משאבי אנוש דרושים : גיוס כוח אדם – השמת כוח אדם
הנך כאן: עמוד הבית / דרושים
פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום הזמן עכשיו!
תן לעסק שלך את הדחיפה שהוא זקוק לה. היועצים שלנו יגיעו אליך לפגישת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. לאחר הפגישה נבנה עבורך תוכנית עבודה מעשית לקידום העסק, כולל הצעת מחיר ולוח זמנים לביצוע.
לתאום פגישה :
מאמרים אחרונים
תפעול נכון של מסעדה
ניהול שינוי ארגונים
שיחת מכירה – תסריט שיחה איכותי
שיפור מכירה – באמצעות מודעות עצמית
תהליך המכירה והשכנוע
בעל עסק – כלים מנצחים ליתרונות תחרותיים
קשרי העבודה שלנו עם מאות חברות ובתי עסק בישראל הופכים אותנו לנקודת מפגש בין מעסיקים לעובדים פוטנציאליים.
מעסיק, מגייס עובדים חדשים? מה שאתה מחפש נמצא כאן!
דרוש שף – בעקבות הרחבת הפעילות, לקונדיטוריית בוטיק צרפתית, וקייטרינג חלבי "לה פטיסייר" באזור התעשייה גבעת שאול
– ירושלים, דרוש /ה שף /ית מנוסה. משרה מלאה, ימים א' – ה' משעה 6:00 עד שעה 14:00.
שכר מעולה ותנאים סוציאליים מלאים למתאימים. עבודה קבועה לטווח ארוך !
בעל /ת יצירתיות קולינרית ויכולת לנהל צוות מטבח.
דרישות :
- בעל /ת תעודה סוג 2.
- ניסיון של 2 שנים לפחות בתחום הקייטרינג החלבי.
- בעל /ת יצירתיות קולינרית ויכולת ניהול מטבח.
- עבודה עצמאית, ניסיון בניהול והובלת צוות עובדים.
- נכונות לעבודה פיזית ובלחץ. נכונות לשעות נוספות.
- חובה ידע ושליטה בנהלי בטיחות מזון.
- תקשורת בינאישית ויחסי אנוש מעולים.
- עקביות, התמדה, אחריות, סדר וארגון.
- יכולת הגעה עצמאית למקום העבודה.
- מגורים בירושלים.
- משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
אולי מעניין אותך גם :
דרוש קונדיטור – בעקבות הרחבת הפעילות, לקונדיטוריית בוטיק צרפתית, וקייטרינג חלבי "לה פטיסייר" באזור התעשייה
גבעת שאול – ירושלים, דרוש /ה קונדיטור /ת בעל /ת תשוקה ויצירתיות לפיתוח וייצור עוגיות ועוגות מעוצבות, מיוחדות
וטעימות (מומחה בצקים כרוכים) במפעל למשרה חלקית / מלאה (ימים א' – ה' משעה 7:30 עד 16:30. פעם ו/או פעמיים
בשבוע משעה 5:00 עד השעה 14:00 לאפיית בוקר. פעם בשלושה שבועות אפיית לילה-בשישי).
שכר גבוהה מאוד ותנאים סוציאליים מלאים וטובים למתאימים. אופציות קידום נרחבות למתאימים !
דרישות תפקיד – דרוש קונדיטור :
- בעל /ת השכלה ו/או בוגר /ת קורס קונדיטורים – חובה.
- ניסיון מוכח של כשנתיים בקונדיטוריה – חובה.
- מומחה /מומחית בצקים כרוכים.
- ניסיון בניהול והובלת צוות עובדים.
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- נכונות לעבודה פיזית ובלחץ. נכונות לשעות נוספות.
- יחסי אנוש טובים. עקביות, התמדה, אחריות, סדר וארגון.
- יכולת הגעה עצמאית למקום העבודה (תשלום מלא מונית עבודת בוקר מוקדמת ו/או לילה).
- מגורים בירושלים.
- משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
אולי מעניין אותך גם :
עובד אריזה – בעקבות הרחבת הפעילות, לקונדיטוריית בוטיק צרפתית, וקייטרינג חלבי "לה פטיסייר" באזור תעשייה גבעת שאול – ירושלים,
דרוש /ה עובד /ת ייצור לאריזת עוגיות ועוגות מיוחדות וטעימות במפעל למשרה מלאה (ימים א' – ה' משעה 8:30 עד 17:30).
עבודה קבועה ונעימה באווירה משפחתית. תחילת עבודה מיידית. שכר ותנאים טובים למתאימים (מענק התמדה לאחר 24 חודש) !
דרישות עובד אריזה :
- נדרשים אנשים רציניים בלבד.
- לא נדרש ניסיון קודם, אך יש להגיע עם אחריות ורצינות.
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- מאורגן /ת ומסודרת מטבעו /ה.
- יכולת הגעה עצמאית למקום העבודה.
- משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
אולי מעניין אותך גם :
לחברת הייטק ותיקה ואיכותית בתחום התוכנה והאלקטרוניקה בראשל"צ, דרוש /ה סמנכ"ל מנוסה. עבודה צמודה למנכ"ל חברה.
תכולת תפקיד :
- הובלה וניהול פעילות החברה על כל רובדיה ונגזרותיה.
- בניה ויישום אסטרטגיה בתכנית עבודה שנתית כולל: שיווק, מכירות, ניהול הסכמי שכר, מו"מ, תמחור, הכנת הצעות מחיר / מילוי מכרזים והגשתם, מעקב למימוש.
- אחריות לפעילות המסחר הבינלאומי בארגון, איתור מפיצים, ניהול מו"מ וסגירת הסכמים.
- איתור הזדמנויות עסקיות והפיכתן לעסקאות.
- ניהול מעקב ובקרה אחר הפעילויות השונות ובניית שיטות ותהליכי עבודה להשגת היעדים.
- הירות מעולה עם קהלי היעד / השווקים, פעילויות מתחרים ושיפור חווית הלקוחות.
משרה מעניינת ומאתגרת במיוחד. למועמד /ת המתאים /ה שכר ותנאים מעולים + רכב ותגמול על שיפור ביצועיים עסקיים !
דרישות – דרוש סמנכ"ל :
- השכלה מהנדס /ת אלקטרוניקה, כל השכלה נוספת רלוונטית.
- ניסיון בתפקיד דומה בחברות אלקטרוניקה / הייטק / פיתוח תוכנה באלקטרוניקה.
- ניסיון בתהליכי ניהול תהליכי מסחר B2B.
- ניהול פרויקטים בתחום התוכנה וביצועם (הנדסה ופיתוח).
- יכולת אנליטית ומסחרית גבוהה.
- ראיה מערכתית, אורנטציה טכנית, יכולת קבלת החלטות, יוזמה ויצירתיות (חריצות).
- יחסי אנוש מעולים, אמינות ומחויבות לארגון, יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- יכולת עבודה בלחץ וריבוי משימות.
- יכולת וורבלית גבוהה בעל פה ובכתב, בעברית ובאנגלית.
- שליטה בסביבה ממוחשבת (ריבוי תוכנות) ברמה גבוהה.
- בעל /ת יכולת מנהיגות לבנייה והובלת צוותים לפעולה והצלחה.
- שפות – עברית ואנגלית ברמת שפת אם.
- מגורים בראשל"צ והסביבה.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
לחברה יבואנית, יצרנית משווקת ותיקה ואיכותית בענף הבנייה, א.ת צור יגאל, דרוש / ה מנהל /ת חשבונות – חשב /ת שכר מנוסה בעל /ת ראש גדול
ויכולת עבודה רב-תחומית.
החברה מתמחה במערכות מתועשות, מכירת מוצרים ואביזרים, השכרת פיגומים, תחזוקה ואחסון מערכות וציוד מתועש לאחר שימוש עבור הלקוחות.
המכירה וההשכרה הינם לחברות קבלניות ומקצועות הבניין.
תכולת תפקיד – מנהל חשבונות :
- הנהלת חשבונות לקוחות וגביה, ספקים וקבלני משנה (תהליכי יבוא).
- טיפול במשכורות.
- עמידה וטיפול מול מוסדות ממשלתיים-כלכליים.
