות ניהולי ומבנה ארגוני לתמיכה ביעדי החברה.
3 שנים – הקמה וניהול מיזם קמעונאי בגינאה המשוונית
- הקמה וניהול 3 מרכזיים מסחריים באפריקה (גינאה המשוונית). מרכזיים כוללים רשת מזון.
- חניות אופנה (מנגו) מזון מהיר וכו'.
- הקמת מערך לוגיסטי תומך פעילות.
- הבאת מותגים בינלאומיים למדינה.
- ניהול סחר ורכש מכל העולם.
4 שנים – מנכ"ל באופיס דיפו (ישראל) בע"מ
- "מנכ"ל" אופיס דיפו ישראל בבעלות חברת האם מארה"ב, חברה בינלאומית לשיווק טכנולוגיה, ציוד וריהוט משרדי. מחזור שנתי של 650 מיליון ₪.
- ניהול רווח והפסד מלא עם מערך דיווח וניהול מול מטה החברה העולמית.
- ניהול תקציב פרסום של 15 מיליון ₪ .
- רשת חנויות בפריסה ארצית – 55 סניפים בכלל זה פתיחת 15 סניפים חדשים.
- ניהול צוות הנהלה הכולל 6 סמנכ"לים, סה"כ 1200 עובדים.
- תיכון ניהול והקמה של בית אופיס דיפו ישראל כולל מרכז לוגיסטי (10,000 מ"ר) ומשרדי מטה, בתקציב כולל של 30M ₪.
- הקמת מערך מכירות הפצה ללקוחות עסקיים (משרדים, מוסדות).
6 שנים – סמנכ"ל שרשרת האספקה – שופרסל בע"מ
- סמנכ"ל שרשרת אספקה הכולל ניהול של 5 מרכזים לוגיסטיים לכל מגוון מוצרי החברה, מזון יבש טרי ומוצרי נון פוד.
- חבר ההנהלה ושותפות בתכנון ויישום של האסטרטגיה של הארגון.
- אחריות על 500 עובדים ומנהלים.
- אחריות על מדיניות וניהול המלאי בארגון.
- גיבוש ויישום מערך הזמנות וסדרנות עצמית בסניפים.
- ניהול מערך תובלה והפצה של 120 משאיות – יישום מערכות שליטה ובקרה של צי הרכב.
- גיבוש אסטרטגיית שרשרת אספקה למעבר להספקה ישירה ע"י המערך הלוגיסטי של החברה.
- אחריות על איכות יבוא והפצה של המותג הפרטי.
4 שנים – סמנכ"ל מכירות והפצה – עלית אינטרנשיונל
- מנהל הקמה – חברת הקפה בטורקיה.
5 שנים – מנהל לוגיסטיקה והפצה ארצי – עלית תעשיות בע"מ.
10 שנים – עלית תעשיות בע"מ – מגוון תפקידי מטה וניהול במערך המכירות וההפצה של החברה.
השכלה
BA כלכלה אוניברסיטת בן גוריון באר-שבע. MBA אוניברסיטת בר-אילן התמחות במימון.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים ובכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
מנהל מכירות – בעל ניסיון רב במכירות למגזר העסקי וללקוחות פרטיים. תוך מתן דגש על הגדלת מאגר
הלקוחות הקיימים ויצירת שת"פ עם ארגונים גדולים.
- תודעת שירות גבוהה יחד עם אוריינטציה מכירתית, יכולת יוזמה והובלת פרויקטים לכל אורכם.
- כושר ביטוי ברמה גבוהה מאד ויכולת ניהול משא ומתן, איתור ספקים בארץ ובחו"ל, ניהול והנעה
של צוות עובדים ויחסי אנוש מצוינים.
השכלה והשתלמויות
השכלה והשתלמויות מקצועיות : 1996-1998 : לימודים לתואר ראשון במנהל עסקים, האוניברסיטה הפתוחה.
1995-1996 : קורס יזמות עסקית, המכללה למנהל, רמת גן.
1993 : קורס מתקדם בתחום הניהול והמכירות PRIORITY MANAGMANT טורונטו, קנדה.
ניסיון מקצועי
2020 מנהל תיקי לקוחות חברת פיטרו (מנהל מכירות)
- טיפול וליווי של עשרות חברות עסקיות, מתום ההייטק, תעשיה ומוסדות ציבוריים וממשלתיים.
