ייעוץ שיווקי, מכירות וקשרי לקוחות

מה ההבדל בין שיווק ומכירה?

מהו שיווק? שיווק לעסק – שיווק למעשה הינו אוסף של כל הפעולות של העסק בכדי לענות ולספק את צורכי

הלקוחות בתמהיל השיווק המיטבי (תמהיל פעולות שיווקיות מתאימות), ובצורה רווחית וכלכלית לעסק. מנהל השיווק

הוא למעשה המתכנן / האסטרטג ואילו מנהל המכירות – איש המכירות למעשה המוציא לפועל של התכנון –

התוכנית.

מהי מכירה? מכירה הינה תהליך בו המוכר מזהה את צרכיו ורצונותיו של הלקוח ע"י תשאול נכון, ומתאים את המוצר

– השירות המיטביים ללקוח בכפוף לאילוצים, אילוצי תקציב וכדומה. מכירה מוצלחת אם כן, היא היכולת לבצע

התאמה מושלמת, בין מה שהלקוח רוצה / מחפש למה שיש לאיש המכירות להציע.

ניהול תדמית

ייעוץ שיווק – ניהול תדמית של עסק היא כלי לייצור הצלחה : רווחים וצמיחה. נעניק לכם ייעוץ תדמיתי נרחב : פרסום

ויחסי ציבור, מסחור חזותי, תערוכות, מיתוג, קשרי לקוחות, מועדוני לקוחות, בניית אתר ועוד.

תדמיתו של עסק היא אחד הכלים המרכזיים המייצרים הצלחה שמשמעה: רווחים וצמיחה. שטרן יועצי ניהול

מתחברים לכל שלב ושלב בדרך לגיבוש תוכנית צמיחה עסקית מנצחת לארגון, בה תוגדר אסטרטגיה תדמיתית

ותוכנית שיווקית שתמקם את העסק שלכם במדרגים הגבוהים בתחומכם!

תדמיתו של עסק משתקפת ללקוחות קיימים ופוטנציאלים חדשים במגוון שיטות ודרכים, לדוגמא:

  • סל מוצרים והשירותים שיש לחברה להציע – איכותם וטיבם, נראות חיצונית, זמינות ונגישות ללקוח ועלותם.
  • מערכי המכירות והשירות הם ה"הפנים" של העסק – הקשר הישיר מול הלקוח. פעמים רבות אופן מכירת / מסירת המוצר / טיפול בלקוח הם אלו שיכריעו את הכף בינך לבין המתחרים!

מסחור חזותי

מסחור חזותי – מסחור חזותי נועד להפוך את המרחב הקמעונאי לחוויית קנייה, המעבירה את המסר לצרכן הסופי

בכל נקודת שהייה בחנות Visual Merchandising – פרסום בנקודת המכירה אינו דומה לפרסום במדיה המונית

כמו עיתונות או טלוויזיה. זוהי נישה ייחודית, הדורשת התמחות והיכרות מעמיקה עם התנהגות הצרכן במרחב

הקמעונאי. במסגרת זו אנו אחראים על בניית הקונספט למסחור בנקודת מכירה בהתאם להיקף הפעילות, עיצוב

פנים ואדריכלות למרחב הקמעונאי – אולמות תצוגה, חנויות וחלונות ראווה, תכנון מידוף, עמדות וחללי תצוגה,

עמדות קד"מ In   doors & Outdoors וליבות מכר Shop In Shop , מרכזי שירות עצמי, משרדים ופינות

המתנה.