- עריכת דוחות כספיים שנתיים ואחריות להגשתם לרואה חשבון.
- הקמת כלי ניהול ובקרה ליחידות רווח והפסד בעסק.
- אפיון דוחות ממוחשבים (גם באקסל) וסיוע בניתוח נתונים כספיים בחתכים שונים והסקת מסקנות בהתאמה.
- הקמה וניהול תזרים מזומנים.
- תמיכה בתחום תמחירנות והמחרה.
- ליווי בתהליכי מחשוב החברה.
העבודה במשרה חלקית /מלאה. מיקום החברה א.ת צור יגאל. סביבת עבודה רב-תחומית מעניינת ומאתגרת במיוחד. שכר ותנאים טובים למתאים /ה.
דרישות – מנהלת חשבונות :
- ניסיון בתפקיד דומה של 2 עד 3 שנים (בחברת ייבוא, ייצור ושיווק בענף הבנייה).
- השכלה – מנהל /ת חשבונות מדופלם /ת או בעל סוג 3 והכנת משכורות.
- ראיה וחשיבה כמותית, הבנה מסחרית.
- יכולת למידה גבוהה וקליטה מהירה.
- שליטה Priority / SAP, אופיס מלא במיוחד אקסל, אינטרנט ודוא"ל.
- בעל /ת יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- יכולת עבודה רב-משימתית ובלחץ זמנים.
- מאורגן /ת ומסודר /ת מטבעה, אחריות ויסודיות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
- יכולת הגעה עצמאית (בעל /ת רכב).
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אולי מעניין אותך גם :
מקדם מכירות הייטק – לחברת הייטק ותיקה ואיכותית בתחום התוכנה והאלקטרוניקה בראשל"צ, דרוש /ה מקדמת מכירות, ניהול תיק לקוחות חברה,
שירות לקוחות ותמיכה במערך שיווק וקשרי לקוחות.
בעל /ת ראיה מערכתית רחבה – סביבת עבודה דינאמית. העבודה מגוונת, מעניינת, מאתגרת ומתגמלת למתאים /ה. העבודה במשרה חלקית /מלאה
( ימים א' – ה'). תחילת עבודה מידית ולטווח ארוך !
התפקיד כולל :
- אדמיניסטרציה כללית.
- טיפול באימיילים ארץ וחו"ל, פניות (חמות / קרות) לקוחות וניהול משימות.
- קבלת הזמנות וטיפול בהן מהתחלה ועד סיום.
- הכנת חשבונות וקבלות ללקוחות הגשה ומעקב גביה.
- תמיכה וסיוע שוטף לבעלי התפקידים במערך השיווק וקשרי הלקוחות.
- הכנת הצעות מחיר ומכרזים, הגשה ומעקב למימוש (לתוכנה ושירות. חידושי תחזוקה ורישיונות לתוכנה).
- טיפול בבעיות טכניות שוטפות בתוכנת ה CRM הקיימת.
- ניהול קשרי לקוחות-שימור לקוחות קיימים ואסטרטגיים (ניהול תיק לקוחות חברה). אספקת רישיונות תוכנה ללקוחות שרכשו / חידשו רישיון.
- טיפול בדוקומנטציה : NDA, שאלוני לקוחות, פתיחת ספק אצל לקוחות חדשים.
- הפקת דוחות סטטיסטיקה של מכירות.
- הפקות חומרים שיווקיים (הפקות דפוס, מצגות), יצירת קשרים, קידום ידע ללקוחות-שווקים פוטנציאליים, יצירת שיתופי פעולה ותיאום פגישות.
- מידענות ועבודה עם מאגרי מידע.
- דיוור אלקטרוני מפולח.
- תמיכה וארגון ימי עיון, כנסים ותערוכות.
דרישות מקדם מכירות הייטק :
- השכלה הנדסאי /ת אלקטרוניקה ו/או רקע באלקטרוניקה.
- ניסיון בחברות אלקטרוניקה / הייטק / פיתוח תוכנה באלקטרוניקה.
- רקע בתחומי השיווק והמכירה (אוריינטציה ויכולת שיווקית ומכירה ותשוקה להגיע ליעדים).
