הנך כאן:

ייעוץ לחנויות קמעונאיות וזכיינות

פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום הזמן עכשיו!

תן לעסק שלך את הדחיפה שהוא זקוק לה. היועצים שלנו יגיעו אליך לפגישת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. לאחר הפגישה נבנה עבורך תוכנית עבודה מעשית לקידום העסק, כולל הצעת מחיר ולוח זמנים לביצוע.

לתאום פגישה :

ייעוץ עסקי לקמעונאות

חנויות – הקמת חנות משלך או שיפור הביצועים של חנות קיימת, בניית העסק כרשת זכיינית או הצטרפות כזכיין לרשת מצליחה – כל אלו הן

הזדמנויות למינוף הפעילות העסקית שלך. מובן שהתהליך אינו נטול סיכונים ומצריך בדיקה יסודית של כל שלב ושלב. כאן אנחנו נכנסים

לתמונה. יועצי הניהול שלנו מטפלים הן בהקמת תשתית איכותית לרשת מזכה והן ב בדיקת הכדאיות עבור רוכשי הזיכיונות. זאת – לצד קידום

ופיתוח של חנויות עצמאיות ושיפור ביצועיהן.

פעילותנו כוללת :

הקמה, שדרוג וניהול של סניפי רשת וחנויות עצמאיות

ייעוץ לחנויות קמעונאיות וזכיינות

אם אתה מתכנן להקים חנות, להרחיב את  הפעילות של חנות קיימת או להעביר אותה למקום אחר, אנו נלווה אותך משלב הרעיון ועד שלב

היישום, כולל:

הקמה ושדרוג – בדיקת היתכנות וכדאיות עסקית, בניית תוכניות עסקיות, תחזיות, תכנון מיקומים ופריסת רשת החנויות, איתור שטחי מסחר

מתאימים וניהול מו"מ עם הבעלים עד לסגירת הסכם השכירות, רכישת זיכיון מסחרי, פתיחת חנויות חדשות – ניהול מו"מ, הסכמים, חוזים,

ניהול הקמה עד לרמת פתיחה לקהל (עיצוב, הקמה, הרצה וניהול חנויות). השירות ניתן ברמת Turn Key Project או ייעוץ נקודתי, על פי

צורכי הלקוח.

ניהול אסטרטגיה שיווקית ותקשורתית – תכנון, בניה ותפעול של כל "מערכת היחסים" בין המוצרים שלך לבין הצרכנים הפוטנציאליים,

החל מפילוח הלקוחות וניתוח הרגלי הקניה שלהם, דרך בניית המותג וחיזוקו ועד מגוון אמצעים לקידום המכירות כולל מבצעים, פרסום במדיה

ובנקודות המכירה, קופונים, הבלטת מוצרי דגל ומוצרים עונתיים וכדומה.

מסחור חזותי – פרסום בנקודת המכירה (Visual Merchandising) – כיצד לגרום לצרכן שנכנס לחנות שלך חווית קנייה חיובית שתיצור

תמריץ לביצוע רכישה? זוהי מטרת "המסחור החזותי" – מומחיות מיוחדת שבמסגרתה אנו מטפלים בכל הקשור למסחור בנקודת המכירה:

אדריכלות ועיצוב של חנויות, אולמות תצוגה וחלונות ראווה, תכנון מידוף, עמדות וחללי תצוגה, עמדות קד"מ פנימיות וחיצוניות, ליבות מכר

(Shop In Shop) – הגדלת המכירות ע"י פתיחת חנויות בתוך חנויות למותגים מובילים), מרכזי שירות עצמי, משרדים ופינות המתנה.

תכנון מערכי הפצה – מציאת המיקום האופטימאלי לסניפי הפצה. תכנון מסלולי הפצה קבועים ומשתנים למערכי Presaleניהול שרשרת

אספקה – מקבלת מכולות בנמל ועד אחסנה והפצה בתפוצה ארצית. ניהול מחסן לוגיסטי יעודי למכירה אינטרנטית – מקבלת ההזמנה

הבודדת עד למערך הפצה לבית הלקוח.

ניהול נקודות מכירת (חנות, רשת חנויות קמעונאיות)

ניהול נקודות מכירה – מיקום, מידוף, שילוט, מסחור ופרסום, מבצעים, הקמה ותפעול מועדון לקוחות, מתן דגש על מיתוג החברה.

