ניהול פרסום ויחסי ציבור
תכנית עסקית – בניית הבסיס התכנוני לכל פעילות השיווק, התדמית והמכירות של החברה, כולל: קביעת מטרות שיווקיות ותקצובן, הכנת תכנית שיווקית לטווחי זמן שונים, התווית אסטרטגיה שיווקית
שתאפיין את קהלי היעד וכיצד להגיע אליהם, גיבוש קונספט למיתוג העסק וליצירת זהות עסקית, ותכנון פעולות יצירתיות לחשיפה ובידול מול המתחרים.
פרסום ויחסי ציבור – תכנון וביצוע של מסרים שיווקיים בכל ערוצי התקשורת המודפסת והאלקטרונית: מודעות בעיתונות ובאתרי אינטרנט, הפקות דפוס, דיוור ישיר, הודעות וכתבות לעיתונות, חשיפה בתכניות
טלוויזיה ורדיו, הפקת אירועי קידום מכירות, הקמת אתר אינטרנט ופעילות שיווקית באינטרנט וברשתות חברתיות.
השתתפות בתערוכות – תכנון וליווי של בתערוכות בארץ ובחו"ל, כולל: ניתוח מקדים ובחירת קונספט, בהתאם למטרות שהוגדרו, בניית תקציב, עיצוב הביתן באופן שיגביר את תנועת המבקרים, איוש הביתן
וקיום אירועים נלווים.