מערכי מכירות – הקמה ושדרוג מערכי מכירות

פיתוח מנהלים

מערכי מכירות – פיתוח מנהלים – הכנת תוכנית עבור מנהל מערך השיווק והמכירות הנותנת פתרון לסוגיות ניהול עימם מתמודד המנהל בניהול המכירות. התוכנית משלבת תיאוריות ניהוליות עם כלי ניהול ועבודה מעשית ביום יום.

מערכי מכירות

הקמה ושדרוג מערכי מכירות – אנו מסייעים בהקמה ושיפור מערכי מכירות תוך ליווי והתמקדות במכירות שטח או מכירה פרונטלית בחנויות, בתצוגות ויועצי מכירה (מכירה מדלת לדלת D.T.D, מכירה אקטיבית, מכירה דפנסיבית, מוכנות / מוכרנים בחנויות וברשתות שיווק).

ליווי פעיל של מערכי המכירות – הפעילות כוללת :

הפעילות כוללת: הכנת תוכנית עבודה אישית וצוותית, הטמעת טכניקות מכירה פיתוח מיומנות המכירה של אנשי המכירות והשירות (משלב הכנת הפגישה ועד לביצוע סגירה בפועל. מינוף התנגדות לקוח להזדמנות עבור הארגון), הכנת כלי עבודה ופרזנטציה תדמיתיים לצורך ביצוע העבודה. קביעת יעדים, תכנון מערכות תגמול והנעה או שיטות שונות לתגמול והנעה עפ"י הצורך לעמידה ביעדים, שיפור קשרי לקוחות ושירות שוטף, סקרי שביעות רצון ומשוב, הקמת מערך ניהול קשרי לקוחות ( C.R.M ).

ניתן בנוסף לשלב בין טלמרקטינג או טלמיטינג או ייעוץ ותמיכה טכנית או שרות לקוחות טרום מכירה ( presales ) לבין מערך המכירות ( sales ) למערך השירות כשירות ו/או כשירות לאחר המכירה ( aftersale ). השילוב הנו בתהליך העבודה לאורך כל הדרך מול הלקוח ו/או כמחלקות או תחומים המתפקדים כיחידות רווח והפסד בפני עצמן.

שיטות תגמול והנעה

שיטות לתגמול והנעה – גיבוש ועיצוב שיטת התגמול והנעה בהתאמה לקביעת היעדים השיווקיים של שיטת התגמול. קביעת התפקידים של איש/ת המכירות וכן מדדים להערכת הביצוע. הגדרתה של רמת ההכנסה הסבירה לאנשי המכירה. קביעתה המפורטת של שיטת הפיצוי. להלן מספר דוגמאות לשיטות תגמול שונות :  שכר מלא וקבוע, בסיס + אחוזים מהגבייה, שכר בסיס + אחוזים על המכירה (אחוז קבוע או משתנה מהגביה), שכר בסיס + תמריץ, שכר בסיס + בונוס כספי (חד או רב פעמי), בונוס צוותי, אחוזים בלבד, ארוחות סופי שבוע, טיולים למצטיינים ועוד… תגמול לא חומרי : שיחת הערכה, מכתב הערכה, תגמול חד פעמי למצטיינים ועוד…

הדרכה ואימון אנשי מכירות ושרות לקוחות

הדרכות ואימון אנשי מכירות ושרות לקוחות – טיפוסי לקוחות בעולם המכירה, תועלת אפקטיבית מתמשכת וזיהוי צורכי לקוח, מצגת מכירה אפקטיבית, טיפים לניהול וקידום תהליך מכירה, התנגדות אמיתית / מדומה, אינטלגנציה ריגשית ושפת גוף בלתי מילולית כתומכי מכירה, שיחת מכירה טלפונית, טקטיקות לסגירת תהליך המכירה.

מכירות וואן סייל (Van Sale)

מכירת "וואן סייל" ( VAN SALE ) – תכנון, הקמה, הרצה ותפעול של מערכי מכירה והפצה קמעונאית (מיועד למוצרי צריכה השוטפת), הכולל בקרה תכנונית ומעקב על הביצוע היומי של מערכי "וואן סייל". בשיטה זו מתבצע תהליך מלא של שרשרת ההפצה – הזמנה, אספקה, הנפקת חשבונית וגביית כספים. יתרונות השיטה – ביצוע מכירה על בסיס המלאי הקיים פיסית ברכבי החברה ברגע הביקור. בשיטה זו קיים יתרון בתגובה מהירה לדרישות השוק ברמה היומית, קיצור זמן תגובה, דהיינו תגובה לביקוש שלא ניתן לחיזוי מראש וכיסוי גאוגרפי מלא. לקוחות החברה אינם מזרימים הזמנות מראש (בשיטת ה- "פרי סייל", ההזמנות מגיעות על בסיס יומי ומסופקות ללקוחות החברה אחרי 24 שעות), הלקוחות צורכים בפועל מהסחורה שברכב המוכרן.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

ניהול שיווק ומכירות

הקמה ושיפור מערכי מכירה

מערכים טלפונים למכירה ושירות

מצוינות בשירות

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.