ניהול ובנית מדדים – למוכרנים / אנשי מכירות מקצועיים ושירות עסקי, הכנת "כלי מכירה" ופרזנטציה ומתן הכשרות ייעודיות.

ניהול תקציבים – הקצעת משאבי אנוש, פתיחת חנויות חדשות ותוכנית השקעות עתידיות.

ניהול התפעול – קביעת סל המוצרים ומיקומם בחנות, ניהול רכש ומלאי, רישוי עסק, ניהול שרשרת האספקה, שירות לקוחות ומחשוב, ניהול

חנות / רשת קמעונאית. ניהול רכש – איתור ספקים, ניהול מו"מ, סגירת חוזים, בקרת יישום חוזים, ניהול הזמנות, מציאת ספקים חילופיים.

אחזקת מערך המבנים – בינוי נכסים ומחסנים, ניקיון, רכבים, סלולר, ספקים, מערכות בקרה ואנרגיה בסניפים, אחזקה שוטפת וספירות מלאי

שנתיות בסניפים. צמצום משמעותי בעלות הוצאות שוטפות.

נהלי עבודה (הכנת מודל "ספר הפעלה" לחנות בודדת ו/או רשת חנויות) – כתיבה והטמעת נהלי עבודה בכל הרובדים והנגזרות (תהליכי

ליבה), הצבת יעדים ומטרות לכלל המחלקות והדרגים.

משאבי אנוש – קביעת מצבת כ"א, גיוס עובדים מקצועיים – מנהלי סניפים, עתודה ניהולית, מוכרנים, הדרכה והכשרה מקצועית וקליטה

בארגון, הגדרת יעדים ובניית שיטות שיטת שכר ותגמול.

שיפור המכירות והשרות בחנויות קמעונאיות – העיקרון החשוב ביותר: מצוינות מושגת בשיפור מתמיד. כולנו רוצים להשתפר! כולנו יכולים

להשתפר! כולנו נשתפר! אומנות המכירה והשרות המצוין: כללים – מקצועיות, התמחות, שרות, איכות, אנושיות.

ליווי אישי עסקי לזכיינים בכניסה לזכיינות

החל מבחינת כדאיות והיתכנות עסקית ראשונית, דרך בחינת תיק זכיין ו/או תיק זכיינות, ניהול משא ומתן, הערכה עסקית מקצועית של כדאיות

העסקה ובחינה האם ההשקעה של רכישת הזיכיון (המתווספת להשקעה הדרושה להקמת העסק עצמו) והתמלוגים שמעניקת הזיכיון דורשת

משתלמת וצפויה לשאת רווח.

זכיינות פנימית – זכיין הפועל בתוך תחומי רשת קמעונאית ומפעיל מחלקה ייחודית באופן עצמאי ללא התערבות הקמעונאי.

פיתוח רשת זכיינית

אבחון המצב הקיים מבחינת דוחות כספיים ומתחרים, לצורך הכנת פרופיל עסקי ומודל לזכיינות.

הכנת תוכנית עסקית לרשת ולזכיין הבודד.

גיבוש והכנת הצעה "תיק זכיין" והצגתה לזכיינים פוטנציאליים, וליווי פעיל ומקצועי בתהליכי מיון וגיוס הזכיינים.

סיוע לרשת ולזכיין בהשגת פתרונות מימון בתנאים אטרקטיביים.

יישום והטמעת שיטת הזכיינות, כולל אפשרות לליווי בתקופת "הרצה עסקית" ראשונית משותפת.

ייעוץ וליווי ניהולי, כספי, שיווקי ותפעולי להנהלת הרשת המזכה.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ ארגוני

ייעוץ פיננסי לעסקים

ייעוץ ופיתוח עסקי

ייעוץ שיווק לעסקים

ייעוץ בהנדסת תעשייה וניהול

ייעוץ לעסקים משפחתיים

הקמת חנות – רשת חנויות קמעונאיות

תוכנת ניהול קמעונאי

שיפור המכירות והשרות בחנויות קמעונאיות

איך יוצרים חווית קניה בעולם הקמעונאי

המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית

ללא תשלום וללא התחייבות!

ייעוץ עסקי
Call Now Button