רוצים להתייעל ולשלוט בזמן אמת במערכי מכירות?

מערכות מכירות – הפתרון הינו תוכנה לניהול הפעילויות של מערך סוכני מכירות השטח, בטאבלטים-מסופונים לניהול מכירות בשיטת הפרי-סייל והוואן-סייל.

הגדלת מכירות, שכן כל המידע לו זקוקים אנשי המכירות שלכם יהיה זמין להם במכשיר הסלולארי: כל נתוני המלאי, יתרות הלקוחות, האובליגו שלהם, המחירונים הייחודיים וכל יתר המידע הרלוונטי יהיה בכף ידם. ניתן לרשום הזמנות בשטח ולשדרן מיד למטה החברה. הסוכן מקבל פידבק על מצב האספקה.

להלן יתרונות נוספים – תוכנה לניהול מכירות

לא עוד הקלדת הזמנות ידנית. תמיכה בהגדלת היקף המכירות. סוכני המכירות יציעו מוצרים לפי בחירתכם. עדכון מהשטח בזמן אמיתי וקבלת כלי בקרה ופיקוח על איש המכירות. אנשי המכירות נחשפים למידע עדכני ממש ברגע ביצוע המכירה. ההנהלה מקבלת ניתוח יעדי המכירות מול ביצועיהם של סוכני המכירות. הגדלה מיידית של הריווחיות, בזכות צמצום העלויות וטעויות האנוש.

תהליכים – במערכי מכירות

מערכות מכירות – צפייה בנתוני הלקוח. בדיקת אובליגו וחובות קודמים. רישום הזמנה ללקוח. הצעת פריטים. הצעת מבצעים. צפייה בנתוני המלאי. הצגת תמונות ללקוח. החתמת הלקוח על גבי הסמארטפון- טאבלט. שידור ההזמנה למטה החברה. התוכנה פועלת Online – Offline גם בהיעדר אינטרנט ותקשורת.

מכירות שטח בשיטת ה פרי-סייל Pri Sale

תמיכה מלאה בכל תהליכי המכירה, רישום הזמנות בשטח ע"י הסוכנים בפשטות ובמהירות, אספקת כל המידע הנדרש לסוכן בעבודת השטח ולמנהל המכירות במשרדי החברה. התהליכים בתוכנה כוללים : ניהול לקוחות, רישום הזמנות, רשימת מוצרים ומלאי קיים On Line, שיריון מוצרים במלאי עבור לקוח (גריעה מהמלאי), היסטוריה של הלקוח, מחירונים, מבצעים, סלי מוצרים והנחות, אובליגו, שקים דחויים, יעדים, תוכנית ביקורים ומסלולים, החזרות / החלפות וזיכויים, בונוסים לסוכנים על עמידה ביעדי מכירה, החתמת לקוח, חשבוניות פתוחות, היסטוריית צריכה של לקוח (חשבוניות), השוואה בין סוכנים ועוד.

מכירות שטח בשיטת ה Van Sale

תמיכה מלאה בשיטת עבודה זו החל מסידור עבודה לנהג בעבודת השטח, דרך מכירה מהרכב והפקת תעודות בשטח והדפסתן, הנחיות ביצוע, פתיחת לקוחות חדשים ועד קליטת הנתונים ישירות במערכת המידע שבעסק.ניתן למעקב בפעילות ה ואן-סייל בשטח בכל עת ובכל מקום.

אולי מעניין אותכם גם :

יועץ ומאמן מכירות – אנשי המכירות שלך חייבים למכור יותר – גם בתקופות קשות!

ניהול המידע ומחשוב העסק

מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM

הקמה ושיפור מערכי מכירות

מערכי מכירות – הקמה ושדרוג מערכי מכירות

ניהול שיווק ומכירות

מכירות שטח – ניהול מכירות – סגנונות מכירה

ניהול מכירות – מהי השיטה של B.M.W בניהול מערכי מכירות?

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.