פרסום קולי – צליל המתנה עסקי

פרסום קולי

פרסום קולי – ניצול זמן ההמתנה של הלקוח על הקו בצורה חכמה מביא לצמצום מספר הניתוקים, לשיפור מערכת היחסים עם הלקוחות, ובסופו של דבר – למכירות גבוהות יותר…

את המשפט כל "העמדות תפוסות, אנא המתן ותיענה לפי התור" כבר נדיר כיום לשמוע כשמתקשרים לבית עסק. ולא בכדי : הישראלי הטיפוסי מתקשה לשאת את המחשבה שיש מישהו לפניו ושהוא לא הלקוח המועדף.

לא פלא אם כן, שיותר ויותר בתי עסק משתמשים כיום במענים קוליים, המשלבים מוסיקה עם מסרים שהעסק מעוניין להעביר. חלקם מספקים ללקוח חלק מהשירות כבר בזמן ההמתנה: מידע בסיסי ותשובות על שאלות נפוצות, ברכות וכדומה.

מענה קולי מתקדם

לדברי מנהל הפיתוח העסקי בחברת ג'ינגל פון, המתמחה במדיה הטלפונית, המענה הקולי בזמן ההמתנה על הקו ו "הכרטיס הביקור" וה "לובי" של העסק, והוא הקובע במידה רבה אם הלקוח ימשיך בתהליך הקנייה או ינטוש באמצע.

שילוב נכון של מסרים ומוסיקה במענה הקולי מחדד את ההקשבה, ונותן ללקוח תחושה של זמן המתנה קצר מזמן ההמתנה בפועל. "ניצול זמן ההמתנה בצורה חכמה מביא לצמצום הניתוקים, לשיפור מערכת היחסים עם הלקוחות, ובסופו של דבר -למכירות רבות יותר".

יחד עם זאת חשבו לזכור, כי על הפרסום בטלפון להיות אינטימי, ואפילו מוצנע. פרסום תוקפני יוצר דחייה ועצבנות אצל הלקוח הממתין. חשוב שהמסרים יהיו מעודנים ושפוטים, כדי שהלקוח יבין ויפנים אותם כבר משמיעה ראשונה.

מחקרים מוכיחים, כי רמת המתח של הלקוח עולה כשהוא מקשיב למענה קולי הנותן לו הוראות, כיוון שהוא חש כי הוא נתון לחסדיה של  מכונה. עם זאת , מענה קולי ידידותי, מקצועי ורגיש הופך להזדמנות פז לקידום המכירות וחיזוק הקשר עם הלקוח.

אולי יעניין אותך גם :

השבחת מערכי שיווק ומכירות גבוהות במיוחד – כך עושים זאת נכון

ייעוץ שיווקי לעסקים

טלמרקטינג, טלמיטיטינג, טלקולקטינג

שרות לקוחות אשראי לקוחות וגביה

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.