תוכנית שיווקית הינה בעצם התווית האסטרטגיה לפעילות השיווקית הטקטית של העסק. התוכנית השיווקית היא חלק מהתוכנית העסקית ומשמשת כתוכנית העבודה של העסק. התוכנית השיווקית אמורה לכלול את המרכיבים הבאים: מידע על שוק היעד. קביעת יעדים כמותיים ואיכותיים. בחינת מרכיבי תמהיל השיווק (המוצר, המחיר, ההפצה, הקידום). קביעת תקציב שיווק. לוח זמנים לביצוע. קביעת מנגנון פיקוח ובקרה. מערכת מידע שיווקי.
שרות מומחים רב-תחומי לעסקים, כולל:
השירותים שלנו
הצטרף לרשימת הדיוור
פנו עכשיו:
תן לעסק שלך את הדחיפה שהוא זקוק לה. היועצים שלנו יגיעו אליך לפגישת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. לאחר הפגישה נבנה עבורך תוכנית עבודה מעשית לקידום העסק, כולל הצעת מחיר ולוח זמנים לביצוע.
הצעד הראשון להצלחה מתחיל מכאן!
התקשרו עכשיו לקביעת פגישת היכרות ראשונית, ללא התחייבות וללא תשלום.
המומחים של שטרן יועצי ניהול עומדים לרשותך בכל עת, טלפונית, במייל או דרך האתר, כדי לקבוע לקבוע את הפגישה שתעלה אותך על דרך ההצלחה.