שרותי ניהול במיקור חוץ – הבטחת איכות, בקרת איכות ומצויינות עסקית
ניהול הבטחת איכות – האם יש בעסק שלך מנגנונים קבועים לבדיקת איכות המוצר או השרות לאורך זמן? ניהול אבטחת איכות במיקור חוץ
הוא הדרך הטובה להבטיח שהעסק יעמוד באיכות הנדרשת, בלי הנחות ובלי לעגל פינות.
מנהל אבטחת איכות מטעם שטרן יועצי ניהול מהווה גורם מקצועי הבקיא בכל תהליכי האיכות והמצוינות העסקית, כולל בקרת איכות,
אבטחת איכות, הטמעת הישגיות ובקרת תהליכים, מערכות מידע, תהליכי הסמכה לתקנים ישראליים ובינלאומיים ותפעול ותחזוקה שוטפת
של מערך אבטחת איכות.
שרותי הניהול במיקור חוץ שלנו בתחום אבטחת איכות כוללים:
בקרת איכות ואבטחת איכות
מערכת פעולות מתוכננת ושיטתית שתבטיח כי המוצר או השירות עומדים בדרישות האיכות שהוצבו ועונים במלואם על דרישות הלקוחות,
ביצוע ביקורות במטרה לשפר את ביצועי התהליך ולהפחית פגמים, כולל ניתוח התקלות, ניתוח נתוני איכות וביצוע פעולות לתיקון הנדרש.
ליווי לקבלת הסמכה לתקנים
אנו מלווים עסקים בכל הליכי ההכנה וההקמה לקבלת הסמכה לתקני ה- I.S.O, החל משלב הרישום אצל מכון הסמכה ועד ההסמכה בפועל.
הפעילות כוללת רישום אצל הגורם הרלוונטי, כתיבת נהלים ומדריך איכות – פתיחת תיק יישום I.S.O ויישום כל הפרקים הרלוונטים לארגון,
מעקב אחר תהליך הביצוע וליווי בתהליך הבדיקה וההסמכה של הארגון מול הגורם המסמיך לתקן.
תחזוקה שוטפת של מערך אבטחת איכות
מעבר להסמכה עצמה, אנו מבצעים תחזוקה שוטפת ושמירה על מערכת האיכות וקיום הנהלים, באופן שישמור על אישור ההסמכה.
פעולות התחזוקה כוללות ליווי שוטף של היישומים הנדרשים מתוך ספר הנהלים ומדריך האיכות ותחזוקת תיק I.S.O, הוספה / שינוי / כתיבה
של נוהלי עבודה פנים ארגוניים כהשלמה או כתוספת לספר נהלי איזו קיים, ביצוע מבדקים פנימיים וסקרי הנהלה תקופתיים כולל מעקב אחר
הביצוע, כהכנה למבדקים התקופתיים של הגורם המסמיך.
ארגון וקביעת נהלים
ארגון שבו כל נהלי אבטחת האיכות כתובים ומוטמעים, מצמצם למינימום את מרווח הטעויות. כחלק משרותי אבטחת איכות במיקור חוץ, אנו
נדאג להגדרת מבנה ארגוני ותפקידים – כולל תחומי אחריות וסמכות, שיפור תהליכים, ארגון שיטות עבודה ובקרה מדידה, כתיבה והטמעה
של נוהלי עבודה פנים-ארגוניים, הפעלה ובטיחות.
טיפוח אחריות ארגונית
השאיפה למצוינות והאכפתיות לאיכות המוצר או השירות צריכה לחלחל עד אחרון העובדים. לצורך כך אנו משלבים בפעילותינו גישות לניהול
משאבי אנוש שיגבירו את מעורבות העובדים בשיפור התהליכים, המוצרים והשירותים ובשביעות הרצון של הלקוחות. זאת באמצעות הדרכת
עובדים, מנגנוני תגמול על שיפור שרות וביצועים, תקשורת פנים-ארגונית בין מנהלים ועובדים ובין צוותים, טיפוח "גאוות יחידה" וניהול "חוגי
איכות" – קבוצות עבודה הנפגשת בצורה קבועה לצורך זיהוי בעיות, ניתוחן ופתרונן.
אולי יעניין אותך גם :
TQM עקרונות בקרת איכות כוללנית
מבדק פנימי (פנים ארגוני) בארגונים, חברות ומפעלים לפי תקני איזו – מהו