תכונות, יכולות ואישיות איש המכירות

האם ניתן לפתח אישיות מוכרנית?

מצוין מכירה – כנראה שכן. אם ניתן דעתנו לכך נגלה שכל אחד מאיתנו התברך בחלק לא קטן מהתכונות ובוודאי נוכל לאמץ לעצמנו. על ידי למידה ומשמעת עצמית. את האחרות מה הן אם כך התכונות החשובות?

  1. אמונה – דומה שיותר מכל דרושה לנו אופטימיות ואמונה בכוחנו וביכולתנו להשיג את המטרה ובתועלת שאנו יכולים להביא לאחרים ולעצמנו כאחת. אנשים הרואים שחורות מכשילים את עצמם במו ידיהם עוד בטרם יצאו לדרכם.
  2. תחושת מטרה וערך – לא מספיק לומר ש "חייבים לעבוד כדי להתפרנס" משום שאז המטרה היא השגת כסף וזה מצמצם מאוד את נקודת המבט שמקצוע המכירות פותח בפנינו ואף משחית אותה. כדי לגזור מטרות יש ללכת צעד אחורה אל עבר הערכים והחזון במפעילים אותנו.
  3. יחסי אנוש ותקשורת – היכולת להתחבב על הבריות ולנהל עימם דו שיח נעים אמפטי ותכליתי על צרכיהם ומטרותיהם ולדעת להקשיב להם. יש לא מעט הסבורים, ובצדק לדעתי, שמדובר כאן בתהליך חיזור בדיוק כנהוג ברומנטיקה, דייל קרנגי אמר כי "אחת הדרכים הבטוחות לרכוש ידידים ולהשפיע על דעתם של אחרים הינה להתחשב בדעתם ולתת להם לדעת שתחושותיהם חשובות".
  4. נחישות והתמדה – אלה דרושים לנו לצד שאיפה להצליח והנעה עצמית כדי להתעודד מכישלונות ולהתמיד במלאכה. יש לא מעט התנגדויות בתהליך המכירה שחלקן הגדול לא בשליטתנו. "חוק המספרים הגדולים" מלמד שברוב מפגשי המכירה לא נצליח אך אם נתמיד בהם יהיה די בהצלחה – נהיה מצוין במכירה אף במעט ממפגשים אלה.
  5. התלהבות עם חיוך – הפילוסוף האמריקני אמרסון אמר ש"בלי התלהבות מעולם לא הושג שום דבר גדול" אחת הדרכים הבטוחות והפשוטות ביותר לטיפוח ההתלהבות היא לפעול בצורה נלהבת.
  6. נאמנות, כנות ויושר – עלינו להיות נאמנים לחברה אותה אנו מייצגים ולעצמנו נאמנות מוחלטת, לשמור על סטנדרטים מכובדים של אתיקה ומוסר, בפשטות להיות ישר וכן ללא שטיקים וללא התחכמויות.
  7. חריצות – נאמר במקורותינו "יד חרוצים תמשול" העמדת עצמנו לשרות הלקוח ונכונות מתמדת לעשות ולטרוח ככל יכולתנו לסיפוק צרכיו וציפיותיו.

אולי מעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

יועץ שיווק ומכירות

הקמה ושדרוג מערכי מכירות

אל תמכור בכוח

ש.י.א – שיפור יכולת אישית

יועץ ומאמן מכירות – אנשי המכירות שלך חייבים למכור יותר – גם בתקופות קשות!

השבחת מערכי שיווק ומכירות גבוהות במיוחד – כך עושים זאת נכון

איך חוק המספרים הגדולים עוזר להגדיל את היקף המכירות?

ניהול שיווק ומכירות

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.