- גיוס נון סטופ של לקוחות חדשים, עבודת שטח מאסיבית ויצירת לידים חדשים לגיוס פרוייקטים
ולקוחות חדשים בתחום הריהוט המוסדי והמשרדי. - שיתוף פעולה וטיפוח קשרי עבודה עם אדריכלים ומעצבי פנים, כדי להצליח בתחום חובה על מנהל
תיקי לקוחות לטפח וליצור קשרים עם אדריכלים ומעצבי פנים.
2012 – 2019 בעל חברה לייצור רהיטים ומערכות ישיבה
- ניהול צוות של 15 עובדים בתחום היצור והן בתחום המכירות.
- הכנת תוכניות עבודה לייצור על בסיסי יומי ושבועי לצוות הייצור. קליטת הזמנות רכש והכנתן לייצור.
- פגישות דו שבועיות עם אנשי המכירות, מעקב אחר ביצועי המכירות ויצירת דרכים לשיפורם והגדלתם.
- ניהול שוטף של העסק על כל צדדיו, הזמנות ספקים, בנקים, רשויות, הנהלת חשבונות ועוד.
- יצירת יוזמות חדשות לעבודה ממול למוסדות גדולים כגון בנקים, חברות ממשלתיות ורשויות מקומיות.
2007-2011 איש מכירות שטח בתחום הריהוט
- ביצוע מכירות וליווי לעשרות חנויות ורשתות באזור מרכז, דרום וירושלים מטלות התפקיד כללו הגעה פעם בשבוע לכל לקוח קיים, הגדלת מאגר הלקוחות, טיפול וליווי בכל צרכי הלקוח כולל טיפול בנושאי שירות, הגדלת מגוון המוצרים ללקוח, מתן כלים לשיווק ופרסום, גביה והתאמה של חשבונות החיוב.
- ייצוג והשתתפות בתערוכות מקצועיות מספר פעמים בשנה.
1999 – 2006 בעל חברה לייבוא ושיווק ריהוט
- ניהול חברה לייבוא ושיווק עם מחזור שנתי של 11 מיליון ש"ח עם מחסן לוגיסטי ואולם תצוגה במרכז תל אביב.
- איתור ויצירת קשר עם ספקים בחו"ל, ליווי כל תהליך היבוא, טיפול בכול נושא הלוגיסטיקה והמלאי.
- אחראי על תחום המכירות ללקוחות סיטונאים ופרטיים.
- טיפול ומעקב צמוד על תחום הפרסום ותחזוקה שוטפת של אתר החברה.
שפות : עברית שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה מאד.
שרות צבאי : שירות מלא כלוחם בחטיבת הצנחנים.
יישומי מחשב : שליטה מלאה ביישומי OFFICE, דוא"ל, אינטרנט ותוכנת פריורטי.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים ובכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
מנהל אזור קמעונאי – ניסיון ניהולי רב בקמעונאות, לרבות הקמה וניהול חנויות כיחידות רווח והפסד תוך שיפור תפעולי והגדלת מכירות ורווחיות.
- גיבוש והנעת צוותים, הובלה לעמידה ביעדים, הדרכה והטמעת תהליכי מכירה ושירות, ניהול תקציב, משאבים ומלאי.
- מנוסה בפיתוח ערוצים מוסדיים, תכנון, בקרה וניתוח דוחות, שיווק אונליין דיגיטלי, ארגון אירועים וטיפוח קשרי לקוחות.
- בעל יכולת ליצור סביבה מקדמת תוצאות, תקשורת ויחסי אנוש מעולים, השתלבות מהירה, מחויבות גבוהה, יוזמה ומרץ.
ניסיון תעסוקתי
2020-2019: מנהל סניף רעננה, ריקושט
- ניהול יחידת רווח והפסד תוך מקסום רווח לצד חיסכון בהוצאות תפעוליות, ממשקים עם המטה ומנהלי סניפים.
- ניהול צוות: גיוס כ"א, הכשרה והדרכה מקצועית, הצבת יעדים והנעה להשגתם, הטמעת נהלים ותודעת שירות.
- הובלת תהליכים ברצפת המכירה, התאמת התמהיל לקהל היעד המקומי, הקמת מבצעים רשתיים ועצמאיים.
- הנחיה ובקרה על סידור פלנוגרמות ומיצוב מסחרי, תכנון הזמנות ומלאי, פיקוח על קבלה וסידור סחורה.
- ייזום מכירות מרוכזות לגופים מוסדיים וקהלי יעד מוגדרים (עירייה, הצופים, מתגייסים ועוד).
