בלוג - מאמרים, חדשות ועדכונים

הנך כאן:

פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום הזמן עכשיו!

תן לעסק שלך את הדחיפה שהוא זקוק לה. היועצים שלנו יגיעו אליך לפגישת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. לאחר הפגישה נבנה עבורך תוכנית עבודה מעשית לקידום העסק, כולל הצעת מחיר ולוח זמנים לביצוע.

לתאום פגישה :

המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית

ללא תשלום וללא התחייבות!

שימור לקוחות – לקוחות למה אנחנו מאבדים אותם?

שימור לקוחות – אסטרטגיית חווית לקוח

שימור לקוחות – לפניכם 6 סיבות עיקריות בגללן מפנים לנו לקוחות עורף :

1% נפטרים – ונגד זה אין עדיין מה לעשות.

3% עוברים מקום מגורים חדש – ואם אין לכם רשת סניפים או אינכם פועלים במקום המגורים החדש, הסיכוי לשמר אותם כלקוחות הוא קלוש.

5% עוזבים על בסיס הכרות אישית – הם מכירים או הכירו מישהו בעסק מתחרה (כך קורה למשך בעסקי הביטוח, כשחבר, גיס, או מכר לשעבר מהצבא

פותחים סוכנות ביטוח חדשה, מי אם לא אנחנו עושים להם את הספתח..?).

9% עוזבים לעסק אחר בעקבות התחרות בשוק – עסק אחר הציע להם דיל טוב יותר (ריבית נמוכה יותר בבנק, מבצע נקודות עשיר יותר בכרטיס

אשראי, 2 מתנות במקום אחת, על כל חבילת חטיפים).

14% מאוכזבים – המוצר או השירות שנתתם להם לא "סיפק את הסחורה". הבטחתם הר ונתתם עכבר.

68% הרגישו שהם פשוט אינם חשובים מספיק – הם הרגישו חוסר אכפתיות וחוסר תשומת לב לצורכיהם.

68% הם 68 לקוחות מתוך 100, הם 680 מתוך 1,000, הם 6,800 מתוך 10,000, … שימור לקוחות – הרבה מדי מכדי שנוכל לוותר עליהם.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווק לעסקים

ייעוץ שיווקי, מכירות וקשרי לקוחות

מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM

רוצים לדעת איך חוק פארטו – משפיע על העסק שלכם?

עקרונות לטיפול בהתנגדויות – שיפור שירות לקוחות והפיכתו לאיכותי יותר

למה צריך אמנת שירות?

שתפו את הפוסט

Call Now Button