פיתוח מנהלים – האם נכון לשפר חולשות של בעלי עסקים, מנהלים ומנכ"לים?

פיתוח מנהלים

  • בעל עסק, מנהל בדרג ביניים ובכיר, מנכ"ל מתי יצא לך לחשוב על החוזקות והחולשות שלך (תכונות-יכולות-כישרונות-הצלחות – החזקות או החלשות שלך)?
  • מתי יצא לך לחשוב איך משפיעים החולשות או החוזקות שלך על התפקוד שלך כמנהל או בעלים, על קבלת החלטות, התוצאות העסקיות? האם ניתן לשפר את היכולות והתוצאות?
  • בהסתכלות על מצוינות בעולם העסקי, מה רואים? רואים חדות, התנהגות ייחודית ולפעמים גם מוזרה, העבודה נעשית בדרך שונה, הייחודית רק לאותו מנהל-עובד. מצוינות, בכל תחום סובבת סביב ייחודיות. במרבית הארגונים בעולם מנסים לשפר-לתקן את החולשות של העובד או המנהל או צוותי הניהול בזמן שהחוזקות מתקבלות כמובן מאליהן.

זיהוי כשרונות ניהוליים

פיתוח מנהלים – שטרן יועצי ניהול יכולה לסייע לך לזהות את הכישרונות, לפתח אותם לחוזקות וליהנות מהישגים משמעותיים (במקום לבזבז זמן בשיפור החולשות). שטרן יועצי ניהול, משפרת ומצמיחה את המנהלים בעלי חשיבה יצירתית וחדשנית, הגדלת פריון עבודה, תהליכי ייצור מתוחכמים, שיטות ניהול חדשניות, שיטות מנהיגות וניהול אפקטיבי וחדשני.

מחקרים הוכיחו קשר ישיר בין עובדים ומנהלים המעורבים בתהליכי שינוי והתייעלות ארגוניים המונעים על ידי החוזקות, לבין יעילות ארגונית, שביעות רצון לקוחות ורווחים.

לדוגמא: ניהול, שיווק וכוח אדם, כל אלה נסמכות על אינטואיציה, יכולת הגעה לתובנות, שיפור מצבים ויכולת לתחזק יחסים בינאישיים.

ייחודיות אנושית משפיעה לרוב על התוצאות העסקיות ולרוב המנהלים אינם מבינים שהמקור לתוצאה הינו בעבודת הצוותים במקומות העבודה. לכן ישנה חשיבות גדולה גם לאישיות של מנהלי-מנהיגי הצוותים, האישיות שלהם ואופן החשיבה השונה, מבודלת ומחוץ למסגרת התהליכית הסטנדרטית.

שטרן מציעה דרך לתעל את הפוטנציאל של המנהלים והעובדים במקומות העבודה ולא לעסוק בחולשות שלהם. אנחנו מלמדים לעסוק בעיקר בדברים שאנחנו אוהבים ולא בדברים שאנחנו שונאים לעשות.

רוב המנהלים טוענים שניהול עובדים צריך להיעשות באופן אחיד והכל היה הרבה יותר פשוט (אין מצב שכל העובדים הינם זהים ולכן זה לא נכון) ואילו תורות הניהול המודרניות ממליצות על ניהול פרטני אישי לא שבלוני היוצר רב-גוניות (מגוון אנושי לא אחיד) אנושית שתשפר תוצאות (לא שוחקים את העובדים והיצירתיות שלהם).

לסיכום

אנו מציעים להצמיח מנהלים בעלי חשיבה חדשנית המודעים לחוזקות שלהם ושל העובדים שלהם ופועלים על מנת לשפר את המיומנויות הללו לטובת הארגון ולטובתם שלהם. סדרת מפגשים אישיים של סיעור מוחות, שיתוף עובדים בניהול, סימולציות שיעסקו בפיתוח צוותי הנהלה ומנהלים (להלן חלק מהתחומים בהם עוסקים במפגשים אלה: יכולת עבודה עצמית ובצוות, שיתוף פעולה ניהולי, שיפור עבודת צוות, יצירת ממשקי עבודה ותכולתם, אופטימיזציה ושימוש במשאבים עסקיים, שיפור שיטות ותהליכי עבודה, יצירתיות, קבלת החלטות, יכולת תפקוד במצבי לחץ, משימתיות מול יצירתיות ועוד).

אולי יכול לעניין אותך גם :

אימון אישי למנהלים

אימון מנהלים

אימון עסקי

ייעוץ ארגוני

יועץ ארגוני

ייעוץ ניהול