הנך כאן:

שירות לקוחות אשראי לקוחות וגביה

פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום הזמן עכשיו!

תן לעסק שלך את הדחיפה שהוא זקוק לה. היועצים שלנו יגיעו אליך לפגישת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. לאחר הפגישה נבנה עבורך תוכנית עבודה מעשית לקידום העסק, כולל הצעת מחיר ולוח זמנים לביצוע.

לתאום פגישה :

מערכי שירות לקוחות ומכירות

שירות לקוחות – אנו מתמחים בפתרונות לשיפור מערכי השירות ללקוח והפיכת ארגון ל- "ממוקד שירות", ע"י : בניית מערכי שירות

והתמקדות בלקוחות, כאסטרטגיה להשגת מצוינות בשירות ושיפור תדמית מול לקוחות.

המרצת אנשי השירות, הכשרתם וחיבורם למטרות הארגון.

כתיבת מתודולוגיה מתעדכנת לנוהלי שירות ושימור לקוחות בארגון "תחזוקת לקוחות".

ביצוע סקרים תקופתיים המספקים משוב על התנהלות המערכת, שביעות רצון וצרכים, ויישום המסקנות כ"ארגון לומד".

בחינת עלות מול תועלת בבניית מערך השירות ותחזוקתו.

טיפוח ושיפור השירות ע"י מתן מענה אנושי המשקף ארגון איכותי קשוב וזמין, מחויבות לפקח על הרגלי העובדים, מדים ועיצוב נקודות השירות.

באמצעות מערך CRM ניתן באופן ממוחשב לבצע תהליכי בקרה ומשוב לשיפור השירות כמו גם להקים ולתפעל מועדוני לקוחות.

ניהול קשר אינטימי עם הלקוחות – מערך זה מנהל את המידע על הלקוחות, ממנו נבנה פרופיל לקוח, המאפשר טיפול אישי ותורם לשימור

לקוחות והתמקדות בלקוחות שמביאים מקסימום רווח לעסק.

גידול בהכנסות וצמיחה שנתית הם יעדי חברה, ולשם כך עליה להכיר את לקוחותיה, לחזות את דרישותיהם, לספקן בזמן ולהפיק לקחים מיידיים.

%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%99-%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%92%d7%91%d7%99%d7%94

שיפור מערכי שירות לקוחות ומכירה

"מצוינות בשירות" – זו אינה עוד קלישאה, התפיסה הרווחת הינה כי השירות הופך להיות הגורם המבחין ומבדל בין חברות מתחרות בשוק

מצומצם ותחרותי. המטרה הסופית היא ליצור עבור הלקוח של הארגון שירות "WOW", כלומר ליצור חווית שירות מעל לציפיות הלקוח. מערך

השירות בארגון טומן בחובו פוטנציאל רחב של אופציות למכירת מוצרים ושירותים, על פי תחום העיסוק של הארגון. בד בבד, נותני השירות

מהווים שגרירים ומשמשים ככוח מכירה לא מבוטל. היכרותם את המוצר או השירות ויכולתם לאתר רצון הלקוח לרכישה, יכולים להגדיל את נפח

המכירות בארגון ובכך לתרום להשגת היעדים העסקיים של הארגון. הקמת מערך ניהול קשרי לקוחות ממוחשב (C.R.M).

גביה ואשראי ללקוחות

קביעת מדיניות וכללים להענקת אשראי ללקוחות העסק. הקטנת הסיכון במתן אשראי ללקוחות, ובלקיחת אשראי מהמערכת הבנקאית והחוץ –

בנקאית.

שיפור ביצועי מערך האשראי בעסק, בקרה על תזרים המזומנים, ניתוח מאזני בוחן, שיפור תהליכי הגבייה והקטנת הסיכון לחובות אבודים.

ניתוח פרטני למצב לקוח וקבלת החלטות על התנהלות עסקית מולו במישור החשבונאי, השיווקי והתפעולי.

קביעת נהלי עבודה ברורים בנושא הענקת אשראי – גובה, אופן וכדומה.

אולי יעניין אותכם גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

ניהול שיווק ומכירות

עקרונות טיפול בהתנגדויות, שיפור שירות לקוחות והפיכתו לאיכותי יותר

שימור לקוחות – לקוחות למה אנחנו מאבדים אותם?

איך להיות מוכר טוב יותר – שיפור המכירות והשירות בחנויות קמעונאיות

איך למנוע גניבת אשראי?

סקרים ארגוניים

 

המומחה בדרך אליך!

השאר/י כאן את פרטיך ונקבע לך פגישת אבחון ראשונית

ללא תשלום וללא התחייבות!

ייעוץ עסקי
Call Now Button