"אנחנו העובדים והם המנהלים" – "אנחנו העובדים והם הלקוחות" – אי שיתוף פעולה בארגון

שיתוף פעולה – חברה שהעובדים בה משתמשים במונח "הם" לעתים קרובות מדי היא חברה עם בעיות. אם העובדים אינם מקשרים את עצמם לחברה במלה "אנחנו", יתכן שאנשים בכל שרשרת הניהול לא מתקשרים ביניהם בצורה מיטבית.

ואם זה המצב, נמצא בעיות משניות בכל דרגי החברה. כשחברה לא מיישמת את הכלל הזה, התוצאה עלולה להיות שהחלוקה הבלתי נמנעת ל"אנחנו" ו"הם" תהיה בין המנהלים לבין העובדים בחזית.

במידה ואין שיתוף פעולה אז מה עושים? תיקון הסביבה של "הם" ו"אנחנו" הוא אתגר שמחייב הגדלת המעורבות של העובדים והשקעה בתקשורת פנים ארגונית משופרת. ההנהלה בדרג הביניים היא מקום טוב לחפש בו את שורש הבעיה. הפתרון בדרך כלל הוא לשתף אותם בדילמות והם גם יודעים לייצר פתרונות ולגרום ליישומם בצורה אפקטיבית. אחד האתגרים הגדולים של מנהלים הוא לגרום לאנשים לדבר אחד עם השני, לקיים מפגשים וחשיבה משותפת בסגנון הישן והטוב ולגרום לעובדים להקשיב.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ ארגוני

יועץ ארגוני

ייעוץ משאבי אנוש

חשיבות מנהל משאבי אנוש בארגון

למה עובדים עוזבים אותך?

מהי הנעה (מוטיבציה)?

שינוי גישה לשימור עובדים – שיתוף צוות עובדים ברווחים

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.