תכנית שיווקית
עיצוב המדיניות השיווקית של החברה ותרגומה לתוכנית עבודה מעשית לכל פעילויות השיווק, התדמית והמכירות של החברה. התוכנית מתבססת על ניתוח תנאי השוק ומגדירה את יעדי המכירות, קהלי המטרה הפוטנציאליים, וכיצד ניתן להגיע אל אותם קהלים, תוך יצירת בידול ויתרון על פני המתחרים. התכנית השיווקית מסייעת בגיבוש מסרים רלוונטיים לקבוצות המטרה השונות וכיצד ניתן להעביר אותם באופן יצירתי ואפקטיבי, כולל פילוח, תקצוב ומנגנוני בקרה. קרא עוד…
ייעוץ שיווקי לעסקים – שטרן ייעוץ עסקי