- שיווק ופרסום במדיה חברתית (פייסבוק, אינסטגרם), ארגון אירועים והרצאות למיצוב החנות וקד"מ.
2019-2003: איש שיווק ומכירות, בית הצעצוע
2003-1993: ניסיון נוסף בתחום הקמעונאי – מנהל שיווק ומכירות סולתם. מנהל מסחרי בצת. מנהל תפעול רשת סופר אופיס.
1993-1987: מנהל אזור קמעונאי, קרביץ
- ניהול אזור המנה 7 סניפים, ניהול ישיר של 7מנהלים ובקרה על מאזן ההכנסות של הסניפים.
- ניהול החנויות כיחידות רווח והפסד, קביעת שיטת התמחור בסניפים, קביעת תקני כ"א ובקרה על שכר עבודה.
- בקרה על ניהול המלאי בחנויות, רכישת סחורה מספקים, בקרה על ניהול ספירות מלאי.
- הגדרת יעדים לסניפים, הורדת מבצעים מהנהלת הרשת ובניית מבצעים מקומיים לסניפים.
- ליווי שוטף של מנהלי הסניפים, לרבות הטמעת מדיניות הרשת במנהלים ובאנשי המכירות.
- גיוס והכשרת עובדים ומנהלים, העברת הדרכות והכשרות מקצועיות, עריכת ישיבות אזור.
- פיתוח הערוץ מוסדי, יציאה לפגישות עם קניינים ומנהלי רכש בחברות ואירגונים וסגירת מכירות מוסדיות.
- אחריות על תכנון, מידוף והטמעת פלנוגרמות בסניפים קיימים וחדשים ביצוע סיורים בחנויות ובקרה על נראות.
1987-1979: מנהל סניף דגל, נווה אביבים, קואופ הריבוע הכחול
השכלה: תואר שני במנהל עסקים, מכללת רמת גן. תואר ראשון בכלכלה, אוניברסיטת חיפה. השתלמויות רבות בניהול שיווק ומכירות.
יישומי מחשב: Office (Word, Excel, PowerPoint) | ERP- SAP, Aviv MARS) | קופות ממוחשבות | רווחית.
שפות: עברית- שפת אם | אנגלית- רמה גבוהה | ערבית- טובה | רומנית- שפת אם.
שירות צבאי: לוחם ומפקד, צנחנים.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים ובכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?

צומת תעסוקה לעסקים
משאבי אנוש דרושים – שטרן יועצי ניהול מפגישים בין מחפשי עבודה לבין חברות ומעסיקים הזקוקים לעובדים איכותיים. אנו מספקים שרותי איתור והשמה של כוח אדם לעסקים, כולל:
ייעוץ במשאבי אנוש
משאבי אנוש דרושים – אנו דואגים לטפח את הנכס החשוב ביותר בכל עסק – המשאב האנושי, החל מהעובדים, דרך דרגי הביינים ועד למנהלים הבכירים, ליצירת סביבת עבודה נעימה, תומכת ומקצועית. זאת באמצעות שרותי הניהול למשאבי אנוש ובהם :
ניהול משאבי אנוש
מנהיגות והעצמת עובדים ומנהלים
משאבי אנוש דרושים – ההון האנושי הוא משאב יקר ערך במיוחד עבור כל עסק-ארגון-חברה או מפעל. השקעה בהון זה – דרך העצמת העובדים בכל הדרגים ויצירת סביבת עבודה מטופחת ותומכת – מניבה רווחים רבים, וכדאי לבצע אותה באופן מחושב ומושכל. לשטרן יועצי ניהול יש את הידע, הניסיון והכישורים הדרושים על מנת שיסיעו לכם להפיק את המיטב מכוח האדם.
כיצד נעזור לכם ליצור סביבת עבודה מעצימה ונעימה?
על-מנת להבטיח מחויבות מלאה לעסק מצד כל עובד וכל מנהל, נדרשת סביבה מתאימה. מחקרים רבים גילו כי היחס מצד ההנהלה והאופן שבו נתפש מקום העבודה בעיני העובדים חשובים לא פחות, ואפילו יותר, מרמת השכר, ובהתאם חשוב מאוד לוודא שהעובדים שבעי רצון במגוון רחב של אספקטים (עניין, אמון מצד הדרג הממונה, אכפתיות של ההנהלה, האפשרות לחולל שינוי משמעותי לטובה בעסק וגם בסביבה, ועוד).
