סקרים ארגוניים

פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום הזמן עכשיו!

תן לעסק שלך את הדחיפה שהוא זקוק לה. היועצים שלנו יגיעו אליך לפגישת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. לאחר הפגישה נבנה עבורך תוכנית עבודה מעשית לקידום העסק, כולל הצעת מחיר ולוח זמנים לביצוע.

לתאום פגישה :

סקרים ארגוניים – סקר ארגוני

סקרים משמשים להשגת מידע מהימן ורלוונטי והצגתו באופן ברור, כך שתוכלו לקבל את החלטות מושכלות וטובות יותר.

סקרים ארגוניים

סקרים חוץ ארגוניים

סקר שביעות רצון לקוחות. סקרי חווית לקוח. סקר איכות שירות. סקרי תדמית חברה ומותג. סקרי אפקטיביות מהלכים ארגוניים. בדיקת היתכנות

למוצרים-שירותים. אפקטיביות לימודים-סדנאות-הדרכות פנים וחוץ ארגוניות ועוד …

סקרים פנים ארגוניים

סקרי מחוברות ארגונית, שביעות רצון עובדים ואקלים ארגוני, איכות שירות פנים ארגוני וסקרי ממשקים, אפקטיביות תהליכים ארגוניים, סקרי

"אקלים ניהולי", סקרים משולבים עובדים-נותני שרות ולקוחות, סקרי תקשורת פנים ארגונית ועוד…

הסקרים הארגוניים עונים על ארבע מטרות עיקריות :

מאפשרים לארגון לזהות את נקודות החוזק והתורפה בקשר עם העובדים ובין הממשקים השונים בארגון. מספקים להנהלת הארגון משוב של

עובדים ביחס למצב הרוח בארגון. מהווים בסיס ליישום והערכת יעילותם של התהליכים הארגוניים, תוכניות עבודה ומדיניות. התמודדות יעילה

בשוק תחרותי ע"י זיהוי נכון של צורכי הלקוחות ומענה מתאים לצרכים אלה במוצרים ושירותים, הגדלת שביעות רצון ונאמנות לקוחות והגדלת

הרווחיות בעסק.

שיטה להשגת המטרות – תהליך העבודה

ביצוע ראיונות עבודה ראשוניים עם בעלי התפקידים השונים בארגון.

ביצוע פגישה עם מנהלי מחלקות-תחומים ומיפוי ראשוני של תהליכי העבודה והשרות הקיימים-אפיון הצרכים-נושאי או תחומי הבדיקה

הנדרשים. מיפוי המבנה והסביבה הארגונית הקיימת. לימוד תהליכי העבודה והפעילויות העיקריות. מיפוי תהליכים קיימים-מיפוי צרכים (פנים

ארגוני ו/או חוץ ארגוני ו/או ממשקי עבודה ותכולתם בין המחלקות או התחומים השונים בהם מדובר).

גיבוש נושאי הבדיקה והגדרת משתני הבדיקה. ניסוח שאלון / שאלונים בהתאמה לצורכי הארגון-המחלקה בארגון.

חלוקת השאלונים והסבר איך למלא אותם (קביעת שיטה – דרך לאיסוף השאלונים).

בניית מתווה מחקרי-משתני המחקר ואיסוף הנתונים (תכנון מערך/י דגימה).

בניית מסד/י – קובץ/י נתונים.

ניתוח סטטיסטי של נתוני הסקר/ים. סיכום הממצאים בדוח מסודר של הצגת ממצאים מצב קיים והגדרת מצב רצוי לשיפור או התייעלות

(מסקנות והמלצות).

בנית דוח מסכם – הכנת מצגת בדיקה מסכמת להנהלה והצגת עיקרי הממצאים למנהלים בארגון.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ ארגוני – יועץ אסטרטגי – יועץ ארגוני

יועץ ארגוני

יועץ ניהול

מהו אבחון ארגוני?

ייעוץ שיווקי לעסקים

שירות לקוחות אשראי לקוחות וגביה

איכות השירות – האם השירות שלכם שירות איכותי או נופל על הפנים?

המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית

ללא תשלום וללא התחייבות!

ייעוץ עסקי
Call Now Button