אסטרטגית ה- Buy Back (רכישה חוזרת) בעולם הרכב. התחייבות היבואן לקנייה חוזרת במחיר מוסכם מראש

כבר חשבתם ששמעתם על הכול – טרייד-אין, ליסינג, השכרה, קניה ומכירה. אבל על Buy Back שמעתם? Buy Back היא שיטה חדשה לסחר בכלי רכב – שיטה שמאפשרת לנו ליהנות מכל העולמות.

מצד אחד – אנחנו זוכים לקנות רכבים עם הנחה התחלתית, ומצד שני אנחנו יכולים למכור את כלי הרכב ולקבל עליו את מחיר המחירון העדכני בניכוי ההנחה שקיבלנו.

Buy Back מאפשר לנו לקבל את ערך הרכב בניכוי הבלאי הטבעי שלו והירידה בערך הרכב, וכך להרוויח את מלוא הסכום האפשרי עבור הרכב באותו הזמן.

לעומת שיטה זו הרבה חברות יסכימו לקנות את הרכב הישן שלנו. הבעיה היחידה היא שהם יסכימו לתת לנו מחירים שאינם תואמים את ערך המכונית עצמה.

הסכם מכר חוזר

קנייה על ידי קונה שרכש כבר מוצר או שירות לפחות פעם אחת בעבר. מקובל שקנייה חוזרת מודדת את המידה שבה מרוצה הקונה מביצועי המוצר בעבר – כלומר המוצר התאים לצרכים ולרצונות של קבוצת הלקוחות שניסו אותו.

קנייה בפעם הראשונה יכול להיות שתעשה מתוך סקרנות, אולם רק סיפוק מהמוצר מחזק את העמדה החיובית שהיתה לצרכן ומגדיל את ההסתברות שיחזור ויקנה אותו, אם וכאשר יזקק לו. אם הצרכן איננו מרוצה לא זו

בלבד שההסתברות לקניה חוזרת היא מזערית, יש סיכוי שהוא יעביר מסרים שליליים לגבי המוצר לכל מי שמכיר בסביבתו הקרובה (בתקשורת בינאישית). ככל שהשיווק מבודל יותר, דהיינו תמהיל המוצרים מותאם לפלחי שוק

שמנסים לספק את רצונותיהם המיוחדים – הסיכוי לקנייה חוזרת גדול יותר.

למה זה משתלם לכם?

תחשבו על המבצע לעומת המחיר שהייתם יכולים לקבל במכירה לחברות אחרות או אפילו לאנשים פרטיים – מחיר המחירון מיועד לרכב במצב "חדש" שלא עבר הרבה. במידה ונסעתם כמות מכובדת של קילומטרים ודאגתם ליהנות

מהרכב עד תומו, סביר להניח שמחיר מחירון – לא תקבלו.

בנוסף המשמעות היא שבתקופה בה אין ביקוש גדול לרכבי יד שנייה, יש לכם את מלוא הוודאות וביטחון שתוכלו למכור את רכבכם בקלות, בלי להשקיע עלויות פרסום, בדיקה במכוני בדיקה, שעות מפגשים וניהול מו"מ בשוק

הפרטי. למעשה מסלול Buy Back מאפשר לכם היום ליהנות משילוב יתרונות מנצח וראשון מסוגו, שהופך את חלום הרכב החדש "לקל מתמיד".

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

ניהול שיווק ומכירות

ייעוץ ופיתוח עסקי

ייעוץ אסטרטגי – קידום אסטרטגיה שיווקית

תוכנית שיווקית

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.