הבסיס ליצירתה של סביבת עבודה שמטפחת את העובדים ומעניקה להם את התחושות הרצויות הוא שיחות משוב. המידע שאנחנו מלקטים בדרך זו מאפשר לנו לזהות כשלים ומוקשים שחשוב לנטרל, כמו גם אלמנטים חיוביים שרצוי לשמר, ומתוך תהליך בקרה והערכה זה נספק לכם המלצות לשדרוג ההסכמים עם העובדים, לשיפור עבודת הצוות והממשקים בין הגורמים השונים בארגון או בעסק, וליצרת תגמולים שיגבירו את המוטיבציה וישפרו את הביצועים.
בנוסף נסייע לכם לגבש פעילויות רווחה, להטמיע שיטות הנעה אפקטיביות, וליצור גאוות יחידה שהיא אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר במחויבות ובהשקעה של כל עובד בכל דרג.
ליווי תהליכי שינוי ארגוני
ישנם מצבים שבהם ניהול משאבי אנוש מיטבי מחייב שינוי ארגוני מקיף. לעתים השינוי מתמקד בתחום גיוס העובדים וקליטתם ופירוט על כך תמצאו בהמשך המאמר, ובמקרים אחרים מטרת התהליך היא שיפור האקלים הארגוני וגיבוש תרבות נכונה עבור העסק – הן בהיבט של התקשורת בין ההנהלה לבין העובדים והן בהיבט של האינטראקציות בין העובדים לבין עצמם – במטרה לשמר את כוח האדם האיכותי ולדאוג שכל עובד יוכל להביא לידי ביטוי את מלוא יכולותיו. מרכיב אפשרי אחר הוא פיתוח המנהלים והעצמת העובדים באמצעות אימונים אישיים. הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו להוביל תהליכי שינוי ארגוני מכל הסוגים באפקטיביות גבוהה ובהתאמה מדויקת לכל עסק ולכל צורך.
פיתוח מנהלים וניהול טאלנטים
כל עובד כדאי לטפח ולחזק. בפרט משתלמת ההשקעה במנהלים, שהשפעתם על הארגון רבה במיוחד, וב"טאלנטים", כלומר אנשים בעלי איכויות ייחודיות שאם יבחרו לעזוב תידרשו למאמץ רב לאיתור ולגיוס מחליפים ראויים.
פיתוח מנהלים וטיפוח טאלנטים מבוסס על יצירת מסלולי קידום אופטימליים עבורם, הגדרת סמכויות ומתן חופש פעולה בהתאמה מלאה לכישורים הספציפיים שלהם, תגמולים מגוונים ובמידת הצורך גם אימון אישי שישדרג עוד יותר את יכולותיהם.
אימון אישי ועסקי לקידום עובדים (וגם למחפשי עבודה)
אחד הכלים שבאמצעותם אנחנו מעצימים את ההון האנושי הוא אימון. תהליך זה כולל סדרה של מפגשים עם מנהלים ו/או עובדים, זיהוי חסמים שמונעים את מיצוי היכולות ומעכבים את ההתפתחות, הבנה של הגורמים להיווצרות אותם חסמים ומתן כלים להתמודדות יעילה עם כל אותם גורמים (אישיים, בין-אישיים, מקצועיים, ניהוליים ועוד).
הכלים שאותם מקבלים העובדים והמנהלים מסייעים להם להגדיר את המטרות הנכונות להם ביותר – ולהגיע אליהן תוך התגברות על כל מכשול בדרך. אימון אישי באוריינטציה עסקית מתאים במיוחד למנהלים בראשית דרכם, למועמדים לקידום ולעובדים בכירים שחשים שחיקה.
גם מחפשי עבודה, שכירים שרוצים לצאת לדרך עצמאית וכל מי שרוצה לשנות כיוון בקריירה יכולים להיתרם מאוד מאימון אישי ממוקד תוצאות, ולקבל בדיוק את הכלים הנחוצים לשינוי המשמעותי בחיים.

גיוס עובדים – צומת תעסוקה לעסקים
גיוס כוח אדם איכותי – איתור, מיון וגיוס עובדים מותאם לארגון וצרכיו המדויקים
משאבי אנוש דרושים – המרכיב השני בניהול משאבי אנוש, לצד יצירת סביבת עבודה נעימה ומעצימה, הוא גיוס של כוח האדם האיכותי ביותר והמתאים ביותר לכל תפקיד. גם בהיבט חשוב זה באים לידי ביטוי הניסיון רחב ההיקף של שטרן יועצי ניהול והבקיאות הרבה שלנו – כך שכל תפקיד מוגדר באופן המדויק ביותר, מיון וגיוס העובדים מתבצע ביעילות מרבית וקליטתם של העובדים החדשים מבטיחה השתלבות מהירה וחלקה.
