חברת טלמרקטינג מומלצת – מכירה טלפונית, תיאום פגישות בטלפון, גביה טלפונית
מה אנחנו מציעים? אנו מציעים שירות מקצועי מקיף בתחום – טלמרקטינג, טלמיטינג וטלקולקטינג. שיפור תהליכי העבודה והגדלת היקף המכירה. בניה והטמעה של שיטות תגמול והנעה.
טלמרקטינג – מכירת מוצרים ושירותים ללקוחות קיימים ("משיכת הזמנות" / "דחיפת סחורה" / "צרוף לקוחות להסכם שירות שנתי") ומכירה ללקוחות פוטנציאלים חדשים.
טלמיטינג – תיאום פגישות טלפונית.
טלקולקטינג – גבייה טלפונית ועבודה עפ"י מדיניות האשראי וגביה מלקוחות הארגון. בניית הגבייה כמכשיר לטיפוח קשרי לקוחות – בירור הסיבות לאי תשלום, מניעת פיגורי תשלום עתידיים, למידה על שביעות רצון הלקוח מההתקשרות, וזיהוי הזדמנות למכירה נוספת.
מה כולל השרות?
השירות כולל הכוונה והכנת פילוח שוק ורשימות פניה מפולחות וממוקדות. הכנת תסריט שיחה כולל טיפול בהתנגדויות ומענה להתנגדויות. ביצוע הדרכה והכשרה לדרכי פניה לקהלי יעד שונים + ביצוע סימולציות (בהדמיית מצבי אמת). עלייה לאוויר ושיפור ניהול השיחות תוך כדי ביצוע עבודה. עבודה "אחד על אחד" ומתן ייעוץ והכוונה פרטני / אישי (ליווי ואימון אנשי טלמרקטינג – בעת הביצוע לשיפור המכירה, תאום פגישות וגביה טלפונית). תכנון וביצוע תהליכי טלמרקטינג, טלמיטינג וטלקולקטינג.
למי ולמה מיועד השרות?
ליווי ואימון פעיל בעסקים קטנים ובינוניים ומיועד לעסקים הרוצים להשיג אחת או יותר מהמטרות הבאות:
- מיון וסיווג לקוחות או קהלי יעד פוטנציאליים (סקרי שוק).
- תאום פגישות.
- מכירת מוצרים ושירותים (שיחות נכנסות / יוצאות).
- שימור / תחזוקה וצרוף מנויים (לדוגמא: לתאטרון, למגזין) / צרוף חברים למועדוני לקוחות.
- סקרים חוץ ארגוניים – סקרי שוק / סקר לשביעות רצון / סקר צרכים.
- תמיכה בדיוור ישיר.
- גביית חובות.
- תמיכה טלפונית בפרסום ובארועים, במבצעים, בפעילויות לקידום מכירות.
- שרות לקוחות : מתן שרות טלפוני וטיפול בתלונות לקוחות.
- תמיכה טלפונית בפרסום ובאירועים ו/או מבצעים ו/או בפעילויות לקידום מכירות.
שרותי ניהול חיצוני לעסקים
- שיפור תהליכי העבודה והגדלת היקף המכירה + בניה והטמעה לשיטות תגמול והנעה.
- הכנת נוהלי עבודה פנים ארגוניים ("ספר נהלי הפעלה" למוקד / למערך טלמרקטינג).
- גיוס מיון והשמת עובדי טלמרקטינג / טלמיטינג / טלקולקטינג / אחמ"שים / מנהלי מוקד / מנהלי שיווק ומכירות.
- חונכות מעשית ושילוב עובדים ומנהלים חדשים בתפקיד / בארגון.
- הקמת ו/או שדרוג מוקדים טלפוניים (גם מוקדים קטנים מ – 1 עד 5 עובדים).
- קורסים / סדנאות העשרה וריענון.
- הדרכה והכשרת מעשית / ליווי ואימון פעיל לאנשי הטלמרקטינג .
- הכשרת מנהלי מוקד ואחמ"שים.
- מספקים שירותי ניהול חיצוני / ניהול ב- Outsourcing להקמה ותפעול מוקדי שרות ומכירה טלפונים Call Center.
אולי יעניין אותך גם :