בלוג - מאמרים, חדשות ועדכונים

הנך כאן:

פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום הזמן עכשיו!

תן לעסק שלך את הדחיפה שהוא זקוק לה. היועצים שלנו יגיעו אליך לפגישת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. לאחר הפגישה נבנה עבורך תוכנית עבודה מעשית לקידום העסק, כולל הצעת מחיר ולוח זמנים לביצוע.

לתאום פגישה :

המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית

ללא תשלום וללא התחייבות!

"אנחנו העובדים והם המנהלים" – "אנחנו העובדים והם הלקוחות" – אי שיתוף פעולה בארגון

שיתוף פעולה – חברה שהעובדים בה משתמשים במונח "הם" לעתים קרובות מדי היא חברה עם בעיות. אם העובדים אינם מקשרים את עצמם לחברה

במלה "אנחנו", יתכן שאנשים בכל שרשרת הניהול לא מתקשרים ביניהם בצורה מיטבית.

ואם זה המצב, נמצא בעיות משניות בכל דרגי החברה. כשחברה לא מיישמת את הכלל הזה, התוצאה עלולה להיות שהחלוקה הבלתי נמנעת ל"אנחנו"

ו"הם" תהיה בין המנהלים לבין העובדים בחזית.

במידה ואין שיתוף פעולה אז מה עושים? תיקון הסביבה של "הם" ו"אנחנו" הוא אתגר שמחייב הגדלת המעורבות של העובדים והשקעה בתקשורת

פנים ארגונית משופרת. ההנהלה בדרג הביניים היא מקום טוב לחפש בו את שורש הבעיה. הפתרון בדרך כלל הוא לשתף אותם בדילמות והם גם

יודעים לייצר פתרונות ולגרום ליישומם בצורה אפקטיבית. אחד האתגרים הגדולים של מנהלים הוא לגרום לאנשים לדבר אחד עם השני, לקיים מפגשים

וחשיבה משותפת בסגנון הישן והטוב ולגרום לעובדים להקשיב (פתיחת "שולחן עגול").

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ ארגוני

יועץ ארגוני

ייעוץ משאבי אנוש

חשיבות מנהל משאבי אנוש בארגון

למה עובדים עוזבים אותך?

מהי הנעה (מוטיבציה)?

שינוי גישה לשימור עובדים – שיתוף צוות עובדים ברווחים

שתפו את הפוסט

Call Now Button