חוויה – איך יוצרים "חווית קניה" בעולם הקמעונאי?

חוויה – בעולם הקמעונאי של היום מושם דגש רב על "חווית הלקוח". עסקים וחברות רבים שמים דגש על המרכיבים השונים של חוויה זו, הבאה לידי ביטוי במגוון של מפגשים בין החברה או המותג לבין הלקוח. בעולם של ריבוי

ערוצי הפצה, בו לצרכנים ישנה אפשרות לפגוש את המותג ולחוות אותו במגוון של סיטואציות, עולה השאלה מה מקומה של נקודת המכירה באספקט הכולל של חווית הקנייה. החנות עדיין מעניקה לנו עוצמת חוויה וסיפוק מידי,

שקשה לדמיין צרכנים שיוותרו עליהן. רוצים לדעת יותר? מוזמנים להתקשר ולתאם פגישת ייעוץ לסידור ועיצוב החנות.

מטרת הפגישה – שדרוג נראות החנות והעצמת חווית הקניה בה. חשיפה טובה ונכונה של המוצרים. הכנת החנות למכירה בתקופת החגים.

אולי יעניין אותך גם :

שיפור המכירות והשרות בחנויות קמעונאיות

ייעוץ שיווקי לעסקים

ייעוץ לחנויות קמעונאיות וזכיינות

הקמת חנות – רשת חנויות קמעונאיות

תוכנת ניהול קמעונאי – קופה רושמת חכמה לחנות מהי?

מכירה בשיטת "שלם וקח" – מהי השיטה ומהם יתרונותיה?

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.