תוכנית שיווקית
לוחמה שיווקית לא-שגרתית שמטרתה היא להציק למתחרה על מנת להביא לוויתורים מצדו ולהשיג את מרב התוצאות עם תקציב שיווקי מזערי.
אסטרטגיה שיווקית זו משמשת בעיקר עסקים קטנים המנהלים מאבק כנגד עסקים גדולים על אותו פלח שוק של לקוחות.
עולם השיווק במהותו משתמש בכל עת בניסיונות חדשים על מנת להגיע לצריכה יותר גבוהה של המוצר המשווק.
בכך עולם השיווק במהותו מותאם בצורה מלאה ליצירתיות שהיא הכוח העיקרי שיש ללוחמי הגרילה. רוצים לדעת יותר? מוזמנים להתקשר.
אולי יעניין אותך גם :