השתתפות בתערוכות

ייעוץ שיווק ו השתתפות בתערוכות – הגדרת מטרות השתתפות בתערוכה: יצירת תדמית, שימור ושיפור תדמית,

ביצוע מכירות, הצגת מוצר חדש, איתור סוכנים, בדיקת שוק, שיתופי פעולה עם מציגים אחרים, פגישות עם מקבלי

החלטות. הכנות לתערוכה – הגדרת הקונספט בהתאם למטרה. לדוגמה, אם הקונספט מוטה תדמית, הדבר ישפיע

על גודל הביתן, מיקומו, עיצובו (בחירת צבעים, תאורה וחומר פרסומי מודפס), בחירת צוות לאיוש הביתן, אירועים

נלווים. כניסה ל"מרחב הראייה" של מבקרי התערוכה – מחקרים מלמדים שהמבקרים מבצעים תהליך סריקה,

המקשר בין אלמנטים חזותיים בתערוכה לבין מה שהם מחפשים ומה שמדבר אליהם. לפיכך, ניתן לזכות בתשומת

לבם ע"י שימוש בויז'ואל ובגרפיקה (זיהוי מחלקות בתצוגה, צילומים שמקשרים מהר יותר ממילים, צבעים שמגדילים

את האפקט הגרפי וכו'). תקצוב ההשתתפות בתערוכה.

פרסום ויחסי ציבור

פרסום ויחסי ציבור – כתיבת מסרים שיווקיים לתקשורת, משלוח הודעות שוטפות והכנסת כתבות מקצועיות וכתבות

תדמית לעיתונות. הופעה בתוכניות טלוויזיה, שיתופי פעולה עם ערוצי טלוויזיה ושילוב מוצרים בתוכניות. חשיפה

באתרי אינטרנט מובילים. ראיונות תקשורת ברדיו ארצי ואזורי. ליווי לתערוכות מקצועיות והזמנת עיתונאים לתערוכה.

ייעוץ שיווק מקצועי בנושא אריזות, מיתוג, מיצוב ותדמית. הפקת אירועים בליווי מלא, קידום מכירות והזמנת עיתונאים

לסיקור.

קשרי לקוחות

קשרי לקוחות – הטמעת שיטות ממוחשבות ותהליכי בקרה ומשוב לשיפור השירות. פיתוח קשרי לקוחות באמצעות

מערך CRM והקמה ותפעול של מועדוני לקוחות. מערך ה- CRM מבוסס על הגישה המציבה את הלקוח במרכז

הפעילות העסקית של העסק. מערך ה- CRM מנהל את המידע על הלקוחות, ממנו נבנה פרופיל לקוח, המאפשר

טיפול אישי ותורם לשימור לקוחות והתמקדות בלקוחות שמביאים מקסימום רווח לעסק. גידול בהכנסות וצמיחה

שנתית הם יעדי חברה, ולשם כך עליה להכיר את לקוחותיה, לחזות את דרישותיהם, לספקן בזמן ולהפיק לקחים

מיידיים.

הקמה תפעול ומחשוב מועדוני לקוחות

הקמה תפעול ומחשוב מועדוני לקוחות – המטרות העיקריות להקמת והפעלת מועדוני לקוחות: שימור לקוחות

והגדלת נאמנות לקוח תוך יצירת מערכת יחסים ארוכת טווח, הגדלת תדירות הקנייה והפדיון בכל ביקור, מתן מענה

של מוצר או שירות ללקוח הבודד, בדיקת "ערך חיי לקוח" – הרווח הנקי שיש לחברה מלקוח לאורך זמן. "ערך חיי

לקוח" קשור ב"תחזוקת לקוח" ע"י טיפוחו במידע, מוצרים ומבצעים. ניהול מועדון לקוחות צריך להתבצע בעזרת

מערכת פיקוח ושליטה CRM התומכת בשירות לקוחות. ניהול מועדון הלקוחות כולל: צירוף חברים, הנפקת כרטיס

חבר מועדון, דיוור אי מיילים ו- אס אם אסים, הכנה ותפעול תוכנית נאמנות, ליזום וליצור פעילות משותפת לחברי

המועדון, הפקת אירועים ומבצעים לקידום מכירות ועוד.

ייזום אירועים ומבצעים

ייזום אירועים ומבצעים – מבצעי קידום מכירות ומבצעים שיווקיים, ארגון והפקת אירועי תדמית ללקוחות וספקים.

