בעלי-בעלות עסקים – מצב חרום לאומי

מצב חרום לאומי – שטרן יועצי ניהול "מתגייסת" לסייע לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בכל מגזרי המשק,

בתקופה קשה זו על מנת לעבור את התקופה בשלום (התמודדות עם המשבר והאתגרים העסקיים) !

במסגרת התוכנית תקבלו ייעוץ עסקי / טלפוני, מהיר וממוקד, עד 3 שעות ובהתאם לצרכי העסק.

מטרות הסיוע לעסקים קטנים ובינוניים ב מצב חרום :

  • סיוע בפעילות העסקית בטווח הקצר
  • החזרת פעילות – תפעולית, שיווקית ופיננסית
  • ניהול מיטבי של הפעילות העסקית
  • סיוע לחזרה מהירה לפעילות לאחר תום תקופת החירום
  • סיוע בהתמודדות מנטלית של עובדי העסק

פגישת ייעוץ

  • בדיקת האסטרטגיה הארגונית (מודל SWOT – גורמים פנימיים – חוזקות, חולשות. גורמים חיצוניים – הזדמנויות ואיומים) והדרך להוציא לפועל את החזון, המטרות והיעדים של הארגון (מיפוי סביבת הפעולה הפנימית והחיצונית של הארגון וכפועל יוצא מוגדרת המדיניות העסקית-ארגונית-שיווקית-תפעולית וכד').
  • לימוד מצב הקיים – ביצוע ראיונות עם בעלי התפקידים השונים בארגון (ניהול, כספים, הבטחת איכות ובקרת איכות, שיווק ומכירות, שירות וגביה, ייבוא, קמעונאות, פיתוח עסקי, תפעול ולוגיסטיקה, מיזמים וניהול פרויקטים וכדומה).
  • ביצוע סקרים חוץ ארגוניים: סקר שביעות רצון לקוחות. סקרי חווית לקוח. סקר איכות שירות. סקרי תדמית חברה ומותג. סקרי אפקטיביות מהלכים ארגוניים. בדיקת היתכנות למוצרים-שירותים. סקר ספקים ואיכות השירות ועוד.
  • ביצוע סקרים פנים ארגוניים: סקרי מחוברות ארגונית, שביעות רצון עובדים ואקלים ארגוני, איכות שירות פנים ארגוני וסקרי ממשקים, אפקטיביות תהליכים ארגוניים, סקרי "אקלים ניהולי", סקרים משולבים עובדים-נותני שרות ולקוחות, סקרי תקשורת פנים ארגונית ועוד.
  • ביצוע תצפיות ברובד הארגוני: שיווקי-מכירות-קידום מכירות-קשרי לקוחות-שרות לקוחות, תפעולי-יצרני-לוגיסטי-שרשרת האספקה.
  • מיפוי המבנה וסביבה הפעולה הארגונית הקיימת (דמוגרפית, רגולטורית, טכנולוגית, חברתית, כלכלית, הענף, מבנה ארגוני-הגדרות תפקידים-תחומי אחריות וסמכות-ממשקי עבודה, משאבי הארגון מוחשיים ולא מוחשיים, ספקים, לקוחות, ניתוח מתחרים).
  • לימוד תהליכי העבודה והפעילויות העיקריות – הגדרת התהליכים. פרוט הפעילויות והממשקים בכל תהליך. קביעת מערך תהליכי עבודה רציפים, ברורים ואחידים בכל הרמות ההיררכיות של הארגון (מבנה ארגוני והגדרות תפקידים, תהליכי ליבה ארגוניים).
  • ניתוח נתונים כמותיים וכספיים בחתכים שונים (איסוף או אפיון דוחות, טפסים או כל חומר אחר המשמש לתיעוד תהליך/י העבודה).
  • ניתוח בקרות ניהוליות קיימות לתהליכים, נקודות בקרה, אמצעי מדידה וסדר מדידה, מולן מוקם מערך פעולות לטיפול בתקלות בזמן אמת.
  • איתור נקודות תורפה בתהליך. הצעת הצעות לחיזוק נקודות התורפה וכתיבת תוכנית פעולה לשיפור התהליך. והגדרת יעדים רצויים להשגה (התייעלות, הגדלת פריון, חיסכון ועוד..).
  • הכנת דוח מסכם, הכולל: סקירת מצב קיים. הגדרת נקודות תורפה במצב הקיים ופערים מול הדרישות האסטרטגיות. הכנת תוכנית שיפור. יישום וליווי תוכנית השיפור. מסקנות, המלצות ושינויים נדרשים לצורך השגת היעדים שהוגדרו.
  • פגישת הנהלה – הצגת הממצאים, עריכת דיון וקבלת החלטות לגבי יישום ההמלצות.

הנך מוזמן /ת ליצור עמנו קשר, אנחנו כאן בשבילכם !

טלפון: 7432386 – 09, נייד: 4710764 – 054, דוא"ל: office@shterngroup.co.il

שיהיו לנו ימים שקטים 🙏

אולי מעניין אותך גם :

פגישת ייעוץ

מהו אבחון ארגוני?

ייעוץ עסקי

ייעוץ פיננסי לעסקים

ייעוץ ארגוני

אימון מנהלים ועובדים

ייעוץ עסקי רב-תחומי

ניהול במיקור חוץ – פיתוח עסקים בינוניים