סביבה עסקית משתנה – מאלצת ארגונים להשתנות או לחדול מלהתקיים

ארגון משתנה – ארגונים משתנים

סביבה עסק – כל הארגונים, בכל גודל ומכל תעשיה, נדרשים היום להתמודד עם שלושה אתגרים עסקיים מרכזיים:

  • התייעלות – הצורך לעשות יותר בפחות.
  • גמישות – הצורך להתאים את הארגון למציאות העסקית המשתנה חדשות לבקרים.
  • חדשנות – הצורך לייצר ערך גבוהה ללקוחות בדרכים יצירתיות וחדשניות.

אתגרים אלה ועוד מחייבים את הארגון להשתנות ולהתאים את עצמו כל הזמן למציאות המשתנה והמורכבת.

סביבה עסקית – סביבה עסקית משתנה

שטרן מלווה חברות רבות בכל מגזרי המשק ב "תהליכי שינוי" בכל הרובדיים והנגזרות העסקיות פנים וחוץ ארגוניות.

מאמינים בגישה מעשית פרקטית המגדירה את מדדי ההצלחה ופועלים בשיטה מודולרית וגמישה במטרה

להיענות לצרכים והמאפיינים של כל לקוח ולקוח.

במסגרת זו מטפלים : במבנה ארגוני, הגדרות תפקידים תחומי אחריות וסמכות, ממשקי עבודה ושיפור עבודת צוות.

תהליכים ותפקידים. תהליכי קבלת החלטות. עבודת הנהלה. בניית יכולות קריטיות וחשובות. שינוי אקלים ותרבות

ארגונית. שגרות ניהול ועוד.

שיפור עבודת הממשקים בארגון

עם הקידמה וההתפתחות המהירה בשווקים, באה ההבנה שיש חשיבות גדולה מאוד לשיפור "עבודת הממשקים"

בארגון.

ע"פ שיחות עם מנהלים בדרגי הביניים, הבכיר, הנהלות, סמנכ"לים ומנכ"לים עולה כי יש מנהלים טובים, אבל

הארגונים מתנהלים במעגלים, מגיבים באיטיות, חוסר יעילות ועוד…

יש לנו בארגון היסטוריה מתועדת, ידע רב ומצוינות ומשום מה אנחנו מתקשים לתרגם אותם למעשים, לדוגמא :

שרות טוב יותר, לחוויית לקוח מדהימה / טובה יותר ועוד…

התפיסה הישנה של "ניהול יחסי ספק לקוח" אינה מתאימה יותר.

עבודת ממשק

קיימים ממשקי עבודה בשלושה רובדיים ומעגלי תקשורת והם: חוץ-פנים ארגוני, פנים ארגוני, פנים-חוץ ארגוני.

פנים ארגוני – בין בעלי תפקידים ע"פ המבנה הארגוני, בין עובדים, בין מנהלים ועובדים, בין מנהלים קולגות,

בין מנהלים והמנהלים של המנהלים ועוד.

מסייעים ללקוחותינו לבצע קפיצת מדרגה משמעותית  בעבודת הממשקים ובאמצעות כך להיות ארגון יותר

מתכנן – חכם – זריז – שירותי ורווחי.

בסיס השיטה היא ניהול שותפויות / חוגי איכות / שולחן עגול / שיתוף עובדים בניהול.

שלבי עבודה פנים וחוץ ארגוני – סביבה עסק :

  • אבחון מיוחד לעבודת הממשקים.
  • עבודה עם צוותי ניהול ממשקים, התווית מטרות משותפות.
  • תהליכי קבלת החלטות ועוד.
  • יצירת אמון, תקשורת, מחויבות הדדית.
  • קיום מפגשי ניהול – הקניית כלים ומיומנויות לניהול הממשקים כשותפויות.
  • שיפור הממשקים והתהליכים.

יועץ עסקי מחיר – פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום – הזמן עכשיו…

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ ארגוני – ייעוץ אסטרטגי – יועץ ארגוני

ייעוץ ארגוני חברות

יועץ ארגוני

ייעוץ ניהול

איך לומדים ומשנים ארגון? מודל הקרחון

שינוי ארגוני – תהליך ואסטרטגית צמיחה

תרבות ארגונית – למה כדאי לנו ליצור תרבות ארגונית?

אנחנו העובדים והם המנהלים – אנחנו העובדים והם הלקוחות – אי שיתוף פעולה בארגון

פיתוח ארגוני / תרבות ארגונית / נורמות / שינוי ארגוני – מהם?

סגנונות ניהול – מנהיגות מתגמלת יצירתית ומעצבת