ניהול כספים בעסקים קטנים ובינוניים

ניהול כספים בעסקים קטנים ובינוניים

ניהול כלכלי עסקים קטנים – ניהול כספים לעסקים קטנים ובינוניים: אבחון, תכנון, הכוונה ובקרה על הפעולות וההוצאות כספיות השוטפות בארגון, במטרה להנחיל עקרונות ניהוליים נכונים למשאבים הפיננסים של הארגון. ניתוחים כלכליים, הקמה והפעלה של מערכת בקרה עסקית להקניית שליטה בתוצאות העסקיות של הארגון ולאפשר תיקון חריגות, במידה וישנן.

הכנת תוכניות עסקיות ופיננסיות

הכנת תוכניות עסקיות ופיננסיות – הכנת תוכנית הבראה וסיוע לחברות בקשיים. בחינת תחומי פעילות, מוצרים ושווקים  חדשים. שיפור תזרים מזומנים וגיוסי הון ממקורות שונים (מימון). אבחון מצב העסק והמלצות לשינוי – הכנת תוכנית לשיפור רווחיות  (התייעלות – הקטנת עלויות, צמצום הוצאות והגדלת הכנסות / רווחיות / שיפור המכירות), שדרוג והבראה עסקית. הכנת תוכניות  עבודה שנתיות ורב-שנתיות (הכנת תקציב ותחזיות עסקיות, בקרה שוטפת להשוואה בין נתוני הביצוע בפועל מול התקציב ותיקון חריגות תוך עדכון התחזית השנתית המתקדמת בביצוע). בחינת אלטרנטיבות לפיתוח עסקי. בניית מודלים פיננסיים לרשת זכיינות. קביעת קריטריונים לקבלת החלטות השקעה והכנת תקציב. מעקב ספקים ולקוחות, גביה ותשלומים (בחינה וקביעה של מדיניות  אשראי וגביה). בניית פרמטרים מדידים לבחינת פעילות הארגון והתייעלותו. ניהול והכוונה לפעילות במצב אי ודאות – היערכות עסקית להאטה ומיתון. איפיון והטמעת מערכות מידע. גבייה ותשלומים. הקמת עצי מוצר ותחזוקתם, בניית מחירונים. שיפור התנהלות ויחסים עם הבנק /ים.

ניהול מלאי אופטימאלי

ניהול מלאי – הנו מרכיב חשוב ובעל השפעה חזקה על רווחיות העסק ותזרים המזומנים שלו. אנו בודקים את ניהולו והשפעתו, כולל שיפור תהליך העבודה והבקרה וכל זאת על מנת ליצור מצב של – ניהול ממוחשב מפוקח אופטימאלי, הקטנת עלותו והשפעת  הסיכונים הקיימים מחוסר ניהולו התקין. המטרה להגיע למערכת ניהול מלאי בעלת חסמים והתראות התואמים את הנדרש בעסק.

תכנון בנייה וניהול תזרים מזומנים

ניהול כלכלי עסקים קטנים – תכנון בנייה וניהול תזרים מזומנים: בדיקה, תכנון וניהול תזרים מזומנים לעסק בהתאמה לפעילות השוטפת והצפויה (תכנון  ובקרה או תכנון ובקרת תקציב). סיוע בניהול ובקרה על תקבולים ותשלומים של כספים, הנובעים מפעילותו הכוללת של העסק. ניהול  התזרים מסתמך על יתרות בבנקים, תקבולים מלקוחות, תשלומים לספקים, צ'קים דחויים, החזרי הלוואות, התחייבויות, הוראות  קבע לספקים, צפי של הכנסות והוצאות, תשלומים לרשויות ותשלומים עבור השקעות צפויות. החלטות כספיות רבות מתקבלות על  סמך תזרים מזומנים עתידי: מועדי פירעון צ'קים לספקים, בקשת הלוואה מהבנק ומועדי החזר, החלטה להפקיד כסף לפיקדון או  לקרן ושחרורו לעו"ש, מועד ותנאי תשלום של ההשקעות בעסק ועוד. עבודה עם מספר בנקים – דו"ח תזרים מזומנים חיוני ויעיל אף יותר לעסקים בעלי חשבונות במספר בנקים. הוא מאפשר להעביר סכומים מחשבון אחד לאחר לפי הצורך ומראש!

אולי מעניין אותך גם :

ניהול כספים

ייעוץ פיננסי לעסקים

ייעוץ עסקי

ייעוץ כלכלי לעסקים קטנים ובינוניים

מה יכול ניהול כספים במיקור חוץ – לעשות עבור החברה שלכם?

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.