קידום מכירות (קד"מ) הינו דרך יעילה לשיווק המותג, המקרבת את המותג ללקוח באמצעות אינטראקציה בלתי

אמצעית, במטרה להגביר את המכירות ולחזק את תדמית המותג. קידום המכירות מביא את המוצר שלך לתודעה

ומאפשר לקהל היעד להכיר, לגעת ולהתנסות בו. שטרן יועצי ניהול מספקים פתרונות מקוריים וחדשניים לאירועי

הקד"מ. הפתרונות ייגזרו מצרכי המותג, יביאו לביטוי את ערכיו, וימקסמו את חווית המותג ללקוחות, צרכנים, עובדים

ומנהלים. מבצעי ואירועי שיווק ומכירה נועדו אף הם לקרב בין הלקוחות למותג, לייצר חוויה זכירה ומשכנעת

סביב כל אירוע, כדי להגביר את מכירות המוצר. בתהליך פיתוח התוכן מושקעת מחשבה שיווקית ויצירתית, לתרגום

המסרים השיווקיים והתדמיתיים של המותג לאירוע שיווקי – חברתי יוצא דופן (מבצעים, אירועים, דיוור ישיר, הפצת

פרוספקטים ופליירים, מזכרות וגימיקים, טלמרקטינג, כנסי השקה, הקמת ירידים ודוכנים, טעימות, הפעלת

מועדוני לקוחות ועוד).

הפקות דפוס

הפקות דפוס – מודעות לעיתונים, לוגואים, כרטיסי ביקור וניירת משרדית, חוברות תדמית, קטלוגים ותשקיפים,

כרטיסי ברכה, פליירים, פרוספקטים, פוסטרים, פולדרים + דפי מוצר, מוצרי דיוור ישיר, מדבקות, מגנטים, עיתונים,

רול אפים ועוד.

בניית אתר אינטרנט

בניית אתרי אינטרנט – שטרן מלווה את הלקוח לכל אורך תהליך הקמת אתר אינטרנט, באנרים פרסומיים, מיני –

סייט, מצגות אינטראקטיביות תוך ייעוץ שיווק מקצועי נרחב וליווי הניתנים לכל אורך התהליך: הגדרת

מטרות האתר, הגדרת סוג האתר (אתרי תדמית, אתרי מסחר אלקטרוני, אתרי מכירות, אתרי תוכן וכו'), תכנון ובניית

האתר, איסוף חומרים מהלקוח והעברה לחברה המבצעת, אפיון האתר, בחירת עיצוב, בניית מבנה בהתאמה למנועי

החיפוש והמטרות ובחירת מערכת ניהול קלה לתפעול, הזנת החומרים, הגהה ושינויים, העלאת האתר לשרת

האחסון, בחירת מילות מפתח המקדמות את האתר במנועי החיפוש, כתיבת תכנים אטרקטיביים, בחירת מערכת

סטטיסטיקה מתקדמת.

שיווק לעסק במדיה חברתית

מדיה חברתית – שטרן מלווה את הלקוח לכל אורך תהליך הקמת "עמוד" או "חנות " במדיה החברתית. המדיות

החברתיות מתאפיינת בצמיחה מואצת בשנים האחרונות ולפיכך הן הפכו לערוץ שיווקי חזק מבחינת כמות הגולשים /

המבקרים היומית / שבועית לאתרים אלה (טוויטר, פייסבוק, מקושרים ודומיהם). המדיות החברתיות הזמינות לכל,

מספקות גישה ישירה ואישית לקהל הצרכני. הקהל הרחב מחפש את המידע דרך תכנים שהוא מחפש ו/או צורך, דרך

חברים ובאמצעות עדכונים מהרשתות החברתיות אליהן הוא משתייך.  אם אתה לא שם – יהיה קשה לאנשים למצוא

אותך, לשמוע עליך, להכיר אותך. כהיום כל אחד יכול לכתוב בלוג , לתפעל עמוד פייסבוק, לצייץ בטוויטר ולפרסם

סרטון ביוטיוב . הכל זמין, פשוט יחסית לתפעול וזול. לכאורה כל אחד יכול לבנות נוכחות ברשת.

אולי יעניין אותך גם :

ניהול שיווק ומכירות

ייעוץ שיווקי לעסקים

יעוץ ופיתוח עסקי

ייעוץ לחנויות קמעונאיות וזכיינות

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.