הבסיס להצלחה – ניתוח מקיף
על-מנת להבטיח שבכל עמדה יימצא האדם המתאים ביותר לביצוע אותה עבודה, ראשית כל נערוך ניתוח מקיף של צרכי הארגון באופן כללי ושל הדרישות הספציפיות למילוי כל תפקיד (כולל ניתוח עיסוקים). על סמך המידע החיוני הנ"ל נוכל לסייע לכם לבנות פרופיל מפורט לכל משרה – פרופיל שיהווה בסיס מוצלח לתהליך איתור עובדים וגיוסם בכל פעם שיש צורך בכך.
איך להגיע לעובדים הטובים ביותר לכל משרה?
האפיון המפורט של האיכויות הנדרשות למילוי כל תפקיד על הצד הטוב ביותר מאפשר לכם לפרסם מודעה שתהווה מסננת יעילה ותמשוך רק את מי שבאמת עשוי להתאים לכם – הן מבחינת הנוסח, הן מבחינת הפרטים שיופיעו בה והן מבחינת המקום שבו היא תופיע.
השלב הבא בדרך לעובדים הטובים ביותר לכל משרה הוא תהליך סינון מושכל. אנחנו נסייע לכם לבחון את מידת ההתאמה של כל מועמד תוך מתן משקל מדויק לכל מרכיב – השכלה, ניסיון מקצועי, איכויות כמו תשוקה ורצון להתפתח אישית ומקצועית ועוד. כמו כן נעזור לכם להציע למועמד הנבחר את התנאים האטרקטיביים ביותר מבחינתו על-מנת לוודא שהוא אכן ייקלט בעסק. הליווי של שטרן יועצי ניהול נמשך גם לאחר מכן (שילוב המגויס במקום העבודה ובתפקיד עצמו), עם פתרונות יעילים לכל קושי שצץ וזאת על-מנת להבטיח השתלבות מיטבית ומקסימום תועלת תוך זמן קצר ככל האפשר.
גיוס עובדים לארגונים קטנים ובינוניים
כל עסק יכול להיתרם מאוד מסיוע בתהליכי גיוס כוח אדם והפקת המירב ממנו – ובפרט זהו שירות נחוץ מאין כמותו לעסקים קטנים ובינוניים. בארגונים בסדר גודל כזה שבהם אין ממונה על משאבי אנוש או גורם מקצועי שהנושא מופקד בידיו, הוא עלול "ליפול בין הכיסאות". מאחר שההון האנושי הינו משאב קריטי בימינו, העברת ניהול משאבי האנוש לגוף חיצוני שזוהי מומחיותו הינה פיתרון יעיל להפליא ומשתלם עד מאוד.
אנחנו בשטרן יועצי ניהול יודעים איך לטפח ולפתח עובדים בכל הדרגים – מאלה הזוטרים שמהווים את הבסיס לתפעול השוטף ועד לבכירים ביותר שמנהלים ומובילים את הארגון להצלחות והישגים. נשמח לעזור גם לכם לאתר כוח אדם איכותי, להעצים אותו ולדאוג לסביבת עבודה אופטימלית.

אולי יעניין אותך גם :
חשיבות תפקיד מנהל משאבי אנוש בארגון
הגדרת תפקיד מנהל שיווק ומכירות
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים ובכירים / סמנכ"לים / מנכ"לים – מחפשים עבודה?
גיוס עובדים שבאמת יענו לצרכים של העסק שלך
חברת כוח אדם שמגייסת עובדים מאושרים לעסק שלך
מהו מומחה סורסינג, בתחום גיוס כוח אדם?
7 טעויות נפוצות בגיוס איש מכירות
תוכנית סיוע לקליטת עובדים נוספים בעסקים בישראל
גרפולוגיה-גרפולוג-אבחון גרפולוגי – הכוונה מקצועית, הכוונה תעסוקתית, גיוס והשמה

מעסיק, מגייס עובדים חדשים?
השאר/י כאן את פרטיך ונעזור לך למצא את מה שאתה מחפש!
* שדה חובה