הידעתם כי מדיה חברתית – הינה ערוץ שיווק עוקף גוגל בכמות הגולשים

מדיה חברתית מתאפיינות בצמיחה ואימוץ המדיות החברתיות כערוץ שיווקי העוקף את גוגל בכמות הגולשים / מבקרים השבועית לאתרים אלה (טוויטר, פייס בוק, לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב, מקושרים ודומיהם). שיעור המשתמשים בטלפון הסלולרי לצורך הגישה מזנק במאות אחוזים כל שנה. חנויות שהוקמו לחברים בלבד המאפשרות לקנות מבלי לצאת מהרשת החברתית. "חנות בפייס בוק יכולה להפוך למשכורת העיקרית בבית".

המדיות החברתיות, הזמינות לכל מספקות גישה ישירה ואישית לקהל הצרכני. הקהל הרחב מחפש את המידע דרך תכנים שהוא מחפש / צורך או מענה על צורך, דרך חברים ובאמצעות עדכונים מהרשתות החברתיות אליהן הוא משתייך. אם אתה לא שם – יהיה קשה לאנשים למצוא אותך, לשמוע עליך, להכיר אותך. כהיום כל אחד יכול לכתוב בלוג, לתפעל עמוד פייסבוק, לצייץ בטוויטר ולפרסם סרטון ביוטיוב. הכל זמין, פשוט יחסית לתפעול וזול. לכאורה כל אחד יכול לבנות נוכחות ברשת.

אז איך זה שהרבה עסקים / אנשים עדין לא שם? הסיבה לכך די ברורה – קיום נוכחות אפקטיבית ורציפה ברשת דורש הכרות מעמיקה עם הפלטפורמות השונות, אסטרטגיה שמשלבת את הרשתות החברתיות השונות וכמובן זמן.

זמן ליצור את התוכן וזמן לקדם אותו. ולרוב העסקים / אנשים אין להם זמן. בנוסף, דווקא בשל העובדה שהכל זמין וזול וכולם שם, קשה לבלוט. התחרות היא על תשומת הלב של כולם ועם כולם. בשביל לקבל תשומת לב חייבים לספר סיפור ייחודי ולתת הצצה אמיתית אל העסק / האיש/ה שמאחורי הסיפור. הדרך היחידה להצליח ברשתות החברתיות היא לזהות את אותו סיפור מיוחד, ליצור ממנו תוכן מקורי ומעניין, ולהשתמש בכלים החברתיים על מנת לקדם ולהפיץ את התוכן. הדרך האחרת היא לשפוך כמויות אדירות של כסף על פרסום = לבלוט ברשת.

אז מה אתכם? האם מעוניינים בייעוץ וליווי מקצועי להקמה או שדרוג של אתר החברה / אפשרות לשילוב מסחר מקוון במסגרת האתר / ייעוץ בהקמה ותפעול שוטף של דף פייסבוק או לינקדאין עסקי, ככלי ליצירת מגע בלתי-אמצעי עם הלקוחת הפוטנציאליים.