מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM

CRM – מערך מבוסס על הגישה המציבה את הלקוח או ההתייחסות אליו במרכז הפעילות העסקית של הארגון. תפקידו לנהל את המידע על הלקוחות אשר נאסף מכל המגעים עם הלקוח.

ניתוח המידע הנאסף מאפשר לבנות פרופיל לקוח המאפשר טיפול אישי ופרטני על בסיס היסטוריית הפעילות עם הלקוח. המערך הינו כלי אשר מאפשר להפיק יתרון תחרותי לארגון: למכור יותר, לשמור יותר, להתמקד בלקוחות הנכונים.

אחד האתגרים הגדולים הניצבים בפני חברה קטנה כגדולה בתקופות של משבר כלכלי וירידה בהכנסות הוא שימור לקוחות וחיזוק הקשר זו תפיסה ארגונית, עסקית, שיווקית ותפעולית CRM איתם. בארגונים רבים עוסקים היום בשינוי המיקוד העסקי בארגון מוטה מוצר המנחה את הארגון  וכל חלקיו באופן מונחה לקוח. המערכת תומכת בכל ארגון ביעדיו העיקריים בשלושה תחומים מרכזיים:

גיוס לקוחות, קידום לקוחות, מקסום הרווחיות מהם ושימור לקוחות.

גידול בהכנסות וצמיחה שנתית הם יעדי חברה. לשם כך אל הארגון להכיר את לקוחותיו, לדעת לחזות את דרישותיהם, בזמן ולדעת להפיק.
היתרונות ומאפייני המערכת העיקריים הם:   

  • ניהול גביה משוכלל הכולל מנגנון "נודניק" למעקב פתרון לניהול השיווק / טלמרקטינג (מכירה טלפונית) / טלמיטינג (תאום פגישות) / טלקולקטינג (גביה טלפונית) הכולל מעקב לקוחות ותיקים ופוטנציאליים.
  • ניהול המכירות, הזדמנויות מכירה, תהליכים-משימות-סטטוסים-מעקבים-תיעוד שיחות, ניהול הזמנות.
  • ניהול השיווק, קמפינים שיווקים, מידע על מתחרים וטלמרקטינג.
  • אפשרות לטיפול בלקוחות עפ"י הערכת "ערך הלקוח" תיעוד פעילויות המתבצעות בתוך הארגון ושמירת מאגר מידע כלל ארגוני.
  • הגדרת מטלות עתידיות – מעקב הצעות מחיר, הזמנות ,פגישות, מנגנון המקנה יכולת להגדרה עצמית של פעילויות בארגון.
  • מנגנון תזכורות ומשימות לביצוע אוטומטי המתפרץ בעת הפעלת המערכת.
  • SMS והודעות OUTLOOK ו OFFICE קישוריות אוטומטית  לסביבת ה- ISO : 9001 מעקב אחר תלונות לקוח כנדרש בתקן.
  • תיעוד וניתוב שיחות טלפוניות הנכנסות לארגון.
  • שרשור / שכפול פעילות לגורמים שונים בארגון ובדיקת מעקב וביצוע.
  • ניהול השירות, חוזי שירות, ניהול תקלות ויומן טכנאים.
  • CALL CENTER ניהול מרכז שירות.
  • מחולל דוחות ייעודי המאפשר כריית מידע והפיכתו לידע עסקי.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.