השבחת מערכי שיווק – שיווק הוא התחום המשפיע להגעה להיקפי מכירות מבוקשים ואף מעבר לכך. למרות זאת, לעסקים רבים, ובפרט לאלה הקטנים והבינוניים, אין את היכולות והידע שעליהם ניתן לבסס שיווק אפקטיבי. כדי להתגבר על המכשול הנ"ל תוכלו להיעזר באנשי המקצוע של שטרן יועצי ניהול. השירות מוצע במספר דרכים (פירוט בהמשך) – ובכל מקרה התוצאה היא תוכנית שיווקית אופטימלית ומכירות במגוון רחב יותר של מוצרים – שירותים – פעילויות וע"י כך מיקסום המכירות מצד אחד בשווקים הקיימים ומצד שני פתיחת שווקים חדשים וע"י כך הגדלת כמות הלקוחות והיקף הפעילות מול כל לקוח ולקוח.

מה חשוב לבצע כדי שהשיווק יהיה אפקטיבי?

בין אם אתם מוכרים מוצרים, שירותים או פעילויות, הבסיס לשיווק אפקטיבי הוא גיבוש אסטרטגיה מתאימה, בהתאם לתחום שבו אתם פועלים, לDNA העסקי, לקהל היעד שלכם ולפרמטרים רבים נוספים. בפרט חשוב להקדיש תשומת לב לנושאים הבאים:

אוקיינוס כחול / אוקיינוס אדום

נהוג להמשיל עסקים לדגים באוקיינוס. אם ישנו מספר גדול של דגים בשטח קטן, אין להם ברירה אלא לאכול אלה את אלה ובאופן דומה עסקים שפועלים בשוק רווי עלולים לדמם עקב התחרות העזה. הפתרון הוא מציאת אוקיינוס כחול – מקום שיש בו מרווח פעולה אמיתי ואפשרות ליהנות ממכירות מרובות. בין השאר נשען חיפוש האוקיינוס הכחול על ניתוחים דוגמת SWOT ועל פילוחי שוק עדכניים (קיימים וחדשים נוספים).

השבחת מערכי שיווק ומכירות

בידול ומיתוג

התחרות העזה בכל תחום פעילות כמעט מחייבת את העסקים, ובפרט אלה הקטנים, לבדל ולמתג את עצמם. לשם כך נדרשים ידע וניסיון הן לגבי בניית מותגים והן לגבי ניהול מותגים, במגוון רחב של דרכים ובהן עיצוב מוצר, רשתות חברתיות, דיוור אלקטרוני מפולח, כתבות ממומנות בעיתונות המודפסת, מוצרי קידום מכירות, אירועי קידום מכירות, השתתפות בכנסים מקצועיים ובתערוכות, ג'ינגל פון ועוד.

בידול ומיתוג עסקי

תוכנית שיווקית פרקטית בהתאם למסגרת התקציב

מימוש הרעיונות והרצונות מחייב "תוכנית עבודה מעשית" במסגרת תקציב נתונה. שטרן יועצי ניהול מתמחים בגיבוש תוכניות שיווקיות ללקוחות שהתקציב שלהם מוגבל ואפילו אם אין לכם תקציב של ממש לטובת השיווק נוכל לספק לכם פתרונות יצירתיים לביצוע מידי ללא כל השקעה כספית!

הקמת מערך שיווק ומכירות

גיבוש מבנה ארגוני מיטבי (כולל הכפפת מערך האספקה למחלקת השיווק במידת הצורך), הגדרה מדויקת של התפקידים השונים, גיוס והכשרת אנשי שיווק ומכירות, יצירת כלי עבודה לאנשי המקצוע הנ"ל, הקמת מערך טלמקרטינג לטובת הרחבת מאגר הלקוחות, שימור לקוחות קיימים והבטחת נאמנות מרבית מצידם (באמצעות מועדוני לקוחות, מבצעים ייעודיים, ניהול קשרי לקוחות בתוכנת CRM ועוד), גיבוש מדיניות תגמול והנעה לכל מי שהוא חלק ממערך המכירות.

כמו כן בחירה והטמעה של שיטות המכירה היעילות ביותר (פרונטלית, מדלת לדלת, מכירה דפנסיבית, מכירות אקטיביות, Van Sale) ומדידת הביצועים בכל דרך.

מערך שיווק ומכירה מנצח

נושאים נוספים

עבודה מול מאגרי מידע ומכרזים כדי לאתר הזדמנויות עסקיות, שימוש בכלי הנטוורקינג כדי ליצור שיתופי פעולה מנצחים, בדיקת היתכנות למכירת זיכיונות, סקרי לקוחות סמויים (פיזי או טלפוני) ועוד.

כל הדרכים לשפר את השיווק ולהגדיל את המכירות

את השירות של שטרן יועצי ניהול בתחום של שיווק ומכירות תוכלו לקבל כאמור ב-3 דרכים:

ייעוץ

כחלק מייעוץ עסקי כללי או כשירות שמתמקד בתחום רחב היריעה של השבחת מערכי שיווק ומכירות.

אימון

אימון מנהלים ו/או עובדים במטרה לשפר את יכולות השיווק והמכירה שלהם (כולל ליווי פעיל במשרד ובשטח).

מיקור חוץ

בעסקים קטנים רבים, ואפילו בעסקים בינוניים, אין אפשרות להעסיק אנשי שיווק ומכירות במשרה מלאה. במצב שכזה תוכלו להפקיד את המלאכה רבת התועלת בידיים המנוסות והמיומנות של אנשי המקצוע בשטרן יועצי ניהול, במתכונת המשתלמת של מיקור חוץ.

מדוע כדאי גם לכם להיעזר בשטרן יועצי ניהול?

הערך המוסף של שטרן יועצי ניהול נשען על המרכיבים הבאים:

* התאמה מדויקת של השיווק לאופי העסק שלכם ולמאפייני קהל היעד שאליו אתם מכוונים, כולל במקרים של עסקי נישה ייחודיים.

* מגוון טכניקות שיווק ושיטות עבודה חדשניות.

* ניסיון עשיר הן בייעוץ, הן באימון והן במתן שירותים שונים במיקור חוץ.

* התמחות בהשמה של אנשי מכירות והכשרתם כולל ליווי פעיל בשטח.

* יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה – לוחמת גרילה אפקטיבית להפליא עבור עסקים קטנים עם תקציב מינימלי והובלתם אל האוקיינוסים הכחולים שהינם רווחים מאוד.

אולי יעניין אותך גם :

ניהול שיווק ומכירות

ייעוץ שיווקי לעסקים

יועץ שיווק ומכירות

תוכנית שיווקית

מיתוג עסקים

הדרכת מכירות – הדרך למקסום הכנסות

מדוע נכשלים אנשי המכירות שלך?

יועץ ומאמן מכירות – אנשי המכירות שלך חייבים למכור יותר – גם בתקופות הקשות!

ייעוץ עסקי

רוצה לשפר את מערך המכירות של העסק שלך? המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית
ללא תשלום וללא התחייבות!

* שדה חובה