- ניסיון קודם בתפקיד ניהול תיק לקוחות חברה.
- ניסיון מוכח ב-Back Office / קידום מכירות-תיאום פגישות / רב-משימתית.
- יכולת הנעה ותמיכה בפעילויות השונות של מערך השיווק וקשרי הלקוחות – ניהול פעילות זו.
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה (יכולת שכנוע, ניהול מו"מ ברמה גבוהה).
- שליטה בסביבה ממוחשבת (ERP, CRM, אופיס-אקסל, דוא"ל ואינטרנט).
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- מסודר /ת ומאורגן /ת.
- תודעת שירות ותקשורת בינאישית גבוהה.
- שפות: עברית ואנגלית ברמת שפת אם.
- מגורים בראשל"צ מערב והסביבה.
- יכולת הגעה עצמית (ניידות).
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אולי יעניין אותך גם :
לחברת הייטק ותיקה ואיכותית בתחום התוכנה והאלקטרוניקה בראשל"צ, דרוש /ה מהנדס /ת מכירות בעלי ידע וניסיון בתהליכי מכירה.
העבודה מגוונת, מעניינת, מאתגרת ומתגמלת למתאים /ה. העבודה במשרה מלאה. תחילת עבודה מידית ולטווח ארוך !
תיאור משרה :
- שימור לקוחות עבר והווה. הגדלת נתח הפעילות מולם. שמירה על רמת שביעות רצון גבוהה (טרום ולאחר המכירה).
- יצירת קשרים חדשים מול מגוון לקוחות פוטנציאליים בתחומי האלקטרוניקה השונים מצד אחד ומצד שני טיפול בפניות חמות וקידום פניות קרות והפיכתן לפניות חמות. במטרה לקדם "תהליכי מכירה אפקטיביים" וסגירת עסקאות (זיהוי צרכי לקוחות והתאמה של תוכנות מדף ו/או מתן פתרונות שירות בהתאמה לצורכי הלקוחות).
- שותף בתהליך הכנת הצעות מחיר ומילוי מכרזים, שיגור ומעקב למימוש.
- הדגמת מוצרים הן ללקוחות קיימים והן למפיצים פוטנציאליים בחו"ל, הצגת הצעת הערך והיכולות הטכניות של המוצרים והשירותים.
- עבודה בשיתוף פעולה עם צוות המכירות של החברה לסגירת עסקאות עם לקוחות פוטנציאליים חדשים, יצירת הצעות משכנעות, ניהול משא ומתן ברמה גבוהה וסגירת עסקאות בהתאם לאישור החברה.
- שימור קשר חם עם לקוחות עבר והווה, להפוך ליועץ מהימן ללקוחות, זיהוי הזדמנויות נוספות לשדרוגים והבטחת המשך הצלחתם עם מוצרי / שירותי החברה ו/או ייעוץ ומתן פתרונות טכנולוגיים אותם מעניקה החברה ללקוחותיה.
- לפתח ולתחזק קשרים חזקים עם מפיצים בחו"ל, מתן תמיכה טכנית והדרכה להעצמת מאמצי המכירה שלהם.
- הישאר מעודכן בפיתוחי המוצרים האחרונים ובמגמות התעשייה, בצורה יעילה העברת המסר השיווקי הנכון לקהלי היעד המגוונים שלנו.
דרישות מהנדס מכירות :
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתעשיית הטכנולוגיה או התוכנה – חובה.
- חובה שליטה בשפה העברית והאנגלית.
- שליטה בשפות נוספות – יתרון.
- חובה תואר ראשון בהנדסה, מדעי המחשב או תחום קשור.
- נדרשת יכולת עבודה עם ריבוי משימות ושגשוג בסביבה מהירה.
- נדרש ניסיון מוכח בהנדסת מכירות ומכירות.
- כישורי תקשורת ושירות לקוחות מעולים הם חיוניים.
- נדרשות כישורי שיתוף פעולה אפקטיביים עם צוותים פנימיים וחיצוניים.
- כישורי הצגה ודיבור מול קהל הם חובה.
- צפויה מוטיבציה עצמית ויכולת עבודה עצמאית.
