מנהל שיווק במיקור חוץ – תחום השיווק, פרסום, יחסי ציבור, פיתוח עסקי מוצרים ושווקים, מכירות, קידום מכירות, מועדוני לקוחות, שרות
וגביה מלקוחות ועוד… הם מהדינמיים ביותר בשדה העסקי. במירוץ הזה אינך יכול להרשות לעצמך להישאר מאחור!
שיווק נכון ויצירתי, המתפרס על כל נקודות ההשקה עם הלקוח הפוטנציאלי, הוא ההבדל בין עסק שדורך במקום לכזה שמצליח לפרוץ
קדימה, להרחיב את מעגל הלקוחות ולשפר את התוצאות העסקיות. אם אין בעסק שלך איש שיווק מקצועי, הפתרון הוא העברת ניהול
השיווק למומחה שיווק ומכירות חיצוני שירכז את כל החשיבה האסטרטגית, התכנון, הביצוע והמעקב אחר התוצאות.
שטרן יועצי ניהול מעמידים לרשותכם מנהל שיווק במיקור חוץ, השולט היטב בתורות השיווק העדכניות ובכל אפיקי התדמית, הפרסום,
השיווק וקידום המכירות. שרותי האאוטסורסינג ניתנים על בסיס קבוע או לפרויקט ספציפי כמו הקמת חנות, קמפיין מכירות, הקמת תערוכה
וכדומה.
שרותי ניהול השיווק במיקור חוץ כוללים:
ניהול פרסום ויחסי ציבור
תכנית עסקית – בניית הבסיס התכנוני לכל פעילות השיווק, התדמית והמכירות של החברה, כולל: קביעת מטרות שיווקיות ותקצובן, הכנת
תכנית שיווקית לטווחי זמן שונים, התווית אסטרטגיה שיווקית שתאפיין את קהלי היעד וכיצד להגיע אליהם, גיבוש קונספט למיתוג העסק
וליצירת זהות עסקית, ותכנון פעולות יצירתיות לחשיפה ובידול מול המתחרים.
פרסום ויחסי ציבור – תכנון וביצוע של מסרים שיווקיים בכל ערוצי התקשורת המודפסת והאלקטרונית: מודעות בעיתונות ובאתרי אינטרנט,
הפקות דפוס, דיוור ישיר, הודעות וכתבות לעיתונות, חשיפה בתכניות טלוויזיה ורדיו, הפקת אירועי קידום מכירות, הקמת אתר אינטרנט
ופעילות שיווקית באינטרנט וברשתות חברתיות.
השתתפות בתערוכות – תכנון וליווי של בתערוכות בארץ ובחו"ל, כולל: ניתוח מקדים ובחירת קונספט, בהתאם למטרות שהוגדרו, בניית
תקציב, עיצוב הביתן באופן שיגביר את תנועת המבקרים, איוש הביתן וקיום אירועים נלווים.
תדמית עסקית
מיתוג וזהות ארגונית – יצירת מיתוג מקצועי שמהווה את תעודת הזהות העסקית של העסק ומבדיל אותו ממתחריו. יצירת הזהות העסקית,
כוללת: בחירת שם לעסק, סלוגן מוביל, עיצוב לוגו ואלמנטים חזותיים קבועים. כל אלו הופכים את שם העסק למותג ויוצרים לו זהות ברורה
בעיני הצרכן.
מסחור חזותי – פרסום בנקודות המכירה – שימוש בחלל החנות כאמצעי לקידום מכירות, כולל עיצוב מזמין של אולם התצוגה וחלונות
הראווה, תכנון מידוף, עמדות וחללי תצוגה, עמדות קד"מ בתוך החנות ובסביבתה, יצירת "ליבות מכר" Shop In Shop ומרכזי שירות עצמי.
המסחור החזותי הופך את השהות בחנות לחווית קניה הפועלת על כל החושים ומניעה את הצרכן לבצע רכישה.
ניהול קשרי לקוחות
מערכים טלפוניים למכירה ושרות – הקמת מערכי תקשורת לצורך מכירה, גביה, שרות וסקרים. כולל: טלמרקטינג – מכירת מוצרים
ושירותים ללקוחות קיימים וחדשים, מתן שירות טלפוני וטיפול בתלונות.
טלקולקטינג – גבייה טלפונית ושימוש בה כאמצעי לטיפוח הקשר עם הלקוחות.
טלמיטינג – תיאום פגישות טלפוני.
ביצוע סקרים – סקרי שוק וסקרי שביעות רצון, לקבלת משוב מהלקוחות.
הקמה, תפעול ומחשוב מועדוני לקוחות – המטרה היא ליצור קשר "אינטימי" ארוך טווח עם הצרכן לצורך הגדלת הנאמנות שלו, וטיפוח
הקשר הזה באמצעות מידע, מוצרים ומבצעים. פעילותנו כוללת:
צירוף חברים, הנפקת כרטיס חבר, דיוור תקופתי ו"מתפרץ", אירועים ומבצעים לקידום מכירות, פיקוח ושליטה על הביצועים באמצעות
מערכת ממוחשבת. מועדון הלקוחות תורם לשימור לקוחות, יצירת נאמנות מתמשכת והגדלת הרווח מהלקוח לאורך זמן.
אשראי וגביה – טיפול בגביה בהתאם למדיניות האשראי של החברה, בניית הגבייה כמכשיר לטיפוח קשרי לקוחות – בירור הסיבות לאי
תשלום, מניעת פיגורי תשלום עתידיים ועמידה על שביעות רצון הלקוח.
יזמות, ניהול קמעונאי, מכירה והפצה
הקמה, שדרוג וניהול של סניפי רשת וחנויות עצמאיות – בדיקת היתכנות וכדאיות עסקית, בניית תוכניות עסקיות, תחזיות, תכנון פריסת
חנויות, איתור מיקומים וסגירת הסכם השכירות, רכישת זיכיון מסחרי, עיצוב, הקמה, הרצה וניהול חנויות.
פיתוח רשת זכיינית – הכנת "תיק זכיין", מיון וגיוס זכיינים, פתרונות מימון בתנאים נוחים לרשת ולזכיין, ליווי ניהולי, כספי, שיווקי ותפעולי
להנהלת הרשת המזכה ולזכיינים עצמם.
הקמה ושדרוג של מערכי מכירה והפצה – תכנון, הקמה, הרצה ותפעול של מערכי מכירה והפצה קמעונאית למוצרי צריכה, בשיטת
free sale (הזמנות על בסיס יומי) ובשיטת van sale המבוססת על המלאי הקיים פיזית ברכבי החברה בעת המכירה ובכך מאפשרת
יכולת תגובה מיידית וחסכון בהוצאות.