שימור לקוחות – אסטרטגיית חווית לקוח
שימור לקוחות – לפניכם 6 סיבות עיקריות בגללן מפנים לנו לקוחות עורף :
1% נפטרים – ונגד זה אין עדיין מה לעשות.
3% עוברים מקום מגורים חדש – ואם אין לכם רשת סניפים או אינכם פועלים במקום המגורים החדש, הסיכוי לשמר אותם כלקוחות הוא קלוש.
5% עוזבים על בסיס הכרות אישית – הם מכירים או הכירו מישהו בעסק מתחרה (כך קורה למשך בעסקי הביטוח, כשחבר, גיס, או מכר לשעבר מהצבא
פותחים סוכנות ביטוח חדשה, מי אם לא אנחנו עושים להם את הספתח..?).
9% עוזבים לעסק אחר בעקבות התחרות בשוק – עסק אחר הציע להם דיל טוב יותר (ריבית נמוכה יותר בבנק, מבצע נקודות עשיר יותר בכרטיס
אשראי, 2 מתנות במקום אחת, על כל חבילת חטיפים).
14% מאוכזבים – המוצר או השירות שנתתם להם לא "סיפק את הסחורה". הבטחתם הר ונתתם עכבר.
68% הרגישו שהם פשוט אינם חשובים מספיק – הם הרגישו חוסר אכפתיות וחוסר תשומת לב לצורכיהם.
68% הם 68 לקוחות מתוך 100, הם 680 מתוך 1,000, הם 6,800 מתוך 10,000, … שימור לקוחות – הרבה מדי מכדי שנוכל לוותר עליהם.
אולי יעניין אותך גם :
ייעוץ שיווקי, מכירות וקשרי לקוחות
רוצים לדעת איך חוק פארטו – משפיע על העסק שלכם?
עקרונות לטיפול בהתנגדויות – שיפור שירות לקוחות והפיכתו לאיכותי יותר