אסטרטגיה תדמיתית
ייעוץ אסטרטגיה שיווקית – הגדרת החזון והשליחות של העסק, אפיון קהלי היעד והשוק, הכנת תוכנית חדירה לשווקים שהוגדרו ותוכנית
למיתוג ומיצוב. אסטרטגיה תדמיתית בוחנת את העסק מבחינת תדמית, מיתוג ומיצוב העסק ומוצריו. האסטרטגיה מתמקדת בקריאייטיב –
פעילות יצירתית המכוונות למיצוב וביסוס התדמית והמותג תוך אפיון רכיבי הזהות הארגונית. שטרן יועצי ניהול ייצרו איתכם אסטרטגיה
המציעה דרכים ופעילויות יצירתיות לייחוד העסק והמוצר כך שיזכה לחשיפה חיובית מול קהל המטרה וייצור תעודת זהות עסקית נכונה
המבדלת את העסק שלכם ממתחריו! בעזרת מתן כלים להתנהלות עסקית נכנונה ובונה ויצירת קונספט קבוע ומנחה שיעביר את
מהות העסק והמוצר, העסק שלכם יהפוך למותג ויבליט את יתרונכם בשוק.
אסטרטגיה שיווקית – ייעוץ אסטרטגיה שיווקית
מתמקדת ביחסים בין העסק לחוץ: לקוחות ומתחרים, ספקים, רגולטורים ושוק ההון. התכנון מתחיל עם הבנת הצרכנים: צרכיהם,
החלטותיהם, שיקולים המשפיעים על בחירתם, וגורמי שביעות רצון ונאמנות. השאלות המרכזיות: מהו תמהיל הפעילויות האופטימלי
לחברה, מיהם קהלי היעד שלה ומהן הדרכים הטובות ביותר להגיע אליהם. אחת המשימות העיקריות של האסטרטגיה השיווקית – ליצור
בידול ולבנות יתרון תחרותי דרך הכנסת חידושים לשוק.
קידום אסטרטגיה זו פועל במספר מישורים מרכזיים :
גיבוש התדמית, המיתוג והמיצוב
יצירת זהות עסקית, עיצוב תדמית לעסק הקובעת את זהותו החזותית והמילולית, לבידולו ממתחריו. בחירת שם לעסק, סלוגן מוביל, עיצוב לוגו, בחירת צבעי זיהוי ייחודיים מתוך תפיסה כי עסק בעל זהות חזותית אחידה משדר אמינות ומקצועיות, קביעת כללי פרסום ושילוט שימשכו את קהל היעד המתאים לפעילויות העסק.
בניית מותג
תוכנית מכירות
אולי יעניין אותכם גם :
הגדרת תפקיד מנהל שיווק ומכירות
השוואה בין אסטרטגיית אוקיינוס כחול לאוקיינוס אדום