- ניסיון משמעותי בתכנון והנדסת אלקטרוניקה – יתרון משמעותי.
- מגורים : בראשון לציון והסביבה. יכולת הגעה עצמאית (ניידות).
- המשרה מיועדת לנשים וגברים באחד.
אולי יעניין אותך גם :
עובד, מחפש עבודה? מה שאתה מחפש נמצא כאן!
מנכ"ל רשתות קמעונאיות
ניסיון תעסוקתי
5 שנים – מנכ"ל בארכה בע"מ (מנכ"ל רשתות קמעונאיות)
- חברה ליבוא שיווק והפצה של כבלי וחומרי חשמל. מחזור שנתי של 470 מיליון ₪.
- "מנכ"ל" – ניהול של צוות הנהלה בכלל זה 20 מנהלי סניפים , סה"כ 400 עובדים.
- רשת קמעונאית של 20 חניות בפריסה ארצית.
- תכנון והקמה של מרכז לוגיסטי תוך שינוי כל תפיסת השרות ללקוחות – השקעה 60M ש"ח.
- תיכנון והקמה של 5 חנויות חדשות.
- ניהול תהליכי סחר ורכש של המוצרים והשירותים .
- ניהול מערך יבוא ושילוח של מוצרים ומותג פרטי מחו"ל.
- בניית צוות ניהולי ומבנה ארגוני לתמיכה ביעדי החברה.
3 שנים – הקמה וניהול מיזם קמעונאי בגינאה המשוונית
- הקמה וניהול 3 מרכזיים מסחריים באפריקה (גינאה המשוונית). מרכזיים כוללים רשת מזון.
- חניות אופנה (מנגו) מזון מהיר וכו'.
- הקמת מערך לוגיסטי תומך פעילות.
- הבאת מותגים בינלאומיים למדינה.
- ניהול סחר ורכש מכל העולם.
4 שנים – מנכ"ל באופיס דיפו (ישראל) בע"מ
- "מנכ"ל" אופיס דיפו ישראל בבעלות חברת האם מארה"ב, חברה בינלאומית לשיווק טכנולוגיה, ציוד וריהוט משרדי. מחזור שנתי של 650 מיליון ₪.
- ניהול רווח והפסד מלא עם מערך דיווח וניהול מול מטה החברה העולמית.
- ניהול תקציב פרסום של 15 מיליון ₪ .
- רשת חנויות בפריסה ארצית – 55 סניפים בכלל זה פתיחת 15 סניפים חדשים.
- ניהול צוות הנהלה הכולל 6 סמנכ"לים, סה"כ 1200 עובדים.
- תיכון ניהול והקמה של בית אופיס דיפו ישראל כולל מרכז לוגיסטי (10,000 מ"ר) ומשרדי מטה, בתקציב כולל של 30M ₪.
- הקמת מערך מכירות הפצה ללקוחות עסקיים (משרדים, מוסדות).
6 שנים – סמנכ"ל שרשרת האספקה – שופרסל בע"מ
- סמנכ"ל שרשרת אספקה הכולל ניהול של 5 מרכזים לוגיסטיים לכל מגוון מוצרי החברה, מזון יבש טרי ומוצרי נון פוד.
- חבר ההנהלה ושותפות בתכנון ויישום של האסטרטגיה של הארגון.
- אחריות על 500 עובדים ומנהלים.
- אחריות על מדיניות וניהול המלאי בארגון.
- גיבוש ויישום מערך הזמנות וסדרנות עצמית בסניפים.
- ניהול מערך תובלה והפצה של 120 משאיות – יישום מערכות שליטה ובקרה של צי הרכב.
- גיבוש אסטרטגיית שרשרת אספקה למעבר להספקה ישירה ע"י המערך הלוגיסטי של החברה.
- אחריות על איכות יבוא והפצה של המותג הפרטי.
4 שנים – סמנכ"ל מכירות והפצה – עלית אינטרנשיונל
- מנהל הקמה – חברת הקפה בטורקיה.
5 שנים – מנהל לוגיסטיקה והפצה ארצי – עלית תעשיות בע"מ.
10 שנים – עלית תעשיות בע"מ – מגוון תפקידי מטה וניהול במערך המכירות וההפצה של החברה.
השכלה
BA כלכלה אוניברסיטת בן גוריון באר-שבע. MBA אוניברסיטת בר-אילן התמחות במימון.
אולי יעניין אותך גם :
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים ובכירים / סמנכ"ל /ים / מנכ"ל /ים – מחפשים עבודה?
צומת תעסוקה לעסקים
משאבי אנוש דרושים – שטרן יועצי ניהול מפגישים בין מחפשי
עבודה לבין חברות ומעסיקים הזקוקים לעובדים איכותיים. אנו
מספקים שרותי איתור והשמה של כוח אדם לעסקים, כולל:
- הגדרת התפקיד, הדרישות ותחומי האחריות
ביצוע ניתוח מקיף של התפקיד הרלוונטי בארגון והגדרת הדרישות הנחוצות לצורך מילויו על הצד הטוב ביותר.
- גיוס ומיון עובדים
פרסום, איתור ומיון מועמדים מתאימים על פי דרישות התפקיד ופרופיל המשרה, בהתאם לכישוריהם מזה והתאמתם לצרכי העסק מזה.
- השמה וקליטה
ליווי המעסיק והעובד בשלבי הקליטה של העובד החדש, להבטחת השתלבות חלקה ומוצלחת.
ייעוץ במשאבי אנוש
משאבי אנוש דרושים – אנו דואגים לטפח את הנכס החשוב
ביותר בכל עסק – המשאב האנושי, החל מהעובדים, דרך דרגי
הביינים ועד למנהלים הבכירים, ליצירת סביבת עבודה נעימה,
תומכת ומקצועית. זאת באמצעות שרותי הניהול למשאבי אנוש
ובהם :
- ניהול וליווי של תהליכי שינוי ארגוני.
- הדרכה, פיתוח והעצמת יכולות אישיות – למנהלים, מעסיקים ועובדים.
- טיפול ביחסי עבודה והסכמי עבודה.
- בקרה והערכה (שיחות משוב).
- פעילויות רווחה לעובדים.
- הטמעת שיטות הנעה ותגמול לשיפור הביצועים.
- יצירת עבודת צוות ו"גאוות יחידה".
ניהול משאבי אנוש
מנהיגות והעצמת עובדים ומנהלים
משאבי אנוש דרושים – ההון האנושי הוא משאב יקר ערך במיוחד עבור כל עסק-ארגון-חברה או מפעל. השקעה בהון זה – דרך העצמת
העובדים בכל הדרגים ויצירת סביבת עבודה מטופחת ותומכת – מניבה רווחים רבים, וכדאי לבצע אותה באופן מחושב ומושכל. לשטרן יועצי
ניהול יש את הידע, הניסיון והכישורים הדרושים על מנת שיסיעו לכם להפיק את המיטב מכוח האדם.
כיצד נעזור לכם ליצור סביבת עבודה מעצימה ונעימה?
על-מנת להבטיח מחויבות מלאה לעסק מצד כל עובד וכל מנהל, נדרשת סביבה מתאימה. מחקרים רבים גילו כי היחס מצד ההנהלה והאופן שבו
נתפש מקום העבודה בעיני העובדים חשובים לא פחות, ואפילו יותר, מרמת השכר, ובהתאם חשוב מאוד לוודא שהעובדים שבעי רצון
במגוון רחב של אספקטים (עניין, אמון מצד הדרג הממונה, אכפתיות של ההנהלה, האפשרות לחולל שינוי משמעותי לטובה בעסק
וגם בסביבה, ועוד).
הבסיס ליצירתה של סביבת עבודה שמטפחת את העובדים ומעניקה להם את התחושות הרצויות הוא שיחות משוב. המידע שאנחנו מלקטים
בדרך זו מאפשר לנו לזהות כשלים ומוקשים שחשוב לנטרל, כמו גם אלמנטים חיוביים שרצוי לשמר, ומתוך תהליך בקרה והערכה זה נספק
לכם המלצות לשדרוג ההסכמים עם העובדים, לשיפור עבודת הצוות והממשקים בין הגורמים השונים בארגון או בעסק, וליצרת
תגמולים שיגבירו את המוטיבציה וישפרו את הביצועים.
בנוסף נסייע לכם לגבש פעילויות רווחה, להטמיע שיטות הנעה אפקטיביות, וליצור גאוות יחידה שהיא אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר
במחויבות ובהשקעה של כל עובד בכל דרג.
ליווי תהליכי שינוי ארגוני
ישנם מצבים שבהם ניהול משאבי אנוש מיטבי מחייב שינוי ארגוני מקיף. לעתים השינוי מתמקד בתחום גיוס העובדים וקליטתם ופירוט על כך
תמצאו בהמשך המאמר, ובמקרים אחרים מטרת התהליך היא שיפור האקלים הארגוני וגיבוש תרבות נכונה עבור העסק – הן בהיבט של
התקשורת בין ההנהלה לבין העובדים והן בהיבט של האינטראקציות בין העובדים לבין עצמם – במטרה לשמר את כוח האדם
האיכותי ולדאוג שכל עובד יוכל להביא לידי ביטוי את מלוא יכולותיו. מרכיב אפשרי אחר הוא פיתוח המנהלים והעצמת העובדים
באמצעות אימונים אישיים. הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו להוביל תהליכי שינוי ארגוני מכל הסוגים באפקטיביות גבוהה ובהתאמה
מדויקת לכל עסק ולכל צורך.
פיתוח מנהלים וניהול טאלנטים
כל עובד כדאי לטפח ולחזק. בפרט משתלמת ההשקעה במנהלים, שהשפעתם על הארגון רבה במיוחד, וב"טאלנטים", כלומר אנשים בעלי איכויות
ייחודיות שאם יבחרו לעזוב תידרשו למאמץ רב לאיתור ולגיוס מחליפים ראויים.
פיתוח מנהלים וטיפוח טאלנטים מבוסס על יצירת מסלולי קידום אופטימליים עבורם, הגדרת סמכויות ומתן חופש פעולה בהתאמה מלאה לכישורים
הספציפיים שלהם, תגמולים מגוונים ובמידת הצורך גם אימון אישי שישדרג עוד יותר את יכולותיהם.
אימון אישי ועסקי לקידום עובדים (וגם למחפשי עבודה)
אחד הכלים שבאמצעותם אנחנו מעצימים את ההון האנושי הוא אימון. תהליך זה כולל סדרה של מפגשים עם מנהלים ו/או עובדים, זיהוי חסמים
שמונעים את מיצוי היכולות ומעכבים את ההתפתחות, הבנה של הגורמים להיווצרות אותם חסמים ומתן כלים להתמודדות יעילה עם כל
אותם גורמים (אישיים, בין-אישיים, מקצועיים, ניהוליים ועוד).
הכלים שאותם מקבלים העובדים והמנהלים מסייעים להם להגדיר את המטרות הנכונות להם ביותר – ולהגיע אליהן תוך התגברות על כל מכשול
בדרך. אימון אישי באוריינטציה עסקית מתאים במיוחד למנהלים בראשית דרכם, למועמדים לקידום ולעובדים בכירים שחשים שחיקה.
גם מחפשי עבודה, שכירים שרוצים לצאת לדרך עצמאית וכל מי שרוצה לשנות כיוון בקריירה יכולים להיתרם מאוד מאימון אישי ממוקד תוצאות,
ולקבל בדיוק את הכלים הנחוצים לשינוי המשמעותי בחיים.
גיוס עובדים – צומת תעסוקה לעסקים
גיוס כוח אדם איכותי – איתור, מיון וגיוס עובדים מותאם לארגון וצרכיו המדויקים
משאבי אנוש דרושים – המרכיב השני בניהול משאבי אנוש, לצד יצירת סביבת עבודה נעימה ומעצימה, הוא גיוס של כוח האדם האיכותי ביותר
והמתאים ביותר לכל תפקיד. גם בהיבט חשוב זה באים לידי ביטוי הניסיון רחב ההיקף של שטרן יועצי ניהול והבקיאות הרבה שלנו – כך
שכל תפקיד מוגדר באופן המדויק ביותר, מיון וגיוס העובדים מתבצע ביעילות מרבית וקליטתם של העובדים החדשים מבטיחה
השתלבות מהירה וחלקה.
הבסיס להצלחה – ניתוח מקיף
על-מנת להבטיח שבכל עמדה יימצא האדם המתאים ביותר לביצוע אותה עבודה, ראשית כל נערוך ניתוח מקיף של צרכי הארגון באופן כללי ושל
הדרישות הספציפיות למילוי כל תפקיד (כולל ניתוח עיסוקים). על סמך המידע החיוני הנ"ל נוכל לסייע לכם לבנות פרופיל מפורט לכל
משרה – פרופיל שיהווה בסיס מוצלח לתהליך איתור עובדים וגיוסם בכל פעם שיש צורך בכך.
איך להגיע לעובדים הטובים ביותר לכל משרה?
האפיון המפורט של האיכויות הנדרשות למילוי כל תפקיד על הצד הטוב ביותר מאפשר לכם לפרסם מודעה שתהווה מסננת יעילה ותמשוך רק את
מי שבאמת עשוי להתאים לכם – הן מבחינת הנוסח, הן מבחינת הפרטים שיופיעו בה והן מבחינת המקום שבו היא תופיע.
השלב הבא בדרך לעובדים הטובים ביותר לכל משרה הוא תהליך סינון מושכל. אנחנו נסייע לכם לבחון את מידת ההתאמה של כל מועמד תוך מתן
משקל מדויק לכל מרכיב – השכלה, ניסיון מקצועי, איכויות כמו תשוקה ורצון להתפתח אישית ומקצועית ועוד. כמו כן נעזור לכם להציע
למועמד הנבחר את התנאים האטרקטיביים ביותר מבחינתו על-מנת לוודא שהוא אכן ייקלט בעסק. הליווי של שטרן יועצי
ניהול נמשך גם לאחר מכן (שילוב המגויס במקום העבודה ובתפקיד עצמו), עם פתרונות יעילים לכל קושי שצץ וזאת על-מנת
להבטיח השתלבות מיטבית ומקסימום תועלת תוך זמן קצר ככל האפשר.
גיוס עובדים לארגונים קטנים ובינוניים
כל עסק יכול להיתרם מאוד מסיוע בתהליכי גיוס כוח אדם והפקת המירב ממנו – ובפרט זהו שירות נחוץ מאין כמותו לעסקים קטנים ובינוניים.
בארגונים בסדר גודל כזה שבהם אין ממונה על משאבי אנוש או גורם מקצועי שהנושא מופקד בידיו, הוא עלול "ליפול בין הכיסאות". מאחר
שההון האנושי הינו משאב קריטי בימינו, העברת ניהול משאבי האנוש לגוף חיצוני שזוהי מומחיותו הינה פיתרון יעיל להפליא
ומשתלם עד מאוד.
אנחנו בשטרן יועצי ניהול יודעים איך לטפח ולפתח עובדים בכל הדרגים – מאלה הזוטרים שמהווים את הבסיס לתפעול השוטף ועד לבכירים ביותר
שמנהלים ומובילים את הארגון להצלחות והישגים. נשמח לעזור גם לכם לאתר כוח אדם איכותי, להעצים אותו ולדאוג לסביבת עבודה
אופטימלית.
אולי יעניין אותך גם :
חשיבות תפקיד מנהל משאבי אנוש בארגון
הגדרת תפקיד מנהל שיווק ומכירות
בעלי מקצוע ותיקים / מנהלים ובכירים / סמנכ"לים / מנכ"לים – מחפשים עבודה?
השמה – גיוס עובדים שבאמת יענו לצרכים של העסק שלך
חברת כוח אדם שמגייסת עובדים מאושרים לעסק שלך
ייעוץ וניהול מכירות – 7 טעויות נפוצות בגיוס איש מכירות
מסלול עידוד תעסוקה – תוכנית סיוע לקליטת עובדים נוספים בעסקים בישראל
ייעוץ תעסוקתי ותכנון קריירה – מהי גרפולוגיה ויתרונות השימוש בה (כתב היד כמראה לנפש האדם)?
המומחה בדרך אליך!
השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית
ללא תשלום וללא